Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näköjään hetki vierähtänyt siitä kun viimeksi kokeillut pukua. Ihan ei ei mennyt housut kiinni. Sepaluksen vetoketju ei liikahtanutkaan ala-asennosta.

se olis muuten palkkapäivä, perjantai ja poikamies

@TJJ @Doctor feelgood @Kajsna kuinka plajon #TheRokotuksen jälkeen saa juoda keskiolutta? onko mitään suosituksia? saako mennä oman,tunnon,mukaan
Kunnes mieli on iloinen.

Samassa jutussa oli maininta aikaisemmasta reisimurtumasta ja siitä tulikin mieleen, että kuinka paljon @TJJ repisi teoreettisesti hiuksia päästään, jos pöydälle tulisi aikaisemmin kokoon ruuvattu reisi, joka olisi nyt uudestaan highsiderissa rikottu?
Mielummin mulle kuin jollekin muulle. #vaatimattomuuskaunistaa

Positiivinen asiahan noissa tuollaisissa paskotuissa kintuissa että ihan sata varmasti se kinttu tulee paremmaksi leikattuna.

e: RR poijjaat ei niin hirveesti itteään kuitenkaan hajottele, crossi-puolen hipit, ne ne on romuna

Viimeksi muokattu:
Näköjään hetki vierähtänyt siitä kun viimeksi kokeillut pukua. Ihan ei ei mennyt housut kiinni. Sepaluksen vetoketju ei liikahtanutkaan ala-asennosta.
Minä ostin jo uusia kesävaatteita. Sellaisia isoja ja mukavia mekkoja.

Kissan veriarvoista ainoa poikkeavuus oli alhainen verensokeri. Insuliiniannosta siis alennetaan. Ripuli/oksentelu on loppunut ja kisu selkeästi eilistä reippaampi 😻

Tästä on kiva aloittaa kesälomaviikon vietto (pizzaa ja PepsiMaxia nyt aluksi).

Firma antoi wolt-kreediittejä, pakkohan sitä oli kokeilla.

1621606119499.png

PS: toissapäivänä 122,5kg

onko täälä ketään muuta joilla hoikka olo?

#palaa
#on

kuvia ette saa, saunanraittiista

Burgerivermeet, makkaraa, maissia, pari suklaalevyä, pussi sipsejä, pussi nameja ja varmaan unohin jotain. Ei näilläkään pääse tissit pienentyyn.

muoks. ja tää samperin monsuuni sais lakata, että pääsis metsään heittään muovia.

Minä olisin mennyt mieluusti mallaskoskelle, saunakaljalle

ei kestänyt tämän vuoden perjantaiputki kun 3 viikkoa
aina sataa!

Back
Ylös Bottom