Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1618979047536.webp

@Max131 säkö hommasit Tiltin?
Joo, ei oo vaan pirkkoja Tiltillä näkyny kyllä täällä :D

Mut se on kyllä hauska semmoisiin mettästä pakoihin. Voi heitellä tosi jyrkkää foreantsaa ja toi kyllä suoristaa tai saattaa vielä mennä sen jälkeen oikeallekin. En oo vaan hirveästi kerenny vielä testaileen muuta ku tossa lähimettässä.

Eilen meni 07-17:30 konttorilla. Hyvin paljon olen yksilön kuormittamista vastaan, mutta ns "pakko" oli saada esitys hallitukselle (ei valtion). Jäin vastapalloon etään, että sai paremmat unet.
Josko sitä lähtis hakemaan evästä. Nepalilainen voikana hyvä vaihtoehto?

Realisoin romua taas torissa. Eräästä kikkareesta tarjotaan noin 0,5 pyydettyä rahaa. Sanoin, että koko rahan haluaisin niin perustellaan, että vastaavaa saa torista puolella rahalla. No mutta miks ihimeessä ei sitten osta sitä oikian hintasta tuotetta sieltä? 🤷‍♀️

(Toki siks että kys hintaiset vastaavat tuotteet ovat lähimmillään 300km läheisyydessä eikä näitä postittaa voi).

Mulla on taas huutokaupat komissa ja tuntuu tekevän kauppansa, jää se saatanan vääntäminen välistä mitä mä en jaksa.
Välillä noi omat asiakkaat koittaa laittaa itse huutokauppaa pystyyn tekemällä tarjouksen, se loppuu hyvin nopeasti ja lyhyeen, itseasiassa samantien ja lopullisesti.

@eventa

miten tuo kaava hakkeroidaan Isänmaankielen ekseliin?

=IF(ISERROR(MATCH(A1,$C$1:$C$5,0)),"",A1)

Asiakkaalla on happimaski. Hän vetää peiton päänsä yli. Kysyn, onko kylmä. Ei ole. Asiakas vain suojautuu koronavirukselta.

Onko kir.suunenäsuojan paikka:
1. Happimaskin alla?
2. Happimaskin päällä?
3. Happipullon ympärillä?

🤔

@eventa

miten tuo kaava hakkeroidaan Isänmaankielen ekseliin?

=IF(ISERROR(MATCH(A1,$C$1:$C$5,0)),"",A1)

Nyt on kyllä kova luotto mun taitoihin 😆

Saitko selvitettyä? Mä puhun exceliä enimmäkseen enklanniks ja sitäkin vaan välttävästi. Vaikka sainkin just vitosen työvälineohjelmisto-kurssista, mutta siihenki piti vähän suostutella opettajaa. 😏

Back
Ylös Bottom