Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikka tämä läppä, mainitsen silti: Itse popsin aikanaan Stilkkareita(kin), kun uniongelmat olivat ns. vitunmoisia. Ilmeisesti samaa tavaraa. Paskiten palauttavia unia, mitä olen eläissäni nukkunut. Ja kiva koomakrapula kaupan päälle. Jollekin voi toki sopia.
Sama tavara. Sitten iäkkäät käyttää näitä vuosikausia, koska eivät osaa olla ilmankaan. Oli hyviä keskusteluja vastaanotolla purkamisesta, pari jopa onnistui ja olivatkin tyytyväisiä, kun unet parantu.

Ai vitsi, nyt kun kohta jo pari viikkoa mennyt ilman aamupalaa niin edelleen tää on päivän paras hetki kun kello 11.00 on lounas!

Ajattelin skipata lounaan jos vaikka tänään saisi letkua mahaan. Jo nyt tuntuu vaikealta.

Sain kutsun ikäkausitarkastukseen vaikka mielestäni kävin viime vuonna. Varmaan läskipallerona olen niin riski, että haluavat tarkistella kokoajan.

Ajattelin skipata lounaan jos vaikka tänään saisi letkua mahaan. Jo nyt tuntuu vaikealta.

Sain kutsun ikäkausitarkastukseen vaikka mielestäni kävin viime vuonna. Varmaan läskipallerona olen niin riski, että haluavat tarkistella kokoajan.

Kolme kertaa otin letkun mahaan Moskovassa vähintäänkin epäilyttävällä klinikalla. On pahin lääketieteellinen juttu mitä mulle on tehty. Kamalimpia kokemuksia muutenkin itelllä. Tosin kesto aina 10-20s, että ei mikään älytön.

Vois kuvitella että puon kautta tehtävä olis helpompi, mutta oon kokemusperusteista juttua kuullut, että silimästä sisään meno on ok (joillain jopa miellyttävä), mutta sentit muuttu metriks niin on julmetun kivulias. Kuulemma sen rinnalla deep throath ei oo mittään.

Eilen taisin syödä sen ekan ruuan, eli "lounaan" klo 17.00. Kun on tekemistä, niin aina ei ehdi.
Itseasiassa vasta mietin että tohon 11 menee heittämällä niin mitä jos vetäiskin sen ajan sinne 18.00 niin saisi vetää ihan mitä huvittaa muutaman tunnin.

Suosittelen kello 11 tonnikalaa ja pakasterehuja, kello 17 rahkaa ja pari hedelmää.
Iltasella sitten päkki kaljaa ja pizza.
Normisti mulla ollut lounaalla ja päivällisellä 150g lihaa (raakapaino) mutta nyt 175-200g kun välipalaproteiinit ja aamupalat veks. Siihen mukaan 150-200g pakastevihanneksia niin ihan hyvin pysyy nälkä. Iltapalaksi nyt kun ei ole muuta keksinyt niin 90% lihaisia nakkeja tai valmiita lihapullia sinappiin dipattuna joku n.100-130g.

Normisti mulla ollut lounaalla ja päivällisellä 150g lihaa (raakapaino) mutta nyt 175-200g kun välipalaproteiinit ja aamupalat veks. Siihen mukaan 150-200g pakastevihanneksia niin ihan hyvin pysyy nälkä. Iltapalaksi nyt kun ei ole muuta keksinyt niin 90% lihaisia nakkeja tai valmiita lihapullia sinappiin dipattuna joku n.100-130g.
Mulla voi mennä päivässä vaikka 10 kananmunaa ja sitten 2xjauhelihapaketti. Toki joskus kanajauhelihaa.
Eilen testasin helppoa kokkailua. Pannuun 500g jauhelihaa 4 osaan maustetta päälle, sitten kylkeen lohkoo perunaa ja sipulia, uunin kautta naamariin.

Vaan mie olenki läski :notworthy:

Mulla voi mennä päivässä vaikka 10 kananmunaa ja sitten 2xjauhelihapaketti. Toki joskus kanajauhelihaa.
Eilen testasin helppoa kokkailua. Pannuun 500g jauhelihaa 4 osaan maustetta päälle, sitten kylkeen lohkoo perunaa ja sipulia, uunin kautta naamariin.

Vaan mie olenki läski :notworthy:
Mulla oli aamulla vajaa 84kg ja alle 80kg ois ihan hyvä jo, tosin parhaillaan oli varmaan lähempänä 90kg.
Ei tule liikuntaa niin pitää syödä vähän.

Back
Ylös Bottom