Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kyllä kova luotto mun taitoihin

koska: vastasit ensimmäisenä, ja oikein, viimeksi kun meikämustalaisella oli matemaattisia pulmia elmässäni

Kaukon linkillä selvitin käännökset, tuli kyllä omallakin googletuksella sama sivusto vastaan, mutta en uskaltanu klikata noin epämääräistä linkkiä; etsin ratkaisija, onely, microsoftan omasta internetistä

Pitäs mennä hierojalle töiden päälle. Ei eroottinen-

Eilen, varmaan pienestä kokemuksen puutteesta johtuen, ostin jäätelöautosta viis laatikkoa kaiken maailman tuutteja ja puikkoja ja testasinkin sit useampaa, plus tänään kahvin kanssa mustikkarahkapulla, että tarvis varmaan muutakin aktiviteettia kuin hierontapöydällä makaamista...

238D51FD-73FE-40E6-B34E-778B280E9FC2.webp

Mulla on taas huutokaupat komissa ja tuntuu tekevän kauppansa, jää se saatanan vääntäminen välistä mitä mä en jaksa.
Välillä noi omat asiakkaat koittaa laittaa itse huutokauppaa pystyyn tekemällä tarjouksen, se loppuu hyvin nopeasti ja lyhyeen, itseasiassa samantien ja lopullisesti.
Ne sonnitko?

Polttoöljyhän tuoksuu.

Tuli akselille lähtö kun oli sopivat työkalut.
Homma meni muuten puikkariin, mitä nyt kaivinkoneen puomista roikkunut vaijeri heilahti allekirjoittanutta suoraan klyyvariin kun olin menossa kiinnittämään sitä nostopisteeseen.

Lehtipuuhiiliä tokmannilta, tokmannin 19,90 e pallorilliin. Sytytys sillä tutulle tuoksuvalla sytytysnesteellä.

Siitä on kesän tuoksu tehty, kun tuo leijailee naapurustossa.

Hyvät kyrsät tuollakin kombolla tekee. Hintaansa nähden jopa erinomaiset.

En kylläkään omista moisia, mutta jos pitäis ostaa satunnaiseen ruuan polttamiseen, niin ostaisin.

Back
Ylös Bottom