Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unohtu kertoa eilen: olen alkanut tekemään maitokauppareissut ilman maskia, jos meen silleen pikaisesti että tiedän mitä ostan. Rokotekin jo on ja en ole kuullut ruokakaupoissa asiakkaisiin tarttuneista koronista.
Niin eilen sattu mun eteen kassajonoon joku nuori jamppa ilman maskia, mä olin ilman maskia sen takana ja mun takana oleva vanhempi pappa ilman maskia. Turvaväliä oli toki. Kuitennii mielestäni aika positiivinen ilmiö.

maitokauppa

kyllä #paikkakunnalla kin täytyisi uskomatonta tuuria olla jos maitokauppareissulla, joka kestää ulko-ovelta ulko-ovelle noin 10minuuttia, taudin saisi

veikkaan, että lähes yhtä todennäköistä olisi saada sukupuolitauti

Perusteeksi:

Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri kertoo verkkosivuillaan uudesta koronatartunnasta.

Maakunnassa on todettu yksi uusi koronavirustartunta. Tartuntoja on todettu nyt yhteensä 853.
Edellisen kerran uusista tartunnoista on kerrottu lauantaina 22. toukokuuta, eli alue oli viisi päivää ilman uusia tapauksia.

Nyt ois apnea naamari haettu, oli hieman hapan täti kun ehdotteli rätin pistämistä naamalle ja meinasin ensin kysellä kuinka kauan on aatellut ite pitää ja eikö ole jo rokotettu jne. mutta sanoin vaan ettei pysty. Tuumasi nokkelana että mitenkäs tätä pystyt pitämään niin sanoin että onkin eri asia, ei vastannut mitään ja ryhtyi toimeen.
Aamulla sitten raporttia monessa kappaleessa härveli on nurkassa.

Minulla alkaa kohta viides vuosi 100% etänä. Jossain vaiheessa tulee kyllä mitta täyteen tätä herkkua.

Mutta kuulkaas maanpuolustushenkiset. Poikani 5-v valitsi aamulla mummilaan lähtiessä päähineekseen M65 kenttälakin.
Tuli tuosta mieleen että löytyyköhän @Sylverö ltä

Olkapäät ihan tulessa ties kuinka monetta päivää kun vähän koski painoihin. Melkein tekisi mieli ottaa vähän puudutusainetta.

Sain varattua sirutusajan itselleni, jeij.

Meillä HR pohdiskeli, että jatkossa voisi sitten ehkä olla ma ja pe etänä, muuten konttorille. Kunhan näistä ehdotuksista päästään konkretiaan, niin ajattelin valottaa, että työsopimukseni valossa minua ei voida vaatia konttorille koskaan. Että jos ei aamulla huvita lähteä, niin en minä huvikseen aio kulkea. Sama excel pelittää tässä kotona mainiosti ja ergonomia on huomattavasti parempi.

Nyt ois apnea naamari haettu, oli hieman hapan täti kun ehdotteli rätin pistämistä naamalle ja meinasin ensin kysellä kuinka kauan on aatellut ite pitää ja eikö ole jo rokotettu jne. mutta sanoin vaan ettei pysty. Tuumasi nokkelana että mitenkäs tätä pystyt pitämään niin sanoin että onkin eri asia, ei vastannut mitään ja ryhtyi toimeen.
Aamulla sitten raporttia monessa kappaleessa härveli on nurkassa.
Tulkitsin tuota niin, että suositteli naamarin kanssa käytettäväksi rättiä. Siinä olisi kyllä ollut hapan täti. Luin sitten loput.

Oiskohan työpöydälle hyvä USB:llä toimiva kaffikupin lämmitin, tai no ylläpitään lämpöä.

Jäähtyy äkkiä aina sumpit, kun iso mugi.

Tosin, juonut jo vuosia vaikka kylmänä, mutta voisi se lämmintäkin olla.

Pitänee katsoa tekeekö kiinassa moista.

pikku tuulenpuuska, hameen alle, voisi olla kiva yllätys

*kuvia*

Viimeksi muokattu:
Oisko termosmuki mitään?
Se on jumalan lahja ainaki pienten lasten äideille 😇
Löytyy jo moinen autoilukäyttöön. Voisihan sen kai ottaa toimistokäyttöönkin, mutta ei jaksais siitä aina juoda.

Tuollanen lämmitin hyvä. Voi käyttää toimiston mukeja ja heittää siihen, jos tuleekin siirtymä työpisteelle.

Back
Ylös Bottom