Käykö CL?e tai es-klasse
Toki rajoittimet poistettuna ja TUV:n paperi, että näin voi turvallisesti tehdä. Koska auto on suunniteltu kovaan ajoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käykö CL?e tai es-klasse
Ehkä Teidän täytyy käydä paikallisessa hyvin palvelevassa moottorivaunukaupassa istuskelemassa CL 65 AMG:n nahkapenkeillä kera aurinkolasien ja olkihatun. Ehkäpä se mielipide siinä sitten muuttuu.en näe, sieluni silmin, ko. henkilömallia parkkiin torin laidalle josta Herra nousee ja käppäilee torikahvilaan
Itse en ottaisi takuuajan ulkopuolista ranskalaista etes ilmaiseksi.oma maku
tuossa voisi olla seuraava henkilöautoni
sitten kun ko. mallia on tarjolla niin kuluneena, että hinta alkaa ykkösellä
Itse en ottaisi takuuajan ulkopuolista ranskalaista etes ilmaiseksi.
Saksalaissa on nykypäivänä yhtä paljon vikoja, jos ei enempikin. Ja kalliita. Niistä ei vaan kaikki huutele.
Mun tukka ei ole tippunu nenän alle.
Pitäskö varmuuden vuoksi ripustaa sepalukseen käyttöohjeet? e: jos käyttöopastus siis on jäänyt vajaaksikun yksikään NAISiminen ei halua ajaa sitä
Joo.Ne tietää, jotka bemarin rattiin tarttuu, vai miten se meni
Joo.
Ja tuttu laittoi kuvia, kun oli Mersun V12 moottorin sylinterikannet irroitettu. Ei ollut ihan halpa tiivisteenvaihto sekään.
Mutta nykyautoissa on xenonvaloja automaattisäädöillä, ilmajousia, kameroita, tutkia, parkkitutkia, dpf, dsg, suorasuikarit tukkii imusarjan jne jne.