Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Vaikuttaa siis siltä, että nyt ollaan aivan veitsenterällä. Jos koronakuri päästetään nyt löystymään, niin edessä voi olla suurempi katastrofi, kuin koskaan aiemmin tällä viikolla.

Nyt on se hetki. Jokaisella taistelurukkaset tiukempaa ja otteluasennoss maskit päässä liikkuen julkisissa tai kaupoissa. Nyt on viimeinen erä tai sitten vielä pari erää. Voidaan sanoa että on eriä edelleen poliittisesti sanomatta mitään.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Salien avaaminen oli järkyttävä virhe, nyt se alkaa konkretisoitua. Eilen uutisissa tosiaan korostettiin että tilanne on nyt kriittinen. Vieläköhän ehtii vaaleja siirtää kun oli demput gallupissa vähän laskenut.

Niin no minä en kysynyt että miksi, vaan miten, eli miten tuommoisella lähinnä makkaranpaistoon soveltuvalla pikku nuotiolla poltetaan ihminen tuhkaksi. Vai riittääköhän se vaan, että ruskeesta tulee musta? Silloinhan homma toimis helpommin ja huomattavasti rivakammin, jos vaan laittais raadot riviin, 95E:tä päälle, ja tikku perään.
Ehkä rovioon lisätään jossain vaiheessa polttopuuta? Joskus luin juttua, kuinka köyhillä ei ole vara ostaa tarpeeksi puuta, minkä seurauksena vain osaksi palaneita ruumiita nakeltiin jokiveteen ja ne sitten kiusallisesti ajautuivat takaisin joen rannoille.

Sellaisia kuvia olen nähnyt, että polttorovio on kasattu kuoppaan eli osa puusta on alempana eikä näy kuvissa.

Ehkä rovioon lisätään jossain vaiheessa polttopuuta? Joskus luin juttua, kuinka köyhillä ei ole vara ostaa tarpeeksi puuta, minkä seurauksena vain osaksi palaneita ruumiita nakeltiin jokiveteen ja ne sitten kiusallisesti ajautuivat takaisin joen rannoille.

Sellaisia kuvia olen nähnyt, että polttorovio on kasattu kuoppaan eli osa puusta on alempana eikä näy kuvissa.

No tuo menetelmä ollut käytössä tuolla jo pitkään. Siellä kuuluisimmassa joessa noita ruumiita kellunut ties kuinka kauan.

Sä voit itse katsoa

En syötä avutonta sekä "tietämätöntä".
Ihan samaa mieltä olen, että maahanmuuttajien määrä vaikuttaa. On todettu, että vähäosaisempien joukossa kulkutaudit liikkuvat erityisen hyvin, johtuen eri tekijöistä - kulttuuriset tavatkin vaikuttavat, kyllä. Kannattaa silti muistaa, että Ruotsissa on hyvin paljon maahanmuuttajataustaisia ruotsalaisia, jotka ovat asuneet maassa jo useamman polven ajan, eivätkä he kaikki välttämättä asu yhdessä isoissa teltoissa ulkona syömässä toistensa ulosteita ja uhraamassa tyttölapsia jumalille.

Mielestäni ainoa asia mitä sinulle yritetään täällä "implikoida" on siirtyä lompakolla äänestämiseen joutavan purnaamisen sijaan?
Ei se ole lompakolla äänestämistä että ostan spotifyn koronahullujen takia. Tarvii laittaa volumea pois jatkossakin kun propagandaa puskee, mutta on se ärsyttävää silti.

Vaikuttaa siis siltä, että nyt ollaan aivan veitsenterällä. Jos koronakuri päästetään nyt löystymään, niin edessä voi olla suurempi katastrofi, kuin koskaan aiemmin tällä viikolla.
Iltapäivälehdet ovat huutaneet sutta jo niin pitkään että pakko on alkaa lähitulevaisuudessa vaikuttamaan lukijamääriin. Vai onko ihmiset oikeasti näin pelottavan yksinkertaisia että nielevät kaiken tuon paskan.

Voi laskea yhden käden sormilla ne kotimaisten medioden koronaotsikot mitä itse on viitsinyt avata viimeisen 6kk aikana. Tietää lukemattakin että jutut ei sisällä mitään muuta kuin paisuteltua ja vääristeltyä roskaa.

Iltapäivälehdet ovat huutaneet sutta jo niin pitkään että pakko on alkaa lähitulevaisuudessa vaikuttamaan lukijamääriin. Vai onko ihmiset oikeasti näin pelottavan yksinkertaisia että nielevät kaiken tuon paskan.

Voi laskea yhden käden sormilla ne kotimaisten medioden koronaotsikot mitä itse on viitsinyt avata viimeisen 6kk aikana. Tietää lukemattakin että jutut ei sisällä mitään muuta kuin paisuteltua ja vääristeltyä roskaa.
Project veritaksen paljastuksissa liittyen CNN se kaveri (Charlie Chester) sieltä kertoi median luovan ja käyttävän tarkoituksella tuota tehokeinona klikkeihin. Sama koskee varmasti kaikkea valtamediaa, koska tuntuvat toimivan omana laitoksenaan ympäri maailman ainakin länsimaissa. Toki vahva poliittinen mielipidevaikutus on myös tehokkainta pelottelulla.

Tämä sama CNN kaveri sanoin että seuraavana on ilmastonmuutos agendassa. Medialla täytyy aina olla "next big thing" mihin ihmiset ajetaan kun vanhasta alkaa virta lähteä.

Viimeksi muokattu:
Mitä tapahtuu salossa?
1620470144443.png

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Project veritaksen paljastuksissa liittyen CNN se kaveri (Charlie Chester) sieltä kertoi median luovan ja käyttävän tarkoituksella tuota tehokeinona klikkeihin. Sama koskee varmasti kaikkea valtamediaa, koska tuntuvat toimivan omana laitoksenaan ympäri maailman ainakin länsimaissa. Toki vahva poliittinen mielipidevaikutus on myös tehokkainta pelottelulla.

Tämä sama CNN kaveri sanoin että seuraavana on ilmastonmuutos agendassa. Medialla täytyy aina olla "next big thing" mihin ihmiset ajetaan kun vanhasta alkaa virta lähteä.
Pieni lähdekritiikki voisi olla paikallaan - kannattaako ihan kaikkea uskoa, mitä joku keskijohdon tyyppi pienissä kaljoissaan pillunsaantimielessä selittää? Onhan siellä taustalla selvästikin jokin totuudensiemen, mutta "gotcha-journalismi" on melkoista paskaa.

Hauskaa, että olet oppinut uuden termin jota voit soveltaa kaikkeen. Varmaan helppo elämä kun näkee vain kaksi väriä.
Sinä niin sanot en minä.
Onhan tuo ihan huomattavaa miten paljon korona-pölhöt koittaa sulkea keskustelua. Ainoat tässäkin ketjussa. Enkä minä näe kahta väriä tai mitä ihmettä edes sillä tarkoitat. Väri? Mitä vittua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom