Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua nyppii, jos seurueessa on henkilö, joka alkaa ravintolassa voihkia, kuinka millään ei nyt jaksa muuta kuin keiton tai salaatin ja voi kauheeta kun isot annokset tms.
Hah. Jos maksan erityisestä ateriasta, niin varmasti vedän kaksin käsin ja nuolisin jälkiruokalautasenkin puhtaaksi, jos kukaan ei huomaisi.
En minä ketään näkökykyistä pysty huijaamaan "mulle pelkkä herneenverso" -tilauksella.
Pohjalle kun ottaa polkupyöräilyn tai pidemmän salisession, niin saa aikalilla mättää vattan täyteen, koska vaje on niin kova.
Vääränlainen hieronta.Pyöräily, hiihto tai thainyrkkeily, niin kylläpä pitää syödä.
Roppi taas jossain jumitilassa. Kävin hieronnassa, 2l mennyt vettä ja mitään ei tule ulos.
Lähin tatinvatkauslaitos ei olisi edes kaukana.Vääränlainen hieronta.
Itseasiassa olen työni puolesta hakenut tukiaisia. Ja saanutkin. Antaja, työn siis. Itse saanut täysin riittämättömän korvauksen.Gontsa, sulla kun on kokemusta noista tukien hakemisesta niin laitetaanko tapahtumafirma pystyyn kun nyt niille on tulossa omia tukia?
E: Mulla ois siihen ehkä sopiva pöytälaatikkofirma![]()
Joko on paneelit emännälle tilattu?Ja saanutkin.
Piti kuunnella Tidalista Kristiina Braskia, kun viime kerrasta on aikaa useampi vuosi, mutta nyt kuuntelenkin Ellaa ja Aleksia.
Hyviä kappaleita!
Tonkka jääkaapissa ja seura parasta mitä voi olla. Minä itse.Sullahan vaikuttais olevan hyvää viiniä![]()
Mikä paikka kuvassa?Keli, erinomainen.
katso liitettä 225258