Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin aloitella vuoden vaihtuessa vastaavan projektin. Kuten nyt viimeiset 10 vuotta.

Oikeastaan jättää herkut pois ja syö vain 2 x normi ruuan eikä muuta niin se on siinä.
Mulla ihan sama ja toi että ensimmäinen ateria on vasta lounas tuntuu toimivan, toisaalta myös hiilarit tosi vähissä.
Tänään saattaa olla että näette ne THE JOULUTORTUT mitkä lupasin jo aiemmin :)

sain joulujahjaksi viinaa

mitä mä sillä teen?

e. on muuten ensimmäinen pullo ikinä minkä saanu joululahjaksi, ainakin työmalle

ja heti, kun on 0,0 linjalla

sain joulujahjaksi viinaa

mitä mä sillä teen?

e. on muuten ensimmäinen pullo ikinä minkä saanu joululahjaksi, ainakin työmalle

ja heti, kun on 0,0 linjalla
Laitat hyllyyn tekeytymään. Täälläkin Jaloviina Tammi tekeytynyt -17 vuodesta asti ja etelleen korkkaamatta.

edellinenkin ehkä 2v sitten muuten vaan hyvänMiehen lisänä saatu viinipullo on samasas paikassa pölyttymässä mihin sen olen silloin laskenut

ehkä tämä menee sitten siihen viereen, tässä taisi olla oikeen korkkikorkkikin niin en mä raukka saa tämmöstä etes auki, kun ei ole tullut tähän astisessa elmässä tullut tarvittua kun kaljpullonkorkinavaajaa

mitä kuntit veikaatte: käykö tuon toisenkin kieltäytymisen kanssa nyt sitten niin: NAISella jonka saan on niin monimutkaiset sukkanauhaliivit&kikkiliivit että ei taidot riitä niitä avaamaan?

tämmöinen skenario tuli vain nyt tuosta korkkiongelmasta ensimmäisenä miele:n

toimisikohan sama yhtä helposti NAISiin? jos alkaisin *****sta kieltäytyjäksi niin ruvettaisiinko pian tuputtamaan?

otan ehtottomasti testiin tämän: *****sta kieltäytyminen alkaa nyt

Jos ei kysy, ei saa. Jos kieltäytyy, ei varmasti saa.

Jos kysyy, voi saada.

Riittävän monelta kysyy niin kyllä joku antaa.

tupa ja siisteystarkastus

IMG_9073.webp

Ihan kivalta kyllä. Pikkukoppasen jälkeen miellyttää alakerran laajuus. Kerrankin hyvä asia.

Ei ny mikään kovin ihmeellinen soinniltaan, mutta riittävän hyvä ettei koko ajan vituta.
Testaas näillä kielillä:

https://www.stpaulssound.fi/elixir-nanoweb-acoustic-phosphor-bronze-12-56-kielisarja/p/207943/

Musta tuntui, että parani sointi huomattavasti, jos alkuun olikin vähän meh tuon toisen kitaran rinnalla. Taitaa olla mulla just tuolla paksuudellakin.

Back
Ylös Bottom