Deleted member 20129
Aika rankkaa paskaa uhata tappaa hoitajia sen takia, että kerrankin tekevät työnsä. Vai vetoaako vaimosi myös johonkin vitun mielihaluun ja hoitaa vain ketä päättää ja milloin? Mitä vittua.Vaimon työpaikassa hoitoalalla suhtaudutaan samalla kiihkolla noihin rokotteisiin ja painostamalla pyritään saamaan kaikki ottamaan. Itse en ole rokotevastainen, mutta kaikki lääkkeet pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen. Heti kun jotain tuotetta aletaan tyrkyttämään väkisin tai selvästi ylimarkkinoimaan, niin itseltä loppuu mielenkiinto samantien. Oli sitten kyse sähkösopimuksesta, puhelinliittymästä tai rokotteesta. Minä päätän itse mitä tarvitsen ja milloin.
Miten voi ihminen olla noin sekaisin.
Noilla videon hoitajilla tuskin kauheasti varaa valita mitä tekevät. Vai pitäisikö vittu himassa maata heidänkin jonkun vitun periaatteen takia... Kerrankin kun muutenkin alan, jota huonosta palkasta ja raskaasta työstä "kehutaan", niin työntekijät tekevät jotain ilon kautta niin vittu joku uhkaa tappaa. Mitä vittua!
Ja kyllä. Itse myös koen tuonlaisista videoista ja tempauksista myötähäpeää mutta kyllä mä silti ajattelen vähän syvemmältä aihetta. Tai ainakin yritän ajatella.