Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin tuntematonta juomaa, pitäisi maistaa.Menin hakemaan nollakolaa janojuomaksi, mutta annoin mahdollisuuten. Alppimaissa radlereita tullut nautittua, mutta suomessa aika kapea ollut tarjonta.
Tulos, aikas limua. Juotavaa kylläkin. Mutta humala ei maistu nimeksikään. Menisi varmaan siikkerille jo tämä.
katso liitettä 227697
Taitaa olla liian väkevää kamaa seekkerille.Menin hakemaan nollakolaa janojuomaksi, mutta annoin mahdollisuuten. Alppimaissa radlereita tullut nautittua, mutta suomessa aika kapea ollut tarjonta.
Tulos, aikas limua. Juotavaa kylläkin. Mutta humala ei maistu nimeksikään. Menisi varmaan siikkerille jo tämä.
katso liitettä 227697
Kyllä tuo oli jo niin limskan makuista, että ei se ainakaan ylös potkaise, jos sen vattalaukkuun saa.Taitaa olla liian väkevää kamaa seekkerille.
Mää kyllä pelkään tuota valtaisaa alkoholin määrää ja makua, seekerin herkkä sielu järkkyy pian.Kyllä tuo oli jo niin limskan makuista, että ei se ainakaan ylös potkaise, jos sen vattalaukkuun saa.
Huoma: sin.Holi ton. Ei maistu siis holi.
On. Sprite ja esim Becks 50/50 on semmonen perushyvä sekoitelma.sitruunalimska ja olut taitaa olla se perinteinen saksalainen janojuoma.
Käytkö piipahtamassa?kaksi viikkoa ja ON! auki!
Kääntänee postinkin sinne.Käytkö piipahtamassa?
Teekkö nää tänä vappuna isomman kun se minun viimevuotinen mötikkä.Tulis nyt se vappu jo.
Ruumiini kaipaa munkkeja.
Ei kai mikään estä niitä syömästä vaikka heti huomenna.Tulis nyt se vappu jo.
Ruumiini kaipaa munkkeja.
Mielessä kävi kyllä ajatus, mutta eeen tiedä. Parempia ne on pienempinä, öljyäkin tarvii turhan paljon.Teekkö nää tänä vappuna isomman kun se minun viimevuotinen mötikkä.
Kuvaa en saanut muistutukseksi, koska palvelin ei hyväksy minua sisäänsä näin etänä.
No eihän toki!Ei kai mikään estä niitä syömästä vaikka heti huomenna.
Käytkö piipahtamassa?