HUI.Karmee hämähäkki pytyssä kun menin kuselle! Sain kuvan:
![]()
Sekä suomeksi että po ruskiiij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HUI.Karmee hämähäkki pytyssä kun menin kuselle! Sain kuvan:
![]()
Eikö jotkut vedäkin? :D Tyyliin viiskymppisenä blondattu pystytukka, korvis ja moottoripyörä. Sit kapakassa parikymppisten kissojen perään.Veikkaan, että ajateltu että mennään 30-40-50 vuotiaana vielä kuten parikymppisenä.
Taitaa isolla osalla olla mielenkiinnon kohteet muuttuneet vuosien mittaan.
Itellä ei oo kauheaa hinkua elää enää sitä elämää, jota eli kahden ja kolmen kymmenen välillä.
heheVeikkaan, että ajateltu että mennään 30-40-50 vuotiaana vielä kuten parikymppisenä.
Taitaa isolla osalla olla mielenkiinnon kohteet muuttuneet vuosien mittaan.
Mä itse vihaan kanssa tuota jos täytyy puhelimessa neuvotella jotain, koska kuitenkin täytyy toisella kädellä kirjoittaa ylös asioita mitä puhelimessa sovitaan.Minä ihmettelen ihmisten kovaa hinkua puhelimessa ajan tuhlaamiseen kun saman voi hoitaa esim. sähköpostitse muutamassa sekunnissa?
Elämä oli parasta 15-20 ikävuosien välillä.Itellä ei oo kauheaa hinkua elää enää sitä elämää, jota eli kahden ja kolmen kymmenen välillä.
Boldatusta tuli niin mieleen isäni kommentti eräänä juhannuksena; olin havainnut, että 35-syntymäpäivieni aikaan tukkaan alkoi ilmestyä yksittäisiä harmaita.Älkääs nyt olko taas noin negatiivisiä. Niin kauan kun ilman lääkedosettia, rollaattoria ja rullatuolia pärjää, niin menee vielä ihan hyvin
Edit. ja jos vielä omat hampaat suussa ja aamuerektio edes joskus, niin![]()
![]()
![]()
![]()
Tämä juur. Meinasin kirjoittaa samaa, mutta kummitin pois.Lienee iso ero yksilöiden välillä, mikä on villiä. Jollekin se voisi olla: spontaani mökkireissu tuntemattoman, mutta viehättävältä- ja kiinnostavalta vaikuttavan henkilön kanssa.
Toisille, no niin.
Aikamoisen sopan se Mikko Koivukin on saanut keitettyä.
Lienee iso ero yksilöiden välillä, mikä on villiä. Jollekin se voisi olla:
Minä olen tehnyt yhden villiksi laskemani askareen viimeisen puolen vuoden sisään
Tuohon tarinaan olisi voinut järjestää saunakammarissa toisenlaisenkin loppuhuipennuksen. Grande Finale.
Minä olen tehnyt yhden villiksi laskemani askareen viimeisen puolen vuoden sisään
syssyllä kapakassa yksi nainen kauheesti houkutteli heille jatkoille saunomaan, no minähän lähdin
no: kun pääsimme kohteeseen mentiin äijjän kans lämmittämään saunaa (löin myös itseäni kirveellä sormeen)
no: ehtoo päättyi siihen, ku se jannu sammu kesken saunanlämmityksen ja Minä lähdin polkupyöräilemään kotiin ja akka jäi kattomaan tölsyä
Kuulostaa kaurismäen elokuvalta.Minä olen tehnyt yhden villiksi laskemani askareen viimeisen puolen vuoden sisään
syssyllä kapakassa yksi nainen kauheesti houkutteli heille jatkoille saunomaan, no minähän lähdin
no: kun pääsimme kohteeseen mentiin äijjän kans lämmittämään saunaa (löin myös itseäni kirveellä sormeen)
no: ehtoo päättyi siihen, ku se jannu sammu kesken saunanlämmityksen ja Minä lähdin polkupyöräilemään kotiin ja akka jäi kattomaan tölsyä