Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa eilen kuollutta baarissa.
Mulla pöydässä paikan ainoat ihmisen näköiset naiset niin tietysti paikan ainoa känniääliö koitti ängetä siihen, ei meinannut mennä jakeluun vaikka nää sanoi suoraan että mee nyt vittuun siitä.
Toisaalta ihan hyvä että menee narikat ajoissa kiinni niin on melkein selvä kun pääsee kotiin.

Olipa eilen kuollutta baarissa.
Mulla pöydässä paikan ainoat ihmisen näköiset naiset niin tietysti paikan ainoa känniääliö koitti ängetä siihen, ei meinannut mennä jakeluun vaikka nää sanoi suoraan että mee nyt vittuun siitä.
Toisaalta ihan hyvä että menee narikat ajoissa kiinni niin on melkein selvä kun pääsee kotiin.
Lahti :heart:

Kuinkas tämä Joukon juttu sopii käsitykseesi rakkaasta kotikaupungistamme?

Oletko tekstannut Laitilan Ipaa? Itse olen kovasti tykännyt, nytkin saunakaverina 4 yksikköä..(y)

emmä, pitää ottaa joskus testiin
mulla riittää yksi yksikkö/saunareissu, tuosta 0,0:sta kun ei synny sitä janon tunnetta että haluais toisenkin ja kolmannen niin mulla on kaapissa nyt muistaakseni 6 saunareissulle jo juoma valmiina

seuraava alkoholitilaisuuskin on näillä näkymin 30.1 ja veikkaan vahvasti että sitäkään ei järjestetä

Eilen otin kaupasta yhden Lahden erikoinen vehnäoluen, oli todella hyvää ja melkein voisi sanoa makeaa.
Harmi vaan että vehnäoluista mulle tulee kauhea jysäri.

Eilen oli oikein kotionnettomuuksien suma. Säilykelkin kannesta viilto peukaloon ja lautasta laittaessa tökkäsin käden haarukkaan.

Mielipiteitä firmojen joululahjoista? Ovatko olleet hyödyllisiä vai firman rahojen heittämistä kankkulan kaivoon?

Tänä jouluna firma antoi kassin firman logolla, takin firman logolla ja fazerin sinisen. Toissa jouluna toisesta firmasta sain bluetooth kajarin jossa oli kanssa pienellä präntillä firman logo.

@Heatseeker näyttääkö koostumus hyvältä

5672984F-33A6-4109-901B-310B6B65BA66.webp

Vois muuten koittaa tehdä pitkästä aikaa leipää, on vaan sellainen juttu mitä ei ole oikein koskaan oppinut tekemään.
Siinä ois pirkko ihmeissään kun aamulla paistaisi tuoreen patongin uunissa, ei pitäisi olla mikään kumma homma tehdä.

Back
Ylös Bottom