Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen valmistelin ruuat tähän päivään, että dietin aloitus ei enää siirry ja -5kg juhannukseen mennessä toteutuisi oikeasti. Sitten etävastaanoton lääkäri muussa yhteydessä 2 ateriaa myöhemmin totesi että vaikutat ihan normaalipainoiselta. Siitä asti ollutkin nälkä 😅 Motivaatio hukassa jo nyt 😁

Taas tuli (helvetin) huonoja uutisia vaihteeksi, mutta silti yllättävän hyvä fiilis. Syöttääköhän toi Naine mulle salaa jotain lääkkehiä... :unsure:
Ekana tuli mieleen, että olet siittänyt naisen tiineeksi? Mutta nainen ei taidakkaan liittyä vastoinkäymiseen vaan siihen hyvään fiilikseen huonojen uutisten jälkeen.

Mä sanoisin että vastoinkäymisten määrä on vakio, vitutus vaihtelee 🤷‍♂️
Mä oon täysin eri linjoilla. Ei vituta koskaan. Eikä ole koskaan vastoinkäymisiäkään :D Ei ihan uskovaisen tasolla vielä, mutta sinne pyritään.

Kuunnelkaa tai lukekaa Joe Dispenza: luo itsesi uudelleen. Huutaa kvantista siinä. Että lähettää positivinen viesti kvanttikentälle niin kvantit järjestäytyy niin että toteutuu. Tällä periaatteella oon menny jo skidistä saakka. Tosin kirjan jälkeen vasta ymmärsin että kvanttihommia.

Esimerkkinä jos baariin menet asenteella että ei tule pillua tänään. Hyvin suurella todennäköisyydellä ei tulekkaan. Mutta jos mietit etukäteen että pillua tulee. Käyt mielessä tapahtumat miten tulee, lähetät kvanttikentälle viestin ja asia on jo toteutunut. Eli baarissa vaan mennä tilanteen mukaan ja panna lopuksi pillut. Ja tämä toimii. Joka kerta.

Huonon esimerkin vois kertoa vaikka korkeushyppääjästä joka käy mielessään onnistuneen hypyn ennen suoritusta. Mutta pilluesimerkki parempi. Eihän meistä kukaan ole korkeushyppääjä, mutta pillun panija on moni.

katso liitettä 228037Voi saamari tollanen luonnon taimen on vaan nätti otus. Viime vuonna oli jo kyseinen kala kiinni pariin otteeseen, aina katkasi siimat tai pääsi karkuun.

Paikka on sellainen syrjäinen metsäjoki, niin kala on jotenkin vieläkin hienompi saada!
On se kaunis kala. Tuliko Viitasaarelta? Siellä on ihan hyvät mestat, taitaa vaan olla istukaskantaa enimmäkseen?

katso liitettä 228037Voi saamari tollanen luonnon taimen on vaan nätti otus. Viime vuonna oli jo kyseinen kala kiinni pariin otteeseen, aina katkasi siimat tai pääsi karkuun.

Paikka on sellainen syrjäinen metsäjoki, niin kala on jotenkin vieläkin hienompi saada!
Taannoin tuli vapavälineillä syömäkokoisia ahvenia alueelta jossa ei ollut matkapuhelinverkkoa.
Joxuz veti fileeksi, suolaa ja voin kera pannulle.
Se oli mukavaa se.

Ekana tuli mieleen, että olet siittänyt naisen tiineeksi? Mutta nainen ei taidakkaan liittyä vastoinkäymiseen vaan siihen hyvään fiilikseen huonojen uutisten jälkeen.

Mä oon täysin eri linjoilla. Ei vituta koskaan. Eikä ole koskaan vastoinkäymisiäkään :D Ei ihan uskovaisen tasolla vielä, mutta sinne pyritään.

Kuunnelkaa tai lukekaa Joe Dispenza: luo itsesi uudelleen. Huutaa kvantista siinä. Että lähettää positivinen viesti kvanttikentälle niin kvantit järjestäytyy niin että toteutuu. Tällä periaatteella oon menny jo skidistä saakka. Tosin kirjan jälkeen vasta ymmärsin että kvanttihommia.

Esimerkkinä jos baariin menet asenteella että ei tule pillua tänään. Hyvin suurella todennäköisyydellä ei tulekkaan. Mutta jos mietit etukäteen että pillua tulee. Käyt mielessä tapahtumat miten tulee, lähetät kvanttikentälle viestin ja asia on jo toteutunut. Eli baarissa vaan mennä tilanteen mukaan ja panna lopuksi pillut. Ja tämä toimii. Joka kerta.

Huonon esimerkin vois kertoa vaikka korkeushyppääjästä joka käy mielessään onnistuneen hypyn ennen suoritusta. Mutta pilluesimerkki parempi. Eihän meistä kukaan ole korkeushyppääjä, mutta pillun panija on moni.
No huono uutinen oli perheenjäsenen syöpä.

On se kaunis kala. Tuliko Viitasaarelta? Siellä on ihan hyvät mestat, taitaa vaan olla istukaskantaa enimmäkseen?
Täältä Hämeestä tälläkertaa.

Viitasaari on itelle tällähetkellä sellanen järvitaimenen luvattu maa, pirusti kivoja koskia.
Ja tuohon luonnonkala asiaan, niin ehkä jossain pohjosessa vielä on oikeasti villiä taimenta, harmi.

Hmm.. täytyy ottaa testiin ennen seuraavaa golf-kierrosta 🤔

Taannoin tuli vapavälineillä syömäkokoisia ahvenia alueelta jossa ei ollut matkapuhelinverkkoa.
Joxuz veti fileeksi, suolaa ja voin kera pannulle.
Se oli mukavaa se.
Olihan silloin vähän positiivinenkin ongelma. Joutui lopettamaan onginnan, kun kalaa oli jo tarpeeksi iltapalaksi.

Vastaava ongelma ollut vain, jos silakkalitkalla merellä. Muovilaatikollista enempää ei kehtaa onkia.

Olihan silloin vähän positiivinenkin ongelma. Joutui lopettamaan onginnan, kun kalaa oli jo tarpeeksi iltapalaksi.

Vastaava ongelma ollut vain, jos silakkalitkalla merellä. Muovilaatikollista enempää ei kehtaa onkia.
Näkyy olevan vielä allas tukevasti jäässä.

Jaa, suorittaako herrat moottorimarssin tämä kesänä?
Olisi varmaan suoritettu jo vähän pidempi marssi ellei joku kiinalainen olisi saanut päähänsä syödä raakoja lepakoita.

Katsotaan nyt, ei uskalla varmaksi sanoa. Pohjoiseen suuntautuvaa marssi ei näillä näkymin ole suunnitelmissa tälle suvelle.

Katsos katos, ehkä kalapaikallamme voisi olla jo sulaa. Tai jos ei, niin jäälohkareita niin, että kalastus on vain haave.
Areenassa voi seurata jäiden lähtöä Tenolla suorana.

Menee aika mukavasti kun tuota tuijottelee ja jännittää milloin jäämassa liikahtaa.

Back
Ylös Bottom