Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harva niitä päässään pitäisi kotosalla juuri samaan aikaan, jos ei työssään olisi. Noin pikaisesti ajateltuna. Omasta mielestä työntekijän työn mielekkyyteen panostaminen harvoin menee hukkaan.

Voisi ehkä vaikuttaa motivatsuuuniin, jos samalla soisi rokki, kun röitä tekee. Eikä ne montaa kymppiä maksa peltuuurit, joissa raadio.

Toki omat luutuuttipeltuurit on edelleen parhaita hankintoja työvarusteisiin liittyen. Siinä kun pystyi samalla tekemään töitä ja jutella puhelimessa.
Pitäisköhän nuo ottaa mukaan.
Mukavampi sahata Husqvarnalla rajapaalua poikki.

Munahommia.

Screenshot_20210529-125301_QuickPic.webp

Harva niitä päässään pitäisi kotosalla juuri samaan aikaan, jos ei työssään olisi. Noin pikaisesti ajateltuna. Omasta mielestä työntekijän työn mielekkyyteen panostaminen harvoin menee hukkaan.

Voisi ehkä vaikuttaa motivatsuuuniin, jos samalla soisi rokki, kun röitä tekee. Eikä ne montaa kymppiä maksa peltuuurit, joissa raadio.

Toki omat luutuuttipeltuurit on edelleen parhaita hankintoja työvarusteisiin liittyen. Siinä kun pystyi samalla tekemään töitä ja jutella puhelimessa.
Pitkäaikaiset työntekijät onkin eri juttu, meillä kun on kausiapua niin eri juttu.
Ammattilaisilla on aina ja poikkeuksetta omat kun puhutaan rakennusalasta, vähän sama kuin vasara joka on aina oman maun mukaan ja vieras tuntuu oudolta kädessä.

Pitkäaikaiset työntekijät onkin eri juttu, meillä kun on kausiapua niin eri juttu.
Ammattilaisilla on aina ja poikkeuksetta omat kun puhutaan rakennusalasta, vähän sama kuin vasara joka on aina oman maun mukaan ja vieras tuntuu oudolta kädessä.
No mutta eihän ne peltuurit miksikään mene, eikö ne voi antaa sitten seuraavalle kausijampalle?

Itse sain kesäksi kaikki työvälineet esim uutta ja paketista repiä. Onhan se nyt oikeasti jeba saada kunnon vehkeet, niin on motivaatiota, kuin että annetaan sitä halvinta kuraa kaupasta tai mikä ei muille enää kelpaa.

Siis ei mitään väärää toki kyseisessäsi ajattelutavassa, mietin vain kun itse koittaisin vetää vastavirtaan ja aion vetääkin, kun joskus olen asemassa jossa voin asioista taas päättää. Tuo, että annetaan sitä halvinta on se yleisin tapa varmasti isänmaassamme.

Kuuntelin samariinin kuntavaalien mainospuhetta jossa mainittiin mm. "työtä meille kaikille" niin jotenkin näkyi silmissä arbet macht frei kyltti...

Kuuntelin samariinin kuntavaalien mainospuhetta jossa mainittiin mm. "työtä meille kaikille" niin jotenkin näkyi silmissä arbet macht frei kyltti...
"Valtio on taloudellinen yhteenliittymä, jonka tarkoituksena on pitää kansa sen verran hengissä, että sen kustannuksella voi elää"

-A. Kaurismäki

No mutta eihän ne peltuurit miksikään mene, eikö ne voi antaa sitten seuraavalle kausijampalle?

Itse sain kesäksi kaikki työvälineet esim uutta ja paketista repiä. Onhan se nyt oikeasti jeba saada kunnon vehkeet, niin on motivaatiota, kuin että annetaan sitä halvinta kuraa kaupasta tai mikä ei muille enää kelpaa.

Siis ei mitään väärää toki kyseisessäsi ajattelutavassa, mietin vain kun itse koittaisin vetää vastavirtaan ja aion vetääkin, kun joskus olen asemassa jossa voin asioista taas päättää. Tuo, että annetaan sitä halvinta on se yleisin tapa varmasti isänmaassamme.
Mun mielestä noi kuulosuojaimet on vähän sellainen hygieania tuote eli sitten kun on päähänsä laittanut niin ei sitä toiselle anneta.
Mutta kyllä, mikäli sitä rahaa olisi oikeasti kassa väärällään niin voisi ostella vaikka mitä, mieluummin kuitenkin kerron että hyvin on mennyt kun tuntiliksa nousee.

Autot pesty, 3*sarjaa vanteita pesty talven jäljiltä, linko soviteltu tallin nurkkaan, grilli kuistille. Samalla inventoitu 2*11kg kaasupullo, joista toinen täysin tyhjä ja toisessa hajut. Noh, jospa tuolla nyt edes tänään grillaa jotain evästä. Kaasu kaupoille ei kyllä jaksa. Enää puuttuu kesästä lämpö, nyt toki jo 12 astetta, mutta tuulee ns kyrpänä. Kaljaa toki tekisi mieli, saldo nolla. Voi olla että joutuu kuitehi kaupoille:unsure:

Viime viikonloppuna jätin työjutut sunnuntaille, vitutti. Se näköjään vaatii vähän venymistä kun kk lv nostetaan 6 numeroiseen lukuun...
Nyt viisastuneena teen ne tässä ribsejä ootellessa

Vähän harmittaa noiden ehdokkaiden vaalibudjetin puolesta joiden mainoksia pyörii pakkiksella, kohdistus päin vittua.
Facessa oli joku snadilainen ehdokas jonka mainokset näkyi ympäri suomen niin minä ja muutkin kertoi hänelle, ihan turhaan tuhlaa rahojaan huonoon kampanjaan.

Ei sattana, oon unohtanut kokonaan pekoniananaksen.
Viime kesänä yksi heebo kietoi pekonia ananasrenkaiden ympärille ja grilliin, en maistanut mutta oli niin hämmentävän oloinen setti että on pitänyt kokeilla mutta en oo muistanut.
E: Oiskohan naapurit savustunut kohta tarpeeksi kun ribsit ollut 5 tuntia rillissä.

Back
Ylös Bottom