Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotenkin niiiiiin perjantai fiilinki

muistan edellisen selvän hyvänolontunteen minkä perjantai on aiheuttanu: opiskeluajoilta
silloin se tapahtui joka perjantai, en muista onko sen jälkeen ollut, mutta ainakaan 10vuoteen ei ole ollut mitään erityisiä tuntemuksia

On aika edetä suunnitelmissasi. Luota itseesi, vaikka kysymysmerkkejä olisi vielä näköpiirissä. Kokeilunhalu vie sinut oikeaan osoitteeseen.

noin seisoo, päivän, horoskoopissa
miten tämä on tulittava?

Skorpioni

Mieti mitä haluat tehdä tai kokea juuri tällä hetkellä ja lähde jollain tavalla toteuttamaan toivettasi. Nyt on oikea aika kuunnella sisäistä arvomaailmaasi ja luottaa kaikkeen, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Maailmasi rakentuu positiivisella tavalla sinulle rakkaiksi muodostuvien asioiden ympärille.

Mun horo lupaa panemista.

Moneltakohan kannattaa olla liikkeellä :unsure:.

kauppias.webp

ei ole tarve, eika coronaaaikana saa tavata imisiä

kieltäytymisprojekti on erittäin vaivaton aloittaa/ylläpitää vallitsevana aikana

Mikähän se olisi tämän joulun hitti neljävuotiaalle tytölle ja pojalle, entäpä neljätoistavuotiaalle ja kuusitoistavuotiaalle?
Niille yli parikymppisille nuorukaisille varmaan voi ostaa juotavaa ja konvehteja tai lätkäistä setelin kuoreen.

Ystävien lemmikkieläimet ovat paljon helpompia lahjottavia kuin kummilapset. 🐶 🐱

#joululahjastressi

Mikähän se olisi tämän joulun hitti neljävuotiaalle tytölle ja pojalle, entäpä neljätoistavuotiaalle ja kuusitoistavuotiaalle?
Niille yli parikymppisille nuorukaisille varmaan voi ostaa juotavaa ja konvehteja tai lätkäistä setelin kuoreen.

Ystävien lemmikkieläimet ovat paljon helpompia lahjottavia kuin kummilapset. 🐶 🐱

#joululahjastressi

Neljävuotiaille Lidl älypeli 5-10e
Neljätoistavuotiaalle Lidl silvercast kuulokkeet 6,9e
Kuustoistavuotiaalle Lidl kattila 15e, (jotta alkaa pikkuhlijaa valmistautua lähtemään vittuun jaloista)

Itse hain joululahjat lidlistä. Myös omille mukeloille. Koirallekkin ostin lelun sieltä.

kävitkö ep:llä

Minä en uskalla enää muita paikkoja kokeilla, on sielä niin ylivoimaisesti paras palvelu
viimekerralla kävin vieraissa k1 -> ei enää ikinä sinne

Kävin K1:llä, ei huomattamista toiminnassa.

Minulle oli liikaa se myyminen mitä ne suoritti katsastuksen lomassa, pissapojan nestettä, lisäysöljyä, ruostesuojausta mm. tarjottiin
ep:llä ei myydä ikinä mitään lisäpalveluja

Minulle oli liikaa se myyminen mitä ne suoritti katsastuksen lomassa, pissapojan nestettä, lisäysöljyä, ruostesuojausta mm. tarjottiin
ep:llä ei myydä ikinä mitään lisäpalveluja
Varmaan eri K1 (prisman vieressä), mulle ei ole koskaan (onneksi) myyty siellä mitään. Toki ajan olen varannut ja maksanut netissä ja yleensä kun näkevät mikä tulee katsastukseen menee ukkojen pasmat vähän sekasin. Positiivisena firman tasot näytti sellaselta että ukkojen ei tarvi kyykkiä autojen alla ajaessaan nosturille, ei raavi pohja mihinkään. Toisessa käyttämässäni paikassa (vanhan cittarin takana) äijät oli aina siellä mahallaan kurkkimassa pystyykö tunkille ajamaan.

sama k1
epäilen myös, että lisäpalvelujen myynti voi olla autokohtaista, voi olla että eivät uskaltaisi myydä possuun öljyä

Back
Ylös Bottom