Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää oikein erikseen mainita kun muistan, tullut taas pitkään nukuttua hiton hyvin!
Uni tulee 21-22 ja aamulla herään 5.30 eli varttia ennen kuin kello soi, eikä mitään yöllisiä kukkumisia.

6c6e6ff5399fddc0b2508ddb143c0e91.gif

Pitää oikein erikseen mainita kun muistan, tullut taas pitkään nukuttua hiton hyvin!
Uni tulee 21-22 ja aamulla herään 5.30 eli varttia ennen kuin kello soi, eikä mitään yöllisiä kukkumisia.

Meillä tosiaan skidit 1 ja 5. Vaimo ei saa iltatähteä nukkumaan, minä saan, joten siinä työjako. Joka ilta nukuttamaan siinä 20:00 korvilla. Jos kasilta illalla heität levyks silittelemään skidin päätä niin aivoissa välittäjä-aineet liikahtaa ja nukahtaa noin viidessä minuutissa. Itse siis. Herään yleensä 00-01 välissä pesemään hampaat ja takaisin nukkumaan. Pillu jää iltaisin panematta mutta saapahan unet.

Näyttää ainakin @Alicia aloittaneen vapun vieton telineasennuksen merkeissä.
39129

onnekis olen erheestä viisastunut, enkä enää käytä työpäivää numerokoodin merkityksen hakkeroimiseen

Pillu jää iltaisin panematta mutta saapahan unet

nämä antaa toivoa, että ei muillakaan välttämättä mene niin hyvin

tähän sopii kysms: mitä yhteistä on ukko ja poikamiehellä? molemmat luulee, että toinen saa enemmän #perjantaijapoikamies

Kaffa roasteryn Herra korppi, ZMF Atticus -kuulokkeet, raskas musiikki ja tuesta valunut häiriötiketti, josta en tajua yhtään mitään.

Presidentin Red ruby, Qacoustics pauhaa Meatloafia ja matikan tiketti, josta en ymmärrä mitään.

Toukokuun lopussa pitäisi saada, silloin ainakin on aika sinne uniklinikalle joten suuresti oletan ettei he vaan jutteluseuraa sinne :)
Ok, sitten paranee unet entisestään. Mistä tuli mieleen, et yksi kaveri viime viikonloppuna alkoi ihmettelemään miten vitussa pystyt maskin kanssa nukkumaan, en oikein tiedä ku nukun silloin ehhehe

Ok, sitten paranee unet entisestään. Mistä tuli mieleen, et yksi kaveri viime viikonloppuna alkoi ihmettelemään miten vitussa pystyt maskin kanssa nukkumaan, en oikein tiedä ku nukun silloin ehhehe
Sehän tässä onkin kummallista kun 95% nukun todella hyvin ja olen aamulla pirteimmillään.
Ajoittain tulee jaksoja että herää yöllä ja ei meinaa millään tulla uni uudestaan, nyt vain muistin olla universumile kiitollinen hyvistä unista :)

Nyt on itetehtyi hiilii!
Olen aika vakuuttunut että mun pönttö on liian tiivis ja kaasujen päästä helpommin pois, jäi kuitenkin niin paljon hiiltymättä.
Toinen voisi auttaa jos kalikat halkaisisi.

Liitteet

• 20210430_114925.webp
    20210430_114925.webp
    57,4 KB · Katsottu: 76
Back
Ylös Bottom