Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan jos siinä Sussuja eikä Jonneja?Mitä tapahtuu kun mopoauto menee ojaan?
Jonnettomuus.
Just näin se menee.Ee kai kuluttajasuojassa ole mitään pykälää liikkeestä ostettuun tavaraan ja sen palauttamiseen? Käsittääkseni ostopäätös on tehty ja se on sillä selvä. Eri asia jos on "etämyynti" tai mikä termi nyt kattaakaan puhelin-, netti-, koti- ja muut myynnit.
Ee kai kuluttajasuojassa ole mitään pykälää liikkeestä ostettuun tavaraan ja sen palauttamiseen? Käsittääkseni ostopäätös on tehty ja se on sillä selvä. Eri asia jos on "etämyynti" tai mikä termi nyt kattaakaan puhelin-, netti-, koti- ja muut myynnit.
Mitä tapahtuu kun mopoauto menee ojaan?
Koko Suomi leipoo jakson & Haapasalon Villen innoittamana ajattelin leipoa hatsapureja viikonloppuna.
Gluteenittomia. Se onkin monasti ollut kompastuskivi leipomisessa, ettei tuu niin nättejä. Syötäviä kyllä.
Muista nyt etukäteen tutkia tarkkaan mistä ne jauhot saa halvimmalla, ettei tartte valittaa ja vaihdella, kun kaupassa ollut sun mielestä jälkikäteen ajateltuna väärä hinta. =D
Eipäs nyt naljailla siellä :D
Tästä kun vähennetään vittuilu pois, niin jäljelle jää: ,,.Muista nyt etukäteen tutkia tarkkaan mistä ne jauhot saa halvimmalla, ettei tartte valittaa ja vaihdella, kun kaupassa ollut sun mielestä jälkikäteen ajateltuna väärä hinta. =D
Aika paljon ollu asiakaspalvelussa, kun olin 16-kesäsestä stokkalla ilta/lauantai apparina koulun/opiskelujen ajan aina ekaan oikeaan duuniin asti, niin kaikenlaiset asiakasvalitukset tulleet tutuksi ja sympatiani mahdollisesti ei valittajan puolella. :-)
Muuten se kävi selväks että asiakkaat on kaikkein vihaisempia silloin, kun ne itse koomaa jonkun asian.
Esim. myyt digitaalilämpömittarin, asiakas tulee valittamaan, ihan paska jumissa, näyttää koko ajan 23 C. Sitten ystävällisesti autat asiassa otat sen näytön suojaavan tarran pois missä lukee 23 C ja sanot toimisko nyt? Asiakasvalitushan siitä tuli, ihmistä vitutti oma hölmöys niin paljon. =D
Mä pistän ihan kaikki. Kyllä ne sieltä kertoo sitten mikä kuuluu vakuutuksen piiriin ja mikä ei. Hehän ovat ammattilaisia, ei sitä minun tarvitse tietää.