Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään oli jo havaittavissa lopun alkua pakara oli niin helvatun kipeä, että en meinannut päästä makuulta istumaan.
Onko tarkoitus helpottaa mieshenkilöiden pääsyä makuuhuoneeseen vai mistä mahtaa olla kyse?Kysymys. Kuinkahan iso homma oven aukeamissuunnan vaihtaminen on ja mitä veikkaatte, millä todennäköisyydellä isännöitsijä vois semmoseen suostua vuokra-asunnossa?
Homma on parissa tunnissa paketissa mutta vaatii uuden oven.Kysymys. Kuinkahan iso homma oven aukeamissuunnan vaihtaminen on ja mitä veikkaatte, millä todennäköisyydellä isännöitsijä vois semmoseen suostua vuokra-asunnossa?
Jo vain. Kahden minimieshenkilön. Eli siis normi huoneiston sisäovi.Onko tarkoitus helpottaa mieshenkilöiden pääsyä makuuhuoneeseen vai mistä mahtaa olla kyse?
Eli riippuu siitä onko kyseessä ihan normi ovi huoneiston sisällä, ulko-ovi, saunan ovi vai joku muu mikä?
Kätisyys toimii, pitäisi vain aueta sisään eikä ulos.Ai niin se oli väliovi, niistä saa yleensä vaihdettua kätisyyden.
Tunnin homma ja rahasta jos puhutaan niin onnistuneesta asennuksesta voin jättää 50e pöydälle.
Mietipä sitä että hänelle myönnettiin rauhan NobelHarmi että The Original Rättipää Jasser Arafat on poissa kuvioista. Olis semmonen älyllinen johtaja noilla raketinampujilla.
Joku USA:n rauhanneuvottelija kertoi myöhemmin muistelmissaan, että olivat Jasserin kanssa siellä kartat levällään neuvotelleet ja jutusta ei taaskaan meinannu tulla mitään. Sitten pikkuhiljaa ne alko tajuamaan ettei Jasser tajua mitään kartoista, se ei osaa lukea niitä.
"Tein itse ja säästin".Karmiruuvit auki, listat irti ja käännät koko roskan toisin päin ja ruuvit + listat takaisin kiinni, vartin homma. Näin siis täydellisessä maailmassa mutta todellisuudessa siellä on jotain vittumaista muutakin askarreltavaa.
Minä olen tehnyt yhden villiksi laskemani askareen viimeisen puolen vuoden sisään