Melkoisia koheltajia, toki kun lajin suosio on kasvanut järjettömän paljon niin mahtuuhan siihen kaikenlaista vammaa mukaan.Fribavammojen listaan polvilumpion sijoiltaan: meno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkoisia koheltajia, toki kun lajin suosio on kasvanut järjettömän paljon niin mahtuuhan siihen kaikenlaista vammaa mukaan.Fribavammojen listaan polvilumpion sijoiltaan: meno.
Kyllä, radat aivan tukossa ja kiekkoja karkailee mihin sattuu ja idiootit ei edes varoita niistä. Luulen ettälajin suosio on kasvanut ja kaikenlaista
Suurin näkemäni porukka oli kymmen henkinen sekalainen seurakunta, onneksi en ihan heidän takana ollut.Kyllä, radat aivan tukossa ja kiekkoja karkailee mihin sattuu ja idiootit ei edes varoita niistä. Luulen että
Tohtorin lista kattaa kohta koko kropan.
@Laardi lle tiedoksi;
![]()
"Helsingin keskustan tyhjeneminen sinetöi päätöksen" – viiniguru avasi ravintolan arvohuvilaan
Espoon Leppävaarassa, Eltelin toimistorakennuksen kyljessä, männikön keskellä lepäävä punainen arvohuvila heräsi jälleen henkiin.www.helsinginuutiset.fi
Palkalla vai ilman?Ilmoittivat juuri kymmenen päivän yllärilomasta.
20k€ saa tällä hetkellä +300hv nelivetopelejä. Näillä hoitaa kaahailut Suomen teillä. Nyt mulla on uusi laatikkokin, niin tuosta ei vähällä luovuta. Vaihtaa muuten makeasti, jos alkaa lapsettaa ja laittaa sporttimodin.
Jos ostaa uuden pelin, Sanna verottaa heti puolet päältä ja lähettää rahat mustille miehille Afrikkaan, jossa niillä taasen ostetaan S-mersuja. Tämä ei ole mikään politiikkapalsta, mutta jotenkin minulle tuo ajatus on vastenmielinen.
Kyllä, radat aivan tukossa ja kiekkoja karkailee mihin sattuu ja idiootit ei edes varoita niistä. Luulen että
Tohtorin lista kattaa kohta koko kropan.
Kai tuosta jonkinmoisen korvauksen saa.Palkalla vai ilman?
Yksi asiakas kommentoi tarjousta pyytäessä että laita nyt sitten sellainen hyvä hinta äläkä maksata sitä leasing mersua hänelläOn se vaan karua mutta tietyissä tapauksissa et voi mennä vanhalla farmaripösöllä tai voit mutta uskottavuus karisee, toisaalta joskus jos on liian pröystäilevä auto niin siitäkin saattaa olla haittaa.
Kämpän edellinen omistaja täällä on ollut vähän sinnepäin tyyppi ja tuossa oli 2kpl n.10cm mittaisia jalkalistan pätkiä jotka irti.
Täällä on kevari haaveissa ja rahoitus auki.Kämpän edellinen omistaja täällä on ollut vähän sinnepäin tyyppi ja tuossa oli 2kpl n.10cm mittaisia jalkalistan pätkiä jotka irti.
Sain kauhealla ulinalla ja valituksella apinan liimaamaan ne kiinni paikoilleen, jotain tuollaista ei tule ikinään tekemään kuin jonkin todellisen uhan edessä, kuten vaikka pleikan menetys tjsp. maailman katastrofi.
Hitto sentään kun on kristallipallo samea, ei oikein osaa ennustaa millainen vuosi tästä on tulossa.
Voi tulla hyväkin ja vaikka kuinka sanotaan että ihmisillä on 6 miljardia ylimääräistä säästössä niin ne saattaa hyvinkin pitää ne säästössä, toisaalta taas jos toi yksi k-juttu helpottaa niin saattaa tulla kunnon kulutusriehakin.
Itellä oli vähän negatiivinen viime vuosi mutta yksi 50-100t€ sinne tänne.Normipaskaa loppuvuotta veikkailen ja koronaälämölön väistymistä rokotteiden myötä. Korona oli itse asiassa ihan hyvä juttu meidän bisneksissä, tilapäinen piristysruiske vois sanoa kun jengi pysy kotona. Kuitenkaan kun kivijalat ei menny kiinni. Mut pitkän ajan trendi missä kv-nettikauppa disruptoi alaa jatkaa sitten siitä mihin jäi näin uskon. Pitäs yhtiökumppanilta vielä tuo puolikas ostaa pois eläköitymisen myötä, en kauhean innoissani ajatuksesta ole.