Varmaan vähän kännissä.
En ole. Olen tylsistynyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan vähän kännissä.
Mennyt muutaman kaljan jälkeen ns höpötysvaihde silmään.Irma on tullut soittamaan suutaan, selvästi.
Mennyt muutaman kaljan jälkeen ns höpötysvaihde silmään.
Puo on kyllä kamalin sana mitä oon ikinä kuullu.
Harvemmin se siihen tainnut jäädä...Ideana lienee ollut seitin ohut...![]()
Oikein! Parasta huvia saa pienellä mutta rankalla kenttävittuilulla.En ole. Olen tylsistynyt.
Olen edelleen syvästi masentunut ettei irma päässyt saliin harjotteluun.
Puo on hienointa mitä Pohjois-Satakunta Suomelle tarjoaa, ja miksei kansainvälisestikin. Ehkä Suomen kielen kaunein sana.
Harvemmin se siihen tainnut jäädä...
Oikein! Parasta huvia saa pienellä mutta rankalla kenttävittuilulla.
Koitan pysyä poissa sieltä päästä sairaalaa.No minä tuun suolistoneuvosten polille sillon syksyllä niin voin vaikka sanoa hei, jos vahingossa törmätään.
Jokaisell, joka käyttää termiä puo pitäis antaa selkään, viedä äänioikeus, korottaa veroprosenttia viidellä ja antaa vielä uudestaan selkään.Puo on hienointa mitä Pohjois-Satakunta Suomelle tarjoaa, ja miksei kansainvälisestikin. Ehkä Suomen kielen kaunein sana.
Koitan pysyä poissa sieltä päästä sairaalaa.
Jokaisell, joka käyttää termiä puo pitäis antaa selkään, viedä äänioikeus, korottaa veroprosenttia viidellä ja antaa vielä uudestaan selkään.
Mutta mietippä vielä tuota neliakselista lonkkaria.Höpötys luonnistuu ilman kaljaaki.
Tulevan asuinkuntani sisäradan valikoimasta löytyisi tällainen setti. Mitkähän kannattaisi koeajaa ensimmäisten joukossa?Metallirunkoiset, kaksirivisellä lippaalla varustetut pistoolit.
STI:ltä löytyy useita malleja. CZ:lta ainakin Shadow 1, Shadow 2, Tactical Sport. Mustana hevosena Laugo Arms Alien.
Tuossa nyt muutama esimerkki joilla moni tekijämies (tai nainen) ampuu.
Mutta mietippä vielä tuota neliakselista lonkkaria.
Mitä jos siitä tulisikin maailmanlaajuinen muoti-ilmiö. Jälkipolvet sitten muistelisi "jonnet ei muista kenellä oli eka neliakselinen"
No tietysti irma från Seinäjoki