Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän alkoi tekemään mieli 'virvoikkeita'.
On melkein kopio ex-vaimosta, pikkaisen pienemmät tissit oli mutta just tuollaiset matalavyötäröiset farkut ja tiukat ohuet paidat oli sen tavaramerkki.En ihmettele että unohtui. Jäsen D:n serkkulikka:
![]()
Olis hankintalistalla, onneksi en oo saanut aikaan ostaa...Pitikin ostaa se belgian vohvelirauta. #lihavaolo
PitsaPerhepitsa vai kolme hampurilaista?
Kyllä.Perhepitsa vai kolme hampurilaista?
#lihavaolo
Ja mä mietin oisko mun maksimi tarjota siitä kaivurista se herran ehdottama max 8000e...upeeta
tämä keissi vaan paranee mitä pidemmälle asioita selvitellään
![]()
VTV on ostanut konsulttipalveluja yli 1,1 miljoonalla eurolla 2018–2020 – rahaa käytetty sidosryhmäselvityksiin ja visuaaliseen suunnitteluun
VTV maksoi viime vuonna KPMG:lle 41 000 euroa asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden toimenpideohjelman laatimisesta. VTV teki viime vuonna konsulttiostoja yhteensä 565 000 eurolla.www.is.fi
Tämä ehkä henk koht suosikki:
"Fountain Parkille maksettiin 33 000 euroa strategiatyöstä ja ”EUROSAI emerging issues -tulevaisuusluotauksesta"
![]()
Pamaus oli kova. Höpöhöpö. Tuollainen kevyt tussahdus.Heh heh
![]()
Video pieleen menneestä räjäytyksestä Turussa nostaa karvat pystyyn – ”Nyt tuli pikku pommi”
Silminnäkijän mukaan pamaus oli kova ja savua paljon.www.is.fi
Se nyt oli henkkoht mutu.Ja mä mietin oisko mun maksimi tarjota siitä kaivurista se herran ehdottama max 8000e...
Merkillistä. Omassa puljussa en vielä ole kuullut mitään suurempaa huonoa sanottavaa etätyöstä.Näissä hommissa ei etätyöstä tule mittä.
Kiitos, suoritus käynnissäPitsa
Perhepitsa vai kolme hampurilaista?
Unohdin koko vitun huutojutun, viimeinen huuto oli 6700e mutta ellei myyjä ole dokannut kaikkea varallisuuttaan niin tuskin myy sillä.Se nyt oli henkkoht mutu.
Noista vanhoista romuista en näe järkeä kovin suuria summia maksaa, toki joku toinen voi olla eri mieltä.