Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Wall Street Journal arvioi maailmassa olevan velkaa vuoden lopussa 232000 miljardia euroa, mikä on nelinkertainen määrä suhteessa bkt:hen"

Kyyllä mä näkisin että haet gonzaless vaan sen Kian, pistät luotolle.
R-Joupillahan on nyt se "maksellaan näitä sitten ens kesänä" kamppis.

Joskus kun näkee vähän kookkaamman immisen vetävän just tuon tyylisiä lounaita, niin hiipinyt mieleen, että mikä lie päivällinen/iltapala himassa.

Vuodesta toiseen saattanut vetää rahkan työpäivän aikana, mutta olomuoto pysyy samana.
Minua nyppii, jos seurueessa on henkilö, joka alkaa ravintolassa voihkia, kuinka millään ei nyt jaksa muuta kuin keiton tai salaatin ja voi kauheeta kun isot annokset tms.

Hah. Jos maksan erityisestä ateriasta, niin varmasti vedän kaksin käsin ja nuolisin jälkiruokalautasenkin puhtaaksi, jos kukaan ei huomaisi.

En minä ketään näkökykyistä pysty huijaamaan "mulle pelkkä herneenverso" -tilauksella.

Joskus kun näkee vähän kookkaamman immisen vetävän just tuon tyylisiä lounaita, niin hiipinyt mieleen, että mikä lie päivällinen/iltapala himassa.

Vuodesta toiseen saattanut vetää rahkan työpäivän aikana, mutta olomuoto pysyy samana.
Pullaa, sipsiä, kyljystä ja naapurin lehmä.

Kyllä itse huomaan, että jos aamun/päivän on syönyt niukasti niin helposti illalla kaupasta tulee herkemmin ostettua kaikkea hyvää ja sitten vedetään kaksin käsin.

Mopo pysyy paremmin käsissä kun syö pitkin päivää hyvin.

Kyllä ravinteliin mennään pääasiassa syömään, kuten sylvikin sanoi. Sitä painoaan voi miettiä sitten muissa ruokailuvalinnoissa, mutta että ravintolassa kauhistelua. Hyi sentäs.

Omat ruokailut painottuu pääosin päivään ja iltaan. Mutta syön kaksinkäsin yleensä, että saa kalorit täyteen. Pohjalle kun ottaa polkupyöräilyn tai pidemmän salisession, niin saa aikalilla mättää vattan täyteen, koska vaje on niin kova.

Kävin ravintelissa lounalla. Noin 2 mm paksuja "grillipihvejä".

1607083775489.webp

@Heatseeker ei tää Jyväskylän Puparissa kylmäksi laitettu mimmi itekään ilm. mikään pulmunen ollu, jos oli koittanu listiä miestään ennen ku kävi itelle köpelösti.

@Heatseeker ei tää Jyväskylän Puparissa kylmäksi laitettu mimmi itekään ilm. mikään pulmunen ollu, jos oli koittanu listiä miestään ennen ku kävi itelle köpelösti.
Yllättäen.

Yks tuttu asuu siinä pupuhuhdan lohkon laidalla, hänen kanssaan on välillä tehty parkkipaikalla peräkonttikauppoja.
Jotenkin täydellinen ympäristö siihen.

Yllättäen.

Yks tuttu asuu siinä pupuhuhdan lohkon laidalla, hänen kanssaan on välillä tehty parkkipaikalla peräkonttikauppoja.
Jotenkin täydellinen ympäristö siihen.
Täydellinen paikka hioo kauppaa selvästi. Kukaan ei kiinnitä mitään huomioo, kun käteinen vaihtaa omistajaa.

Ja esimerkiksi joku masin osa.

Back
Ylös Bottom