Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei tässä paljo höpötellä

3C6F1FD1-9451-44AB-AA8F-AC3B6C3BA845.webp

Pakistanin poikien

Tunnen pari Pakistanin poikaa. Kolme vuotta tein yhden Pakistanilaisen kanssa hommia taistelijaparina Siperiassa.

Voin kertoa kertoa että siinä on mesta. Mikä on Pakistanissa normaalia on kohtuullisen moraalitonta ja rikollista muualla maailmassa. Sellaisia tarinoita ja kuvia näytti.

Vieläkin olen yhteyksissä ja soittelen sillon tällön.

En epäile hetkeäkään.

Mutta nyt, jaloa juomaa.

e: tuoksu hieman simainen

Viimeksi muokattu:
Eiväthän persut valitettavasti edes ole kunnon fasisteja tai natseja, vaan pelkällä idiotiaa hipovalla monimutkaisten asioiden yksinkertaistamisella ratsastavia populisteja. Puolueen puheenjohtaja vaikuttaa olevan ainoa sivistynyt ja analyyttiseen argumentointiin kykenevä yksilö koko poppoossa.
Ja siitäkin huolimatta Suomen selvästi suosituin puolue. Kuinkahan kova kannatus olisikaan ilman noita ”idiootteja”. Ehkä suoraan yli 50%.

Ostit siis kaasulieden, etkä grilliä

rahaMies olisi ostnut Grillin, eli #paikkakunnalta esim. kotikokin tai jykän

teidän Grillejä en valitettavasti tunne, vaikka olen myös teidän #paikkakunnalla useasti piipahtanu, Grillillä ej óle tullut asioitua #kielimuuri

Ja siitäkin huolimatta Suomen selvästi suosituin puolue. Kuinkahan kova kannatus olisikaan ilman noita ”idiootteja”. Ehkä suoraan yli 50%.
Katselin että onko ylellä veivattu propagandageneraattori jo käyntiin. Tämän voisi tulkita niinkin että ei kannata äänestää...taustalla tietysti se että kommarithan äänestää aina, oli sitten kyseessä mikä vaali tahansa, eli parempi heille jos muut jättää äänestämättä.

taidan vaihtaa kapakkaa, mikähän olisi parsa vaihtoehto jos ensisijainen määränpää ei olekkaan pöhnä, vaan NAISen saanti?

#theend

9D067D05-38F9-4075-BBD7-930B9D3BD940.webp

Maalaisjäjen käyttö, stating the obvious, tilastotiede yms. alkavat muuttumaan rangaistaviksi noitatieteen harjoittamisiksi,

Se on aivan oikein. Evoluutio on luonut ns. maalaisjärjen ratkomaan arkipäiväisiä, lineaarisia ja havainnollisia ongelmia. Ihan hyvä juttu siinä arkipäivässä edelleen, mutta monimutkaisissa ja epälineaarisissa ongelmissa maalaisjärki tuottaa lähes kokonaan virheellisiä tuloksia ja yhteiskunnallisella tasolla sen voimin ei ole päästy juuri agraarikulttuuria ja alkeisteollisuutta pidemmälle. Kaikki edistys siitä eteenpäin perustuu empirismiin, tutkimukseen ja ainakin välillisesti arkihavaintojen ja maalaisjärjen kyseenalaistamiseen.

Sama pätee "itsestäänselvyyksiin", joita se maalaisjärki tuottaa.

"Tilastotiede" ei sekään nykyään tarkoita arkikielessä enää totuuden etsimistä laajan materiaalin monipuolisen analyysin perusteella vaan sellaisten viiden sentin käppyröiden googlettamista, jotka tukevat omaa mielipidettä.

Ja siitäkin huolimatta Suomen selvästi suosituin puolue.
Osoitus siitä, kuinka paska systeemi demokratia on.

Mä laitoin huvikseen isomman vaihteen päälle kun ollut tylsää ja tänään saanut kontaktia useampaankin ihan kiinnostavaan naiseen. Ei mitään sen enempää mutta kaikessa on aina mahdollisuuden alku ja en nyt tiedä jaksanko sen enempää mitään viritellä mutta piristäähän se sellainen pikku jallittelu aina tylsää päivää.

Se on aivan oikein. Evoluutio on luonut ns. maalaisjärjen ratkomaan arkipäiväisiä, lineaarisia ja havainnollisia ongelmia. Ihan hyvä juttu siinä arkipäivässä edelleen, mutta monimutkaisissa ja epälineaarisissa ongelmissa maalaisjärki tuottaa lähes
kokonaan virheellisiä tuloksia ja yhteiskunnallisella tasolla sen voimin ei ole päästy juuri agraarikulttuuria ja alkeisteollisuutta pidemmälle. Kaikki edistys siitä eteenpäin perustuu empirismiin, tutkimukseen ja ainakin välillisesti arkihavaintojen ja maalaisjärjen kyseenalaistamiseen.

"Tilastotiede" ei sekään nykyään tarkoita arkikielessä enää totuuden etsimistä laajan materiaalin monipuolisen analyysin perusteella vaan sellaisten viiden sentin käppyröiden googlettamista, jotka tukevat omaa mielipidettä.

Osoitus siitä, kuinka paska systeemi demokratia on.
Ja vielä parempi osoitus systeemin paskuudesta on sosialistien saama kymmenien prosenttien äänimäärä yhteenlaskettuna. Siinä mielessä olen samoilla linjoilla

Mä laitoin huvikseen isomman vaihteen päälle kun ollut tylsää ja tänään saanut kontaktia useampaankin ihan kiinnostavaan naiseen. Ei mitään sen enempää mutta kaikessa on aina mahdollisuuden alku ja en nyt tiedä jaksanko sen enempää mitään viritellä mutta piristäähän se sellainen pikku jallittelu aina tylsää päivää.
taidan vaihtaa kapakkaa, mikähän olisi parsa vaihtoehto jos ensisijainen määränpää ei olekkaan pöhnä, vaan NAISen saanti?

#theend

katso liitettä 228012
Luulen että teidän pitäisi yhdistää voimanne. Olisitte vähän niin kuin Bat&Ryyd.

Millainenhan mahtaa olla munasilli...

Luulen että Vokot kun saa juonesta kiinni niin kaataa kaiken liikkuvan ääsjoen suunnalla.

Back
Ylös Bottom