Miten en ole nähnyt täällä hihkumista? PS on noussut suosituimmaksi puolueeksi!!
Jotain järjen hiventä vuoteen 2020.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten en ole nähnyt täällä hihkumista? PS on noussut suosituimmaksi puolueeksi!!
Se nyt oli lähinnä ajan kysymys.Miten en ole nähnyt täällä hihkumista? PS on noussut suosituimmaksi puolueeksi!!
Sama tavara. Sitten iäkkäät käyttää näitä vuosikausia, koska eivät osaa olla ilmankaan. Oli hyviä keskusteluja vastaanotolla purkamisesta, pari jopa onnistui ja olivatkin tyytyväisiä, kun unet parantu.Vaikka tämä läppä, mainitsen silti: Itse popsin aikanaan Stilkkareita(kin), kun uniongelmat olivat ns. vitunmoisia. Ilmeisesti samaa tavaraa. Paskiten palauttavia unia, mitä olen eläissäni nukkunut. Ja kiva koomakrapula kaupan päälle. Jollekin voi toki sopia.
Eilen taisin syödä sen ekan ruuan, eli "lounaan" klo 17.00. Kun on tekemistä, niin aina ei ehdi.Ai vitsi, nyt kun kohta jo pari viikkoa mennyt ilman aamupalaa niin edelleen tää on päivän paras hetki kun kello 11.00 on lounas!
Ajattelin skipata lounaan jos vaikka tänään saisi letkua mahaan. Jo nyt tuntuu vaikealta.
Sain kutsun ikäkausitarkastukseen vaikka mielestäni kävin viime vuonna. Varmaan läskipallerona olen niin riski, että haluavat tarkistella kokoajan.
Itseasiassa vasta mietin että tohon 11 menee heittämällä niin mitä jos vetäiskin sen ajan sinne 18.00 niin saisi vetää ihan mitä huvittaa muutaman tunnin.Eilen taisin syödä sen ekan ruuan, eli "lounaan" klo 17.00. Kun on tekemistä, niin aina ei ehdi.
tekniikanmaailma.fi
esimItseasiassa vasta mietin että tohon 11 menee heittämällä niin mitä jos vetäiskin sen ajan sinne 18.00 niin saisi vetää ihan mitä huvittaa muutaman tunnin.
No ei nyt ekaksi käynyt mielessä mutta... sitäkin!esim
olutta
Suosittelen kello 11 tonnikalaa ja pakasterehuja, kello 17 rahkaa ja pari hedelmää.Itseasiassa vasta mietin että tohon 11 menee heittämällä niin mitä jos vetäiskin sen ajan sinne 18.00 niin saisi vetää ihan mitä huvittaa muutaman tunnin.
Normisti mulla ollut lounaalla ja päivällisellä 150g lihaa (raakapaino) mutta nyt 175-200g kun välipalaproteiinit ja aamupalat veks. Siihen mukaan 150-200g pakastevihanneksia niin ihan hyvin pysyy nälkä. Iltapalaksi nyt kun ei ole muuta keksinyt niin 90% lihaisia nakkeja tai valmiita lihapullia sinappiin dipattuna joku n.100-130g.Suosittelen kello 11 tonnikalaa ja pakasterehuja, kello 17 rahkaa ja pari hedelmää.
Iltasella sitten päkki kaljaa ja pizza.
Mulla voi mennä päivässä vaikka 10 kananmunaa ja sitten 2xjauhelihapaketti. Toki joskus kanajauhelihaa.Normisti mulla ollut lounaalla ja päivällisellä 150g lihaa (raakapaino) mutta nyt 175-200g kun välipalaproteiinit ja aamupalat veks. Siihen mukaan 150-200g pakastevihanneksia niin ihan hyvin pysyy nälkä. Iltapalaksi nyt kun ei ole muuta keksinyt niin 90% lihaisia nakkeja tai valmiita lihapullia sinappiin dipattuna joku n.100-130g.
Mulla oli aamulla vajaa 84kg ja alle 80kg ois ihan hyvä jo, tosin parhaillaan oli varmaan lähempänä 90kg.Mulla voi mennä päivässä vaikka 10 kananmunaa ja sitten 2xjauhelihapaketti. Toki joskus kanajauhelihaa.
Eilen testasin helppoa kokkailua. Pannuun 500g jauhelihaa 4 osaan maustetta päälle, sitten kylkeen lohkoo perunaa ja sipulia, uunin kautta naamariin.
Vaan mie olenki läski![]()