9,8km juosten 51 minuuttiin. Ihan puhtaasti vitutuksella ja raivolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä voiskin olla tän kesän projekti, tehdä ite hiiliä!Vanha päädystä auri rälläköity tynnyri ja märkää savea, tulee hiiliä halvalla ja paljon. Jos kylkeen tekee sopivan pienet reiät, lämmittääkö jopa itse itsensä,kunhan saa alkuvauhtiin.
9,8km juosten 51 minuuttiin. Ihan puhtaasti vitutuksella ja raivolla.
Oliko tarkempia ohjeita kuinka tapahtuu?
Suositan taas paremmin varusteltuja K-rautoja esimerkkinä. 15kg säkeissä (tuo ilmeisesti 4kg?) 39,95€, muistaakseni. Muutama säkki niitä niin kesä menee iloisesti eikä sytytysneste maistu. Hiilissä on kyllä yllättävänkin isoja eroja..
Motonet 50l 14,90.Suositan taas paremmin varusteltuja K-rautoja esimerkkinä. 15kg säkeissä (tuo ilmeisesti 4kg?) 39,95€, muistaakseni. Muutama säkki niitä niin kesä menee iloisesti eikä sytytysneste maistu. Hiilissä on kyllä yllättävänkin isoja eroja..
Juokseminen toimii juuri tuohon, pään tuulettamiseen ja rauhoittumiseen. Jos vaihtoehtona on purkaa omaa kiukkua tai pahaa oloa toiseen niin kyllä parempi vaihtoehto on juosta niin kauan ettei vituta.Joskus peruspositiivisellakin on vaan pinna kireällä. Silloin on fiksumpaa vaikka juosta raivolla pahimpia pois kuin esimerkiksi haukkua syytön naisihminen jostain turhasta.
Perhana kun säikähin että nyt on mun peukalo kuvassa. Vaan mulla onkin tuo arpi tuossa nivelen toisella puolella. Huh.Sama täällä. Paitsi ei ole parveketta.
katso liitettä 227815
Mullakin olisi yksi tynnyri jossa jämät polttoöljyä pohjalla, niillä vois rillata makkarat ensin ja sitten tehdä hiiliä, nyt vaan kun etsis sellaisen pienemmän tynnyrin niin melkein tehty jo hiilet.Torissa on usein tynnyreitä tarjolla ihan ilmaiseksi tai pientä maksua vastaan.
e: Lahessa ois tommonenkin
![]()
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi