Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Avokado veks ja mustikkaa tilalle.

Okei, eihän se avokado millekään tuolla maistu, mutta en halua tukea sitä mafiaa sen taustalla. Mustikkaa saanut ilmaseks mettästä ja maku hyvä.
Parantaa rakennetta ja kun on tuollainen 12v vesseli joka näyttää topsitikulta niin pitäisi saada jotenkin laadukkaasti kaloreita ja hyviä rasvoja niin avokado on siihen oiva. Mustikka kyllä muuten kanssa loistava tuote, paitsi jos joutuu ostamaan kun maksaa ns. vitusti.

Parantaa rakennetta ja kun on tuollainen 12v vesseli joka näyttää topsitikulta niin pitäisi saada jotenkin laadukkaasti kaloreita ja hyviä rasvoja niin avokado on siihen oiva. Mustikka kyllä muuten kanssa loistava tuote, paitsi jos joutuu ostamaan kun maksaa ns. vitusti.
Lorautat vähän rypsäriä vielä joukkoon. Aika mautonta on kerran.

En taida olla ikinä ostanut. Aina poiminut itse, kun halunnut syödä. Jos loppuu kesken, niin liian kallista, kun tietää, että metsässä oli ilmaseks.

Piti pistää tulostin puksuttaan. Palataan maanantaina asiaan, kun tuloste valmis. Taitaa olla vaativin mitä tulostanut tämä.

Saatanan ilmatyynyaluksen runko?
Se on jo melkein tehty, enään alumiinin ticcailuun puuttuu vehje. Saatana lupas hankkia, niin päästään kohta tekeen!

Lithophane. Otti vaan jo läppäriltäkin vähän tehua kuvan stl-tiedoston luonti. Luulin, että kaatuiko koko vehje, kun mitään ei tapahdu varttiin.

Suunnittelen joululahjaksi pakohuonetta. Itse suunnittelen ratkottavat tehtävät ja toteuttaisin huoneen. Toteutuu, jos jouluna saa liikkua paikasta A paikkaan B.

Suunnittelen joululahjaksi pakohuonetta. Itse suunnittelen ratkottavat tehtävät ja toteuttaisin huoneen. Toteutuu, jos jouluna saa liikkua paikasta A paikkaan B.
:unsure: Suosittelen toteutusajankohdaksi jouluruokailun jälkeistä aikaa.

Yksi tehtävä voisi olla, syö 4 torttua ja juo puoli litraa vettä.

Back
Ylös Bottom