Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolme kertaa otin letkun mahaan Moskovassa vähintäänkin epäilyttävällä klinikalla. On pahin lääketieteellinen juttu mitä mulle on tehty. Kamalimpia kokemuksia muutenkin itelllä. Tosin kesto aina 10-20s, että ei mikään älytön.

Vois kuvitella että puon kautta tehtävä olis helpompi, mutta oon kokemusperusteista juttua kuullut, että silimästä sisään meno on ok (joillain jopa miellyttävä), mutta sentit muuttu metriks niin on julmetun kivulias. Kuulemma sen rinnalla deep throath ei oo mittään.

Ei kannata pelotella immeisiä jonninjoutavilla kauhutarinoilla. Eihän se letkun suusta survominen mitään miellyttävää ole, mutta kunhan vaan yrittää rentoutua sen hetkisen, niin pian se on ohi.

Ja puon kautta tehtynä ainakin itsellä (parikin kertaa) on voinut rupatella operaation suorittavan lääkärin kanssa ihan niitä ja näitä kaikessa rauhassa ilman mitään kipuja. Mutta voisin kuvitella, että jos se suoli on ihan oikeasti huonossa kunnossa ja kipeä, niin sitten se voi tehdä kipeää.

D9C23344-AB92-4AE0-9ACE-758D98CC1478.webp

Ei ole helppoa.

@Heatseeker joo, siellä oli Puparissa vedetty tosiaan joku leidi kylmäksi. Olikohan sanonu pahasti kerran liikaa.. Vai jättäny huumeet maksamatta. Puparissahan on kyllä jatkuva sirkus päällänsä, mutta jotenkin tuntuu, että niin ne vaan täälläkin on henkirikokset kasvamaan päin.

Äsken täräytin smoothien vai mikälie homopirtelö onkaan.
- mansikkaa (jäisenä)
- avokadoa
- banaania
- turkkilaista 10% jugurttia

Tehosekoittimella prööt ja kitusiin, aika hyvää kun nuolin välineet (ruokailu) kun en itse syö.

Avokado veks ja mustikkaa tilalle.

Okei, eihän se avokado millekään tuolla maistu, mutta en halua tukea sitä mafiaa sen taustalla. Mustikkaa saanut ilmaseks mettästä ja maku hyvä.

Back
Ylös Bottom