Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Karmee hämähäkki pytyssä kun menin kuselle! Sain kuvan:

0WNiakZ_d.webp
HUI.

Sekä suomeksi että po ruskiiij.

Veikkaan, että ajateltu että mennään 30-40-50 vuotiaana vielä kuten parikymppisenä.
Eikö jotkut vedäkin? :D Tyyliin viiskymppisenä blondattu pystytukka, korvis ja moottoripyörä. Sit kapakassa parikymppisten kissojen perään.

Itellä ei oo kauheaa hinkua elää enää sitä elämää, jota eli kahden ja kolmen kymmenen välillä.

Taitaa isolla osalla olla mielenkiinnon kohteet muuttuneet vuosien mittaan.

negative

tai ehkä NAISet kinostaa nykyään vähemmän, korjaan niistä haaveilu kinostaa vähemmän

muutenhan se "elmä" on pyhää-arkea vuodesta toiseen sitä samaa

Itellä ei oo kauheaa hinkua elää enää sitä elämää, jota eli kahden ja kolmen kymmenen välillä.

Minä kaipaan, silloin nimittäin vielä ajoittain osasi nauttia

Minä ihmettelen ihmisten kovaa hinkua puhelimessa ajan tuhlaamiseen kun saman voi hoitaa esim. sähköpostitse muutamassa sekunnissa?
Mä itse vihaan kanssa tuota jos täytyy puhelimessa neuvotella jotain, koska kuitenkin täytyy toisella kädellä kirjoittaa ylös asioita mitä puhelimessa sovitaan.

Älkääs nyt olko taas noin negatiivisiä. Niin kauan kun ilman lääkedosettia, rollaattoria ja rullatuolia pärjää, niin menee vielä ihan hyvin 😁

Edit. ja jos vielä omat hampaat suussa ja aamuerektio edes joskus, niin (y) (y) (y) 😁
Boldatusta tuli niin mieleen isäni kommentti eräänä juhannuksena; olin havainnut, että 35-syntymäpäivieni aikaan tukkaan alkoi ilmestyä yksittäisiä harmaita.
Isäni röhähti nauramaan:
"Vasta kolkytviis ja jo viimeinen väri päässä!!"

Tänks. 😒

Dinkku oli minullekin uusi, eikä soittanut kelloja, vaikka DINK on tuttu noin niinkuin asuntokohderyhmien kautta.

Mutta sinänsähän "dinkkuelämää" saa viettää mukavasti ja halutessaan villistikin. Koirat on ainoa asia, joka rajoittaa sitä, että ihan spontaanisti ei voi hypätä moottorin vietäväksi pitkille reissuille, mutta pääasiassa senkun tekee ja harrastaa mitä haluaa. Rahaa pystyy käyttämään ihan eri tavalla kuin koskaan ennen tai mitä perheellinen voisi.

Äiti kyllä totesi tästä mopoilusta, että "voi ttu Destry, täytät kohta neljäkymmentä. Voisko pikkuhiljaa rauhoittua?". Thanks mom, toteamuksen aikaan olin edellisvuonna täyttänyt 30. :cautious: Eipä tarvitse liittyä siihen mainittuun jengiin, johon kuuluu iso määrä myös niitä 50-vuotiaita naisia, jotka uuden nuoruuden nimissä hankkivat harrikan tai muun yli tonnisen customin.

Lienee iso ero yksilöiden välillä, mikä on villiä. Jollekin se voisi olla: spontaani mökkireissu tuntemattoman, mutta viehättävältä- ja kiinnostavalta vaikuttavan henkilön kanssa.

Toisille, no niin.
Aikamoisen sopan se Mikko Koivukin on saanut keitettyä.

Tai ehkä he ostavat sen mopetin, kun vihdosta viimein on rahaa ja aikaa taas itselle.

Ei välttämättä se ole uuden nuoruuden kokemus, jota haetaan.

Tai mistä minä tiedän, itse kun myin mopon, kun sillä ei tullut ajeltua. Jos uudelleen joskus, niin en kyllä nuoruuttani kaipaile.

Muutenkin koen, että tänään on parempi kun eilen. Ei siis mitään nuoruuden kaipuuta, olen paljon fiksumpikin nykyään.

Lienee iso ero yksilöiden välillä, mikä on villiä. Jollekin se voisi olla: spontaani mökkireissu tuntemattoman, mutta viehättävältä- ja kiinnostavalta vaikuttavan henkilön kanssa.

Toisille, no niin.
Aikamoisen sopan se Mikko Koivukin on saanut keitettyä.
Tämä juur. Meinasin kirjoittaa samaa, mutta kummitin pois.

Sisälsi kuitenkin sanat vastuuton seksielämä ja moottoripyöräily. Osalle toinen on villiä, osalle taas toinen.

Lienee iso ero yksilöiden välillä, mikä on villiä. Jollekin se voisi olla:

Minä olen tehnyt yhden villiksi laskemani askareen viimeisen puolen vuoden sisään

syssyllä kapakassa yksi nainen kauheesti houkutteli heille jatkoille saunomaan, no minähän lähdin
no: kun pääsimme kohteeseen mentiin äijjän kans lämmittämään saunaa (löin myös itseäni kirveellä sormeen)
no: ehtoo päättyi siihen, ku se jannu sammu kesken saunanlämmityksen ja Minä lähdin polkupyöräilemään kotiin ja akka jäi kattomaan tölsyä

Minä olen tehnyt yhden villiksi laskemani askareen viimeisen puolen vuoden sisään

syssyllä kapakassa yksi nainen kauheesti houkutteli heille jatkoille saunomaan, no minähän lähdin
no: kun pääsimme kohteeseen mentiin äijjän kans lämmittämään saunaa (löin myös itseäni kirveellä sormeen)
no: ehtoo päättyi siihen, ku se jannu sammu kesken saunanlämmityksen ja Minä lähdin polkupyöräilemään kotiin ja akka jäi kattomaan tölsyä

View: https://youtu.be/WFgahNSC9_A

Kuulostaa kaurismäen elokuvalta.

Back
Ylös Bottom