Ehkä ja toivottavasti kyse on silti vain tietämättömyydestä, ja siitä voi "parantua"Sori olen idiootti. Onneksi täältä kuitenkin saa tietoa=)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä ja toivottavasti kyse on silti vain tietämättömyydestä, ja siitä voi "parantua"Sori olen idiootti. Onneksi täältä kuitenkin saa tietoa=)

Niin, se on toinen asia joka mua tossa kuvankaappauksessa hämmentää, se että vastataan kyllä/ei-tyyppiseen kysymykseen "pääasiassa kyllä". Niinkun joka toinen ei ja valtaosa ei, poimitaan sieltä ajoista osa pois vai kuin?Tuossa screenshotissa THL nimeomaan vastaa, että pääsääntöisesti merkataan koronapositiiviseksi.
Mitäs jos sä jäät auton alle huomenna? Paino sanalla JOS.Mitäs jos joudutte kaikesta yli-inhimillisyydestänne huolimatta
Tuossa vähettelystä tulee mieleen sellainen ylimielisyys kaikkia sairaita ja heikkoja kohtaan. Missä on ihmillisyys tai joku empatia? Jos vaan oma bisnes tai etu ei kärsi niin kaikki joutaa kuolla... Ja millään tähän asti tehtyä rajoituksella tai toimenpiteellä ei ole ollut mitään vaikutusta nykyiseen tilanteesen joka on kohtuu hyvä vaan kaikki on olleet vääriä koska oma itsekäs perse on kärsinyt.Olisi mukava nähdä, miten Mike, makhak ja Möykkynen yhdessä hoitaisivat tilanteen, jos saisivat puoleksi vallan itselleen.
Pahoittelen näitä kärkkäitä kommenttejani, mutta se on kumma miten teillä riittää osaamista ja tietotaitoa asiaan kuin asiaan. En minäkään suhtaudu missään nimessä kritiikittä hallituksen toimintaan viimeisen vuoden aikana. Mutta jatkuva koronan vähättely ja muiden solvaaminen lampaiksi on käsittämätöntä. Mitäs jos joudutte kaikesta yli-inhimillisyydestänne huolimatta teholle ja keuhkot ovat pitkään siinä kunnossa, ettei Widowmakereiden tekeminen tule enää kuuloonkaan?
Sairaat ja heikot voivat istua kotona. Kuoleehan ne muutenkin..eikö vain?Tuossa vähettelystä tulee mieleen sellainen ylimielisyys kaikkia sairaita ja heikkoja kohtaan. Missä on ihmillisyys tai joku empatia? Jos vaan oma bisnes tai etu ei kärsi niin kaikki joutaa kuolla... Ja millään tähän asti tehtyä rajoituksella tai toimenpiteellä ei ole ollut mitään vaikutusta nykyiseen tilanteesen joka on kohtuu hyvä vaan kaikki on olleet vääriä koska oma itsekäs perse on kärsinyt.
Mitä jos katsot vasemmalle ja oikealle sekä et talsi sinne auton auton alle. Samaa ennakointia tässä yritetään ennakoida...Mitäs jos sä jäät auton alle huomenna? Paino sanalla JOS.
Ai saatana että odotan sitä tuo uutinen julkaistaan tuolla is:n fb sivulla,pääsee lukemaan läskien itkukommentteja![]()
Pressukatos ja kontti – ”kapinallinen” kuntosali siirsi talkoilla laitteitaan ulkoilmaan, ja keksi muitakin luovia ideoita
Power Fit ottaa ”ulkosaleille” sisään 50 henkeä.www.is.fi
Juuri noin. Kerrassaan etevää lähteä tuohon foliohattutaktiikkaan, jossa denialismi peittää kaiken tulevan tiedon, ja papukaijan lailla toistelet sinulle opetettuja lauseita uudelleen ja uudelleen. Kuvaa sitä ko. porukalle yleistä tapaa, jossa esitetään ns. kiveenkirjoitettuja mielipiteitä, ja skipataan kaikki muu erilaisin kehäpäätelmin, joiden ytimessä on kaksi sanaa: EN USKO. Ole hyvä, jatka valitsemallasi tiellä, voi hyvin. Darvin kiittää.
Mikä on se nettohyöty, jonka TIEDÄN saavani maskista? Se on hyvin yksinkertainen: jos törmään vaikkapa sinuun, vaikkapa Mayrosin respa-aulassa, niin minä en tartuta mahdollisesti muassani kulkevaa virusta sinuun, edes vahingossa. Ei sillä ettetkö sitä saattaisi ansaita, vaan siksi että se on oikea tapa toimia aikuisena tässä yhteiskunnassa. Ihan sama jos putoat vaikka avantoon, niin en minä tule kusemaan siihen reunalle, vaan saatan jopa yrittää auttaa sinut sieltä avannosta pois. Näin ns. kehittyneemmät elämän muodot auttavat yksinkertaisempia elämänmuotoja tässä todellisuudessa, missä minä elän. Ymmärrän toki että teilla siellä nettiuhoajien pseudotodellisuudessa pärjää vaan oikeasti kovat jätkät, mutta minäpä en edes halua olla siinä seurakunnassa. Minä arvostan elämää, omaani ja muiden. Siksi pyrin suojelemaan sitä, niin omaani, kuin muiden. Jos tämä on liian vaikeaa käsittää, niin mikä sitten olisi kyllin helppoa käsitettäväksi?
Jep. Ei mullakaan ole oikeastaan 5-7 läheistä ihmistä, mutta se riittää minulle että olen valmis oman mukavuuden puolesta tinkimään... ei mua yhtään kiinnosta jos joku pistää itsennä kiikkuun sen takia että ei pääse ************* täydennä itse tähän mikä asia hyvänsä.Sairaat ja heikot voivat istua kotona. Kuoleehan ne muutenkin..eikö vain?
En ole facebookissa enkä läski. Saanko silti olla erimieltä kun minun maailma ei kaadu tähän, mutta jos vaikka avopuolison joutuisin hautaaman koronan takia niin se vasta harmittaisi..Ai saatana että odotan sitä tuo uutinen julkaistaan tuolla is:n fb sivulla,pääsee lukemaan läskien itkukommentteja
Eli jotta mummo ei jäisi auton alle, mun pitää varoa autoja?Mitä jos katsot vasemmalle ja oikealle sekä et talsi sinne auton auton alle. Samaa ennakointia tässä yritetään ennakoida...
Mulla ollut sitten korona aika usein aivan penskasta lähtien. Eka alkaa kurkkukivulla, sitten nousee kuume, sitten kuume alkaa laskeen ja tulee yskä eikä henki kulje ihan normaalisti. Yleensä 1-3 vuoden välein mulla on tuo korona. Välillä jopa niin että kuumeen jälkeen pari päivää parempaa ja sitten vasta alkaa keuhkoissa tuntuun. Nyt ei kyllä ole ollut vähään aikaan. Saisi varmaan nykyisin pidemmän saikun kuin 3 päivää?Joo Noi on varmaan niitä jotka on käyny sairaalassa esim. flunssan oiretten vuoks hengitysoireilua, kurkkukipu, yskää, kuumeilua, korona testit negat, mutta ei oo löydetty muuta syytä--> koronaks.
Eli jotta mummo ei jäisi auton alle, mun pitää varoa autoja?
Ei ole mun ongelma kukaan muu, mä en voi elää elämääni ajattelemalla että jos en peesaa kaikkia kaikessa, aiheutan muille ongelmia. Passiivisena kansalaisena joka ei tietentahtoen pahaa toisille aiheuta, en nää muiden elämää ongelmana. Muuten tässä ei enää voi mitään tehdä.Entäs ukit tai lapset? Onko niillä arvoa? Joku pieni lapsi jos voisit tehdä omalla osuudella vaikka varomalla autoja hänelle pitkän elämän niin etkö tekisi? luopuisitko hetkeksi omasta itsekkyydestä?
Niin, flunssa viruksia on noin 200. Korona viruksiakin on ainakin 4 kpl +tämä sars-cov2. Ainakin koronavirus oc43 ja hkun oot sairastanu, todennäkösesti minäkin, niin kutsuttuja lastentauteja.Mulla ollut sitten korona aika usein aivan penskasta lähtien. Eka alkaa kurkkukivulla, sitten nousee kuume, sitten kuume alkaa laskeen ja tulee yskä eikä henki kulje ihan normaalisti. Yleensä 1-3 vuoden välein mulla on tuo korona. Välillä jopa niin että kuumeen jälkeen pari päivää parempaa ja sitten vasta alkaa keuhkoissa tuntuun. Nyt ei kyllä ole ollut vähään aikaan. Saisi varmaan nykyisin pidemmän saikun kuin 3 päivää?
| Tabellen är uppdaterad: | 2021-04-03 | 21:15 |
| Antal vårdtillfällen: | 8 215 | |
| Antal patienter: | 6 101 |
Mitäs jos sä jäät auton alle huomenna? Paino sanalla JOS.