Minusta olisi kiva näyttää tissit.Minä kuulun onnekseni alempaan toimihenkilöstöön, jolloin tissien näyttämisestä on vain ollut etua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta olisi kiva näyttää tissit.Minä kuulun onnekseni alempaan toimihenkilöstöön, jolloin tissien näyttämisestä on vain ollut etua.
Paljon mahollista joo. Henk.koht en vain osaa arvostaa henkilöä joka pyrkii julkisuuteen tällaisilla argumenteilla. Oma arvostus on henkilöillä jotka keskittyy vain oman osaamisen ulostuomiseen, eikä syytä muita epäonnistumisissaan.En ole juttua lukenut, mutta ajattelisin, että tässä on haettu jotain sen tyylistä ettei nainen voi olla seksikäs ja älykäs samaan aikaan. Tai että naisen kykyihin esim. johtajana ei uskota, koska on hankkinut isot silikonit, ja on muutenkin enemmän laittautunut keskiverto suomalaispirkkoon verrattuna, eikä tämän takia edes anneta mahdollisuutta todistaa omaa osaamistaan. Mene ja tiedä.
Onko @doownek hakemassa taas työvoimaa?
View: https://www.instagram.com/p/CONUs9sBkab/?utm_source=ig_web_copy_link
Aamulla meinas vähän etupäästä pito loppua, toki nelivedolla olisi varmaan lisää sivusuuntaista pitoa ollut ja runsaasti..neliveto olis hyvä
hehe
Paljon mahollista joo. Henk.koht en vain osaa arvostaa henkilöä joka pyrkii julkisuuteen tällaisilla argumenteilla. Oma arvostus on henkilöillä jotka keskittyy vain oman osaamisen ulostuomiseen, eikä syytä muita epäonnistumisissaan.
Onpa muuten hedelmällistä keskustella jutusta, jota kukaan ei ole lukenut otsikkoa pidemmälle.
Eiehtinyt kun piti asentaa roottoria.Oon nyt vähän pettynyt palstan propelihattuihin kun ei antanut vastausta mun ilmamääräprobleemaan.
Pitää varmaan selvitellä ihan ite.
Juurikin oikein ymmärsit, käyttäisin mieluiten nimitystä yhdistäminen T-liittimellä koska yhdistän haaroittamisen ihan muihin juttuihin.Eiehtinyt kun piti asentaa roottoria.
Niin toi on joku imuri? Ei kai senkin nimi ole irma?
Een oikein usko että tuolla on suurempaa merkitystä jos 60mm haaroitetaan kahdeksi 50mm lähdöksi...sikäli mikäli ymmärsin kysmyksen oikein.
Joo, ihan hyvä, kiinni vaan.Juurikin oikein ymmärsit, käyttäisin mieluiten nimitystä yhdistäminen T-liittimellä koska yhdistän haaroittamisen ihan muihin juttuihin.
Imuri on 3.6kw niin kyllähän se vähän imuttelee, melkein kuin irma.
E: Laskinko oikein että isompi on 188mm2 ja pienempi 157mm2? Silloin olisi 20% ero pinta-alassa?
Huoli tuntuu olevan suuri ainakin, että noita ei huomattaisi (jos tää nyt sama mirkku):
View: https://www.instagram.com/p/Bp4k1L3lc7R/?utm_source=ig_web_copy_link
Ohjelmaa katsomatta ja juttua lukematta veikkaan samaa.Saattaa äkkiä olla, että jollain muullakin voi olla merkitystä kuin niillä silikoooneilla. Mutta pitäähän nyt jotain muuta syyttää, kuin omaa osaamista.
Kraz vielä parempineliveto olis hyvä
pidetään kuitenkin keskustelu asiallisenaKraz vielä parempi