Deleted member 50241
Miten Mike pystyy poistamaan käyttäjätunnukset pakkiksella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sano tässä niin poistan.Miten Mike pystyy poistamaan käyttäjätunnukset pakkiksella?
Vittu sä oot kova! Leijona!!!"Milloin muuten ehdit tehdä ne työt, joista pomosi sinua taas kiitteli?"
Siksi olenkin niin hyvä. Töiden lomassa ehtii vaikka mitä ja silti hoitaa työt todella hyvin.
Poista vaan!Sano tässä niin poistan.
No ei tähän voi sanoa kuin se keppi selvästi kolahtanut jostain ja pahasti.Vittu sä oot kova! Leijona!!!
Vai nousiko sulla nyt defenssit päälleEhkä yrität ovelasti leijonan vaistolla saada minut projisoimaan. Leijonilla on kuitenkin ilmeisesti myös ylivertainen tietotaito mt-puolen diagnosoinnissa, joten lienet Wizard-tason mentalisti.
Sorry muille lukijoille off-topic ja lapsellinen vittuilu, lopetan osaltani tähän. Kohta tosin alkaa iän puolesta olla meikäläisellä mahdollisuus rokotukseen, täytyy sanoa, että en ehkä ihan hirveästi vielä kiirettä pidä. Sisäinen lammas vs leijona -kamppailu käy kiivaana kuin UFC parhaimmillaan.
Etkö sä voi vaan mennä sinne ylilaudalleVittu sä oot kova! Leijona!!!
Vai nousiko sulla nyt defenssit päälleEhkä yrität ovelasti leijonan vaistolla saada minut projisoimaan. Leijonilla on kuitenkin ilmeisesti myös ylivertainen tietotaito mt-puolen diagnosoinnissa, joten lienet Wizard-tason mentalisti.
Sorry muille lukijoille off-topic ja lapsellinen vittuilu, lopetan osaltani tähän. Kohta tosin alkaa iän puolesta olla meikäläisellä mahdollisuus rokotukseen, täytyy sanoa, että en ehkä ihan hirveästi vielä kiirettä pidä. Sisäinen lammas vs leijona -kamppailu käy kiivaana kuin UFC parhaimmillaan.
Kyllä tässä taitaa olla sitä paljon puhuttua rakkautta tai tukholma-syndroomaa.Tuntuu, että mitä enemmän jengiä rokotetaan ja mitä alemmas tartuntaluvut tulee, sitä enemmän jengi käyttää tuota maskia. Ihan oudoissa paikoissa, joissa sille ei ole mitään perustetta. Esimerkiksi Kuopiossa on todettu muutama tartunta viimeiseen kahteen viikkoon. Silti jengi pitää tuota naamaria joka kaupassa kaikkina kellonaikoina, vaikka muita ihmisiä siellä ei olisikaan kuin muutama.
Tuntuu, että maskista on tullut jonkinlainen status sympoli, mistä on sitä vaikeampi luopua, mitä pidempään sitä on käyttänyt. Ilmeisesti ihmiset ei uskalla luopua siitä, koska pelkäävät leimautumista. Mitäköhän muut ajattelee jos otan tämän pois? No käytetään kun tuo toinenkin käyttää...
Ei siinä, käyttäkööt vaikka aina tulevaisuudessa, jos sillä tavalla tuntevat olonsa turvalliseksi.
Ja eikös alunperin ollut tarkoitus suojella yhteiskunnan heikompia? Siksi rajoituksia alettiin tekemään. Nyt suojellaan yhtäkkiä kaikkia kansalaisia, vaikka riskiryhmät on jo rokotettu...
Kyllä tässä taitaa olla sitä paljon puhuttua rakkautta tai tukholma-syndroomaa.
Duunissa kysyny muutamassa viime aikaisessa management infossa firman exit plänistä niin syvä hiljaisuus. Kukaan ei ole puhunut mitään toimistolle palaamisesta tai naamarättipakon purkamisesta. Itse toimistolle palanneena aina ihmettelen sitä teatteria mitä siellä liki tyhjässä tilassa harrastellaan. Tällä viikolla firman paikallisjohto piti Teams infoa henkilöstölle ja olivat itse kokoontuneet isoon tilaan ja 5m päässä toisistaan siellä naamioituinuna esiintyivät. Oikein korostivat että emme riisu naamareita. Taitaa tulla pitkä riesa ja pitkä etätyöohjeistus.
Olen huomannut juuri saman, että mitä enemmän jengi käyttää maskia, sitä paremmin tartunnat ovat lähteneet laskuun.Tuntuu, että mitä enemmän jengiä rokotetaan ja mitä alemmas tartuntaluvut tulee, sitä enemmän jengi käyttää tuota maskia.
Olen huomannut juuri saman, että mitä enemmän jengi käyttää maskia, sitä paremmin tartunnat ovat lähteneet laskuun.
Niin täällä on pitänyt maskia käyttää kokoajan ja välissä oli yli 60pv ilman tartuntaa ja nyt kuluneella viikolla ennätykset paukku rikki. Miten se nyt näin voi mennä?Olen huomannut juuri saman, että mitä enemmän jengi käyttää maskia, sitä paremmin tartunnat ovat lähteneet laskuun.
Haista ny vittu, sinähän täällä provoat myös koko ajan, mutta et (halua) sitä huomata, "en minä, vaan ne muut, äitii tuu apuun!"Montako viestiä kerkis asialliseen sävyyn tulla ennenkuin ensimäinen idiootti hyökkäs taas lammas ja vaippa termeinensä. Ei vittu mitä touhua
Edit. yrittäkää nyt. Kun siis propsit Mikellekin että näyttäs lopettaneen ja todellakin asiallisesti nyt vastaillu ja jättäny turhat huutelut huutelijoille. Mut ei. Aina sieltä joku. Jos noi Roopelin ja Makhakin vaippalammas jutut siivoais niin täähän ois siistiä keskustelua.
Totta. Jos täällä ei ois ollu tommosta lapsellista kusipääläppää mitä sä taas heität, niin en ois varmaan alun alkajaankaan muuta kuin lueskellu ketjua.Haista ny vittu, sinähän täällä provoat myös koko ajan, mutta et (halua) sitä huomata, "en minä, vaan ne muut, äitii tuu apuun!"
Ei tartte vastata.