Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä video gripperinasettelusta ja muistakin grippilajeista. Helkan videosta yritin katsoa tekniikkaa ja viilauksilla tulee varmasti lisää sekunteja. Oikea silver bulletti on muuten periaatteessa pätkä captain of crush gripperin kahvaa eli toista gripperiäkin voi käyttää luotina
View: https://youtu.be/jXf0r_iS5y8
Pieni päivitys omasta edistymisestä. Kuukausi sitten hommasin CoC gripperit: T, 0,5 ja 1 eli nyt treeniä on takana kuukausi. Tarkoitus on siis treenata Silver Bullettia otevoimakisoja silmällä pitäen. Ekalla kokeilulla tolla CoC T:llä 2,5 kilon paino pysyi hät'hätään 2 sek. noilla muilla tuskin edes se luoti olisi pysynyt. Tänään tuli kokeiltua minkälainen on tilanne nyt. Tähän väliin on sitten huomautettava, että toi luoti ei ole se virallinen vaan noin 16mm paksu palikka. Nyt se 2,5 kilon paino pysyi CoC T:llä jo huomattavasti pitempään ja myös noilla muilla pystyin puristamaan sen verran, että pikkupainot pysyivät muutaman sekunnin. Tähän oon päässyt silleen, että tolla T:llä olen treenannut asettelua ja sitä pelkkää luotia kahvojen välissä puristamalla.
Mulla ei valitettavasti ole mitään tietoa.Minkälainen naisten taso esim. Suomessa on gripperien suluissa? Siippa toisinaan puristelee mun jousia ja CoC1 hän saa suljettua. Muistelen että sertillä on maailmalla CoC2 sulkuja muttei 2.5. Vai oliko yks?
World of Gripistä löytyy tilastoja, niitä varmaan tarkoitit.Suomalaiset oli käsittääkseni tehnyt jotain maailmanennätyksiä reilu viikko sitten,onko kellään näistä tietoa?
En tiedä pystyykö varsinaisesti mitään alle #3 sertimään. Nykyisin en tiedä suomalaisia naisia jotka sulkuja treenaisi, mutta olisiko joku suomalainenkin nainen #2 sulkenut. Ulkomailla Becca Roberts on #3 sulkenut tosin ei sertinyt.Minkälainen naisten taso esim. Suomessa on gripperien suluissa? Siippa toisinaan puristelee mun jousia ja CoC1 hän saa suljettua. Muistelen että sertillä on maailmalla CoC2 sulkuja muttei 2.5. Vai oliko yks?
Minkälainen naisten taso esim. Suomessa on gripperien suluissa? Siippa toisinaan puristelee mun jousia ja CoC1 hän saa suljettua. Muistelen että sertillä on maailmalla CoC2 sulkuja muttei 2.5. Vai oliko yks?
https://ironmind.com/certification/captains-of-crush/whos-who-no.-2-coc-women/En tiedä pystyykö varsinaisesti mitään alle #3 sertimään. Nykyisin en tiedä suomalaisia naisia jotka sulkuja treenaisi, mutta olisiko joku suomalainenkin nainen #2 sulkenut. Ulkomailla Becca Roberts on #3 sulkenut tosin ei sertinyt.
Tattis vastauksestaSuomesta Yvonne Häkkinen on sulkenut Captains Of Crush #2 gripperin. Samoin pitänyt #2 gripperillä 32sec Silver Bulletia, #2.5 gripperillä 13sec ja #3 gripperillä toisena naisena maailmassa aikapitoa. Tulokset löytyvät David Hornen World Of Grip foorumilta.
Juha Harju
View: https://m.youtube.com/watch?v=s2cpggWG-0s&feature=share
Brzenkin faija edelleen vääntöhommissa![]()
Itte en uskoisi mahdollisuuksiini minkään ikästä Brzenk nimistä miestä vastaanAi saakeli! Toi on kova! Vastustajan koko ajan epäuskoisemmaksi muuttuva ilme oli kyllä
.