Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

perjantai ja poikamies, mitähän sitä tekis

ainiin, ei voi tehdä mitään

F21BB3B0-3F4C-4F22-84E8-B4E56D97173E.webp

Minua nyppii, jos seurueessa on henkilö, joka alkaa ravintolassa voihkia, kuinka millään ei nyt jaksa muuta kuin keiton tai salaatin ja voi kauheeta kun isot annokset tms.

Hah. Jos maksan erityisestä ateriasta, niin varmasti vedän kaksin käsin ja nuolisin jälkiruokalautasenkin puhtaaksi, jos kukaan ei huomaisi.

En minä ketään näkökykyistä pysty huijaamaan "mulle pelkkä herneenverso" -tilauksella.

Mulla on pari tuttua, miespuolisia, mutta puhuvat just noita en jaksa syödä näin paljon, söin vain puolet jne juttuja. Kaikenlaista ruokavaliospekulaatiota ja laihdutushommaa ja sen sellaista juttelevat tyypillisesti kun näkee. Siinä tuhdin ja rehellisesti läskin välimaastossa on kummankin ruumiinrakenne. Joskus tekis mieli kesken sen jutun ottaa pillistä kiinni ja sanoa, että nyt saatana kerrot paljon sä oikeesti syöt! =D

Meillä on täällä parin kilsan pätkä hiihtolatua tekolumella ja tällä viikolla aamulenkillä katsoin kun ukkeli oli 4km päässä sieltä menossa sinnesuuntaan sukset kainalossa fillarissa. Mielessäni pohdin että kuinkahan paljon se aamun aikana polttaa kaloreita.

Gontsa, sulla kun on kokemusta noista tukien hakemisesta niin laitetaanko tapahtumafirma pystyyn kun nyt niille on tulossa omia tukia?
E: Mulla ois siihen ehkä sopiva pöytälaatikkofirma :)

Gontsa, sulla kun on kokemusta noista tukien hakemisesta niin laitetaanko tapahtumafirma pystyyn kun nyt niille on tulossa omia tukia?
E: Mulla ois siihen ehkä sopiva pöytälaatikkofirma :)
Itseasiassa olen työni puolesta hakenut tukiaisia. Ja saanutkin. Antaja, työn siis. Itse saanut täysin riittämättömän korvauksen.

Nyt lasi viintä.

Tulostus + 10 muuta yritystä menivät pieleen. Monen tunnin säädöllä tarttumisongelma ja warppaus selätetty, kai.

Tiistaina ennen puolta yötä valmis. Piti vähän hidastaa vauhtia.

Back
Ylös Bottom