Täällä olis ollu brunssi tarjolla!Onneksi siihen oli varauduttu että savolaisten järjestämä muonitus pettää kuitenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä olis ollu brunssi tarjolla!Onneksi siihen oli varauduttu että savolaisten järjestämä muonitus pettää kuitenkin.
No nimenomaan näin.No tulloo perille tae voe olla tulematta höh höh höö.
Ei voi ajon aikana #nauttia.Täällä olis ollu brunssi tarjolla!
Nonni.Ostin just ohjusveneen!
Saa nähdä millaiseen on taas kätensä työntänyt...
Nyt sinäkin menet huomenna lähimpään keskussairalaan tutkimuksiin.
"Mihinkäs minä nyt kävelen siihen kuvaukseen?"Oi jospa sinne keskussairaalan tutkimuksiin pääsisikin tuosta noin vaan menemällä.![]()
Ihan muksulle ostin mutta voihan sitä noinkin hyödyntää.Nonni.
Kun tulee joku naaras vastaan niin voit kysäistä "Lähdetäänkö kattoon mun venettä?"
Pakko tulla sitten hakemaan ne kamppeet, näkee samalla hienon datsunin.Noinkohan tänään kuulee: Se on sun ny!
Hemmetin hiittis, mulla on siitä yhdestä nissanin raadosta voittava huuto päällä, loppuu tänään.
Eihän tuo nyt niin kovin suuri investointi olisi.Taas on se aika vuodesta, ku tekis mieli päivittää polkupyöräkalusto parikytä vuotta tuoreempaan... Muttei raaskis, ku vanhaki toimii...
Päivystykseen hyvä nainen, sitä tarkoitin siitä he lähettävät tarvittaessa tutkimuksiin.Oi jospa sinne keskussairaalan tutkimuksiin pääsisikin tuosta noin vaan menemällä.![]()
Siisti merisumu saapui Lauttasaareen.
katso liitettä 228317katso liitettä 228318
Ja @Sylverö tiedoksi noi ei ole lokkeja. Toivottavasti eivät törmää kun näkyvyys on: kehno