Hopeanuoli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 22039
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 22039

Tuli ostettua pentuna Hopeanuolen ensimmäinen osa ja oli :hyper: .
Ja nyt vähän vanhemmalla iällä katsoin koko dvd boxin putkeen läpi ja olo oli taas että :hyper: , niin olis kiva tietää että onko muut katsonu ja mitä miltä ovat olleet.Minun mielestä ihan huippu sarja, ja se musa :hyper:

Oi, Hopeanuoli :)

Pienenä siskojen kanssa katottiin aina vaan uudestaan ja uudestaan, ja oli aina yhtä jännittäviä. Meillä oli osat 2-4, ykköstä en ole vielä tähänkään päivään mennessä nähnyt ja koen suurta katkeruutta :) Voishan ton jostain ladata tai ostaa sen dvd-boxin ja asia ois sillä selvä.

Ne dubbaukset on jääny mieleen, esim. "Päästäkää minut ales täältä!!"

juu mä olen ollut aina ihan innoissaan hopeanuolesta.. paras musa ja se on jotenkin tosi jännittävä mutta myös surullinen varsinkin kun rikii kuolee..

Aika hiljaseks veti se dvd versio. Kasettiversiosta saksittu monta tuntia pois. tykkäsin jostain syystä kasettiversiosta silti enempi.

hafanafa sanoi:
Aika hiljaseks veti se dvd versio. Kasettiversiosta saksittu monta tuntia pois. tykkäsin jostain syystä kasettiversiosta silti enempi.
Niin dvd leikkaamattomassa jossain kohtaa lentää koiran pää... niin ei se ihan lastensarja taida olla, mutta huippu silti.
Ei tuottanu mitään tuskaa katsoa kaikkia osia putkeen
:worship: :5:

Legenda piirretty :rock:
Katsoin nuo ensimmäisen kerran joskus ala-asteella ja hetki sitten uudestaan. Molemmilla kerroilla oli yhtä jännittävä. Tunnusmusiikki on kyllä myös hyvä. Harkitsin dvd-boxin ostoa mutta koska oli niin kallis niin ostin ne VHS:änä parin euron kappalehintaan.

Minun tyttöystäväni on Hopsu- hullu ja tilasi tuon dvd:n vuosia sitten Japanista suoraan. Itse en kyllä näe yhtään mitään koko sarjassa. Ihan ihmeellistä lapsellista tylsää matskua. Niinkuin kaikki anime. :F
*Marchi goes asennevamma and doesnt care less*

Pienenä katoin ne leikatut versiot. En silloin osannut kuvitellakaan sarjan todellista luonnetta. :D
Tässä pari vuotta sitten näin jokusen jakson leikkaamattomista versioista.

Vittu se Akakabooto oli pelottava :hyper: . Hopeanuolet oli kyllä ihan ykköstä sillon lapsuusaikana. Kavereiden kanssa väännettiin nimiä, esim. Daisukista tuli Naisuki jne. Aivan loistavaa viihdettä. Se Daisukihan treenas ittensä sikatimmiin kuntoon siitä laihasta varrestaan mikä sillä aluks oli, jotta olis päässy käyttää jousipyssyä. :5:

Hopeanuolethan on ihan ykkösiä.

Hopeanuolessa on varmaan paras alku (se joka on siis joka jakson alussa missä koirat juoksee yms) mistään sarjasta ikinä.

Touu sanoi:
Se Daisukihan treenas ittensä sikatimmiin kuntoon siitä laihasta varrestaan mikä sillä aluks oli, jotta olis päässy käyttää jousipyssyä.

Ei hemmetti, yhtä kovalla treenillä voit päästä Daisukiin kuntoon. Kunhan jaksat panostaa hyvin alkaaneeseen uraasi. Ehkä vielä jonain päivänä olet yhtä iso ja kireä kuin Daisuki. :worship: ;)

Leikkaamaton Hopeanuoli :5:

Tuota dvd:n ilmestymistä odotettiin varmaan puolivuotta ennakkoon ja kertaakaan en ole katunut ostosta. Lähes 11 tuntia loistavaa ohjelmaa.

Malz sanoi:
Leikkaamaton Hopeanuoli :5:

Tuota dvd:n ilmestymistä odotettiin varmaan puolivuotta ennakkoon ja kertaakaan en ole katunut ostosta. Lähes 11 tuntia loistavaa ohjelmaa.
saako sitä suomesta? nuorempana videot katottu moneen kertaan, musashi aika kova koira ja ben jyrää :rock: :rock:

Heheh, kavereiden kanssa otettiin närhee ja katsottiin kaikki 4 DVD:tä putkeen, yllättävän hyvin siihen jaappaniaan tottui, kun sitä puoli vuorokautta putkeen kuunteli. :lol2:

Tulihan noita kakarana katsottua. Pari vuotta sitten katsoin kaikki suomenkieliset videot, mutta alkuperäisiä leikkaamattomia en ole nähnyt. Löytyisiköhän nuo kazaalla, ja millä nimellä?
Hopeanuoli :rock:

koko sarja on tullut katottua :rock:
nyt kun saisi vielä suomenkielisenä koko sarjan dvd:nä jälkikasvulle

Spidey sanoi:
Ei hemmetti, yhtä kovalla treenillä voit päästä Daisukiin kuntoon. Kunhan jaksat panostaa hyvin alkaaneeseen uraasi. Ehkä vielä jonain päivänä olet yhtä iso ja kireä kuin Daisuki. :worship: ;)

Muhahaa, tuo oli varmaan vitsi ;) ? No, en minä loukkaantunut vaikkei olisi ollutkaan. Tsemppiä treeniin sinullekin :thumbs: !

Ostin joskus pari vuotta sitten nuo VHS:nä ja olihan ne legendaarisia kattoa...ainut huono puoli oli nuo karmeat dubbaukset, jotka ei sillon pienenä häirinny mutta nyt häiritsi aika paljon.
:offtopic: Ladatkaa DC++:lla sellanen video kun Hopeanuoli.avi(koko 3,68 mt) ois tollasilla dubbauksilla ollu ne alkuperäsetkin ni ois :lol2: vähän useemmin :D

Minun tyttöystäväni on Hopsu- hullu ja tilasi tuon dvd:n vuosia sitten Japanista suoraan. Itse en kyllä näe yhtään mitään koko sarjassa. Ihan ihmeellistä lapsellista tylsää matskua. Niinkuin kaikki anime. :F
*Marchi goes asennevamma and doesnt care less*

Totta helvetissä koiralauma tappelemassa karhuja vastaan on lapsellista, mutta sanoma Nagareboshi Gineissä on kaikkea muuta kuin sitä. Sitä sanomaa ei välttämättä ekalla katselukerralla löydä. ;)
Tällä hetkellä latautumassa Ginga Legend Riki, jossa selvitellään Rikin elämää ennen Hopsua... Weedit katsottu ja pikkuhiljaa alan toipua sen aiheuttamasta järkytyksestä.

EDIT: Ja te jotka valitatte wanhan nostosta niin vetäkää vittu päähän.

Back
Ylös Bottom