Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luulen että teidän pitäisi yhdistää voimanne. Olisitte vähän niin kuin Bat&Ryyd.

joo, henkilökohtainen valintani oli huono
olin kylläkin jo menossa ydinkeskustamme toiseksi pahimpaan räkälää, mutta jostain ihmeen syystä hairahduin kuitnekin tänne, epätoivoisen näköisiä NAISia: negative

F16C37F5-27CB-4B2B-B248-3802CDCFD216.jpeg
kietaisen tuon tuosta puolihuoilimattomasti huiviin ja jatkan matkaa

Siinähän voi harjoitella iskureploja heti tiskillä kun myyjä kysyy mitä saisi olla, ei varmaan ole koskaan kuullut että pillua kiitos.
Toisaalta yksi tuttu joka on ihan oikea kunnon panomies sanoi että saahan noita kännisiä eukkoja vaikka kuorman mukaan mutta kun pokaat tiskin takaa naisen niin oot kova.

Joskun oon tainnut 4 kertaa sanoa, että saisinko pillin ja tiskin takana kuuli saisinko pillua.
Vastaukset meni:
Mitä???
Ootko nyt tosissas?
Mitä Ihmettä?
Ei ku jaa, joo, sori, kuulin väärin 😂
Vastasin tähän, että hyvänen aika nainen, mitä sinä oikein kuvittelet.

Oli ihan nätti tarjoilija ja lopuksi naurettiin. Kyllä hekin joskus ovat (sunnuntaina tai maanantaina) viihteellä ja lähtevät silloin jatkoille. Baarin työntekijät vaan vetävät viinaa kuin pesusienet.

Luulen että Vokot kun saa juonesta kiinni niin kaataa kaiken liikkuvan ääsjoen suunnalla.

voi veljet! olen yöpynyt paikkakunnalla jo 15v, joista lähes 10 ensimmäistä täysin poikamiehenä, ”ilä lähelläkää”

situaationi on etelleen se, että ellen ole jo baariin Mennen:ssä ole ollut NAISeurassa, en ole sielä ko. seurassa poistunutkaan #vaalitettavasti

tällähetkellä kyllä vahvasti tuntuu, että tässä kun on silmät pyöriny päässä kun lottopallot että kaksi NAISta on kyllä minua vilkuillit useamman kerran

#voiveljet

hetkinen: nyt tapahtui joku näppäilyerhe, enkä enää saa juonenpäästä kiinni mitä olin aikonut teille kertoa: en voi korjata sitä, olen sydämestäni pahoillani

Bat&Ryyd.
Jooei vittu. Oli pakko googlettaa koska tuo duo vaikuttikaan ja ilmeisesti se on jotenkin hengissä edelleen🤯. Lisäksi eksyin katsomaan läpi Hymyhuulten sketsisarjan, josta Bat & Ryyd alun perin veti inspiraationsa. On sitä vain tehty aikoinaan niin kovaa settiä, että jonnet pyörittelisivät päätään jos muistaisivat.

katso liitettä 228016
Naisilla se on yleensä neuloosi, miehilä halkoosi. Osa naisista on myös ahneita halkohommiin.
Mutsin mökillä tein yleensä joka kerta kun kävin siellä ihan huvikseen puita, pätkin moposahalla ja pilkoin kirveellä.
On jotenkin mukavan rentouttavaa puuhaa ja siihen aikaan ei ollut kuin töissä modeemin päässä netti niin ei tullut tuhlattua tälläiseen aikaa.

Jooei vittu. Oli pakko googlettaa koska tuo duo vaikuttikaan ja ilmeisesti se on jotenkin hengissä edelleen🤯. Lisäksi eksyin katsomaan läpi Hymyhuulten sketsisarjan, josta Bat & Ryyd alun perin veti inspiraationsa. On sitä vain tehty aikoinaan niin kovaa settiä, että jonnet pyörittelisivät päätään jos muistaisivat.
En ole livenä koskaan nähnyt mutta jotkut biisit on kyllä tuttuja.

Esim tämä ralli @Sylverö n kannattaa kuunnella huomenna heti kun herää.

View: https://www.youtube.com/watch?v=9pBLzYjwTe4

mutta monimutkaisissa ja epälineaarisissa ongelmissa maalaisjärki tuottaa lähes kokonaan virheellisiä tuloksia ja yhteiskunnallisella tasolla sen voimin ei ole päästy juuri agraarikulttuuria ja alkeisteollisuutta pidemmälle.

Puhuimme politiikasta, emme tieteistä ja insenjöörihommista. Ilmastonmuutosonkelma pitäisi yksinkertaisesti ratkaista ydinvoimalla ja koronavirusonkelma yksinkertaisesti rokotteella, mutta ei tietenkään ydinvoimalan rakentaminen tai rokotteen kehittäminen ole kovinkaan yksinkertaista.

Puhuimme politiikasta, emme tieteistä ja insenjöörihommista.

Pätee politiikkaankin, jossa arkikeskustelussa ja surullisesti jopa valtakunnanpolitiikan tasolla esitetään jatkuvasti vaikeisiin ongelmiin patenttiratkaisuja, jotka perustuvat niin yksinkertaistettuihin ajatusmalleihin, että ko. ratkaisut eivät kovassa todellisuudessa johtaisi toivottuun lopputulokseen vaan suoraan suohon.

Ilmastonmuutosonkelma pitäisi yksinkertaisesti ratkaista ydinvoimalla ja koronavirusonkelma yksinkertaisesti rokotteella,
Näistä nimenomaisista asioista olemme näköjään muodostaneet pääpiirteissään saman näkemyksen, vaikka lähestymmekin asioita hyvin eri tavalla enkä minä pidä juuri mitään itsestäänselvänä tai yksinkertaisena, koronan osaltakin tilanne alkaa muuttua selkeäksi vasta nyt kun yli vuoden kärvistelyn jälkeen toimivia rokotteita on sekä hyväksytysti testattuna että suurissa määrin tuotannossa.

Pätee politiikkaankin, jossa arkikeskustelussa ja surullisesti jopa valtakunnanpolitiikan tasolla esitetään jatkuvasti vaikeisiin ongelmiin patenttiratkaisuja, jotka perustuvat niin yksinkertaistettuihin ajatusmalleihin, että ko. ratkaisut eivät kovassa todellisuudessa johtaisi toivottuun lopputulokseen vaan suoraan suohon.

Näistä nimenomaisista asioista olemme näköjään muodostaneet pääpiirteissään saman näkemyksen, vaikka lähestymmekin asioita hyvin eri tavalla enkä minä pidä juuri mitään itsestäänselvänä tai yksinkertaisena, koronan osaltakin tilanne alkaa muuttua selkeäksi vasta nyt kun yli vuoden kärvistelyn jälkeen toimivia rokotteita on sekä hyväksytysti testattuna että suurissa määrin tuotannossa.

No joo harvemmin ratkaisut on pelkästään yksinkertaisia ja toimii pelkästään sen yhden asian varassa, mutta siis yksinkertainen ratkaisukeskeinen ydin ongelmiin, mielellään moderniin tekniikkaan perustuva, siitä lähtisin.

Ostit siis kaasulieden, etkä grilliä? ✌️

Voi näinkin sanoa 😂 mutta ajaa asiansa.
Ei tuolla mitään jakoa 1,5 kilon äly-weberin kanssa. Kotelo on ohkasta pelliä, mutta makkaran paistaa.

Samahan tuon telkkarin kanssa, kolmella tonnilla olis saanu oledin. Tai oikean auton viidelläkympillä.

Taas kaadoin ruuvilaatikon ihmisparan sääreen. Samanlainen projekti kuin alkuviikosta. Aivan mahtavaa.

@gonzaless tuoreimmasta fribakisasta. Laitan spoilereihin, jos haluut kattoa.

Paulikin voitti vaihteeksi kisan. Oli kyllä selkeästi varmin kärkikortista. Eagle, Heimburg ja Wysocki pommitti OB:ta usempaan kertaan siinä, missä Pauli pysyi kyllä hyvin väylällä. Putti sillä takertelee edelleen, minkä sanoi haastiksessakin, mutta nyt ei sentään missaillut samalla tavalla kuin alkukaudesta.

Eaglekin ollu pari kisaa nyt kärkikahinoissa. Väylillä ei pysynyt riittävän hyvin, niin ei pystyny Paulia haastamaan, mutta muuten varsin asiallisen näköistä peliä, mitä kattelin ton vikan kierroksen livenä.

Ja kohtuu sairas saariväylä tällä radalla :D Kurkkaas, kun tosta tulee videot Youtuubiin.

Intternetissä on se huono puoli, että kaikki kylähullut saa huutaa asiansa koko maailmalle. Todistusaineistona esim: koronaketju.
Ainoa vaan että asiasta mistä ei tiedetä ihan kaikkea niin osa niistä kylähulluistakin on oikeassa. Tiedon tai tuurin takia.

Back
Ylös Bottom