KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

SehÀn sopii teemaan hyvin sitten kerta Gorillalla tulee olemaan matsi ensviikolla Chaffeeta vastaan ellei toisin todeta, Todd sanoi jossain videossa hauskasti ettÀ hÀn on luomassa omaa Levaniaan :D
Miten oon voinu missata tĂ€mmösen asian 😁

Mulle vasta opetettiin grippereissĂ€ sormien asettelu. On kyllĂ€ oleellinen pointti suoritukseen lyhyt sormiselle. Ei tuu mitÀÀn jos runttaa tuurilla. Paljonko teillĂ€ mestareilla on keskisormen ja ranteen eka viivan matka senteissĂ€ ? ItsellĂ€ 19cm joka lienee alempaa keskitasoađŸ€” Liekö 2 metrisillĂ€ 22 cm luokkaa ?

No eipÀ tuota ole liikaa mainostettu ja matsi tosiaan on vasurilla kun kahvin oikea kÀsi on Top 8 sopparin hallussa.
Aa se onkin vasurilla. No niimpĂ€ tietenki. Meinasin jo innostua 😁

Aa se onkin vasurilla. No niimpĂ€ tietenki. Meinasin jo innostua 😁
Jaa :D itseÀni matsi kiinnostaa melkein enemmÀn tuon takia kun Chaffeen en oleva nÀhnyt paljoa vasurilla vÀÀntelevÀn ja muutenkin tuntuu erikoiselta isot tasoerot joillakin huipuilla kÀsien vÀlillÀ esim. Michael Todd kun aiemmin oli jopa parempi tai ainakin menestyneempi vasemmalla mutta nykyÀÀn selkeÀsti huonompi ja vasen forkkukin nÀkyvÀsti ohuempi.
Tietty Oleg Zhokh nyt ymmÀrrettÀvÀ poikkeus.

Itsekin mietin ettÀ alkaa tuossa varmaan olla prosentuaalisesti jo aika iso otos suomalaisista aktiivikisaajista.

Perusvoimaan saisi kumminkin kilpailijat satsata luultavasti ammattimaisemmin. EihÀn se 180kg saisi vielÀ painona tuntua muualla kehossa kovalta ja nostamisen ei saisi olla vaivalloista. Videoiden perusteella ei mitÀÀn mavekoneita moni ole. Sanotaanko ettÀ ehkÀ muutama yli 230kg vetÀjÀ vain tÀssÀkin keskustelussa? Akselissa luulisi muutakin kuin nÀppivoimaa vain tarvitsevan.
MeissĂ€ voimanostajissa jotka pÀÀsÀÀntösesti vetÀÀ ainakin 230 maasta moni ei saa esim. CoC1-1.5 kiinni, mave myötĂ€otteella jÀÀ sinne 180 tasolle ja 15kg limput sileet ulospĂ€in lattiaan. NĂ€in olen salilla huomannut mutta varmaan nĂ€ppiĂ€ reenaamalla ainakin vetolajit nĂ€ppivoimailussa kehittyy hyvin jos perusvoimataso hyvĂ€. Sellanen huomio tĂ€ssĂ€ omalla kohdalla ettĂ€ vaikka grippereissĂ€ nyt olen kehittynyt niin RT ei ole kehittynyt yhtÀÀn. Saas nĂ€hdĂ€ onko fatbarveto. TĂ€nÀÀn muuten CoC3 korkeintaan sentin pÀÀhĂ€n sulku. Joko jouluks menee kiiđŸ€”đŸ˜Š.

MeissĂ€ voimanostajissa jotka pÀÀsÀÀntösesti vetÀÀ ainakin 230 maasta moni ei saa esim. CoC1-1.5 kiinni, mave myötĂ€otteella jÀÀ sinne 180 tasolle ja 15kg limput sileet ulospĂ€in lattiaan. NĂ€in olen salilla huomannut mutta varmaan nĂ€ppiĂ€ reenaamalla ainakin vetolajit nĂ€ppivoimailussa kehittyy hyvin jos perusvoimataso hyvĂ€. Sellanen huomio tĂ€ssĂ€ omalla kohdalla ettĂ€ vaikka grippereissĂ€ nyt olen kehittynyt niin RT ei ole kehittynyt yhtÀÀn. Saas nĂ€hdĂ€ onko fatbarveto. TĂ€nÀÀn muuten CoC3 korkeintaan sentin pÀÀhĂ€n sulku. Joko jouluks menee kiiđŸ€”đŸ˜Š.
Kun raakakyykky on 250kg luokkaa polvet paljaana, raakapenkki 200kg nurkilla, raw veto +300kg, pystypunnerrus seisten ilman hyppimisiÀ ylös alas +100kg, raaka rive +130kg niin onhan se peruskivi hieman eri tasolla otevoimailuun. Kaikkia ei vaan huvita rakentaa all around strong kroppaa koska se on työlÀstÀ puuhaa.

Tein tÀnÀÀn hex bar vetojen pÀÀlle 200kilolla pitkiÀ sarjoja dot otteella Texas Pro tangolla ja samalla mietin sitÀ kun monella kundilla ei ole avainlihakset kunnossa niin se pelkkÀ 200kg on jo "suoritus" mavena. DOT tyylistÀ puhumattakaan.

Jaa :D itseÀni matsi kiinnostaa melkein enemmÀn tuon takia kun Chaffeen en oleva nÀhnyt paljoa vasurilla vÀÀntelevÀn ja muutenkin tuntuu erikoiselta isot tasoerot joillakin huipuilla kÀsien vÀlillÀ esim. Michael Todd kun aiemmin oli jopa parempi tai ainakin menestyneempi vasemmalla mutta nykyÀÀn selkeÀsti huonompi ja vasen forkkukin nÀkyvÀsti ohuempi.
Tietty Oleg Zhokh nyt ymmÀrrettÀvÀ poikkeus.
Mietin ettÀ onkohan tossa joku kierre, ettÀ kun pÀÀsee paremmalla kÀdellÀ kovempiin matseisin sen reenaaminen kiinnostaakin sitten enempi? ReeneissÀ kun oot parempi sillÀ kÀdellÀ ni et oo niin rikki ja moti sitÀ kautta parempi? Tota kun 20 vuotta ni rupee olemaan eroa.

Ite ainakin huomannu, ettÀ kÀdet on nykysin paljon erilaisemmat kuin sillo kun alotti vÀÀntelemÀÀn.

Toddilla tais vasuri katketa aika pahasti aikamaan Bortolatoa vastaan:

View: https://m.youtube.com/watch?v=HR4Y_KUyyaU

Kun raakakyykky on 250kg luokkaa polvet paljaana, raakapenkki 200kg nurkilla, raw veto +300kg, pystypunnerrus seisten ilman hyppimisiÀ ylös alas +100kg, raaka rive +130kg niin onhan se peruskivi hieman eri tasolla otevoimailuun. Kaikkia ei vaan huvita rakentaa all around strong kroppaa koska se on työlÀstÀ puuhaa.

Tein tÀnÀÀn hex bar vetojen pÀÀlle 200kilolla pitkiÀ sarjoja dot otteella Texas Pro tangolla ja samalla mietin sitÀ kun monella kundilla ei ole avainlihakset kunnossa niin se pelkkÀ 200kg on jo "suoritus" mavena. DOT tyylistÀ puhumattakaan.
Toisaalta tĂ€n hetken maailman paras otevoimailija ei varmaan oo lĂ€hellĂ€kÀÀn noita tuloksia 😃 tosin en nyt kyllĂ€ faktana tiedĂ€ mutta epĂ€ilen ettĂ€ ei varmaan oo mikÀÀn noista lĂ€hellĂ€kÀÀn đŸ€”

Eikös tuossa ole kohta jo aikalailla kaikki raskaansarjan kisailijat sitten 😃... Mutta joo kyllĂ€hĂ€n 150 kiloa on ainakin omasta mielestĂ€ jo kova rauta ja varsinkin kevyen sarjan kisaajilta!
Varmasti nÀin. Voidaan ajatella jos kovin ottaa 200kg niin 75% 150kg niin on tosi kova.
EntÀpÀ sitten kun tÀÀllÀ kovasti heimopÀÀllikkö pitÀÀ yllÀ natu juttuja tosi pitÀÀ siihenkin ottaa kantaa..
Onko ero nĂ€in pieni ettĂ€ julkisesti oon ymmĂ€rtĂ€nyt ettĂ€ 180kg saa kuurit pÀÀllĂ€ tai ainakin niin antaa ymmĂ€rtÀÀ niin 80-100kg kavereita vetÀÀ 150-160kg rautoja testattunađŸ€”
Jotenkin tuntuu ettĂ€ jatketaan natuilujađŸ’ȘđŸ’Ș

Juu. Itse en nyt tarkoittanut vÀlttÀmÀttÀ mitÀÀn voimanostotasoa vaan nyt vaikka tuollaista noin 230kg vetoa joka on tehtÀvissÀ tÀysin vaikka lÀhikaupan evÀillÀ ja pelkÀllÀ nousujohteisella perustreenillÀ. Siihen kylkeen vahva keskikroppa ja sopivalla frekvensillÀ otereeniÀ niin luulisi ettei punnukset paina. PÀÀosassa lajeja kuitenkin nostetaan. Tuollaisia perusvahvoja ukkoja oli ainakin ennen ihan kunnallisilla liikuntahalleilla.

Ne jousethan ei suoraan korreloi niihin paksuihin kahvoihin. TÀÀllÀkin asiaa puitu muutama sivu sitten viimeksi.
Toisaalta tĂ€n hetken maailman paras otevoimailija ei varmaan oo lĂ€hellĂ€kÀÀn noita tuloksia 😃 tosin en nyt kyllĂ€ faktana tiedĂ€ mutta epĂ€ilen ettĂ€ ei varmaan oo mikÀÀn noista lĂ€hellĂ€kÀÀn đŸ€”
En itsekÀÀn usko ainakaan jos MerkleÀ tarkoitat? Ei ole kÀsittÀÀkseni mikÀÀn perus "punttiukko"??? Siksi pysyn tuossa ylhÀÀllÀ kirjoittamassa kannassani.

ItellÀ noi on hallussa kutakuinkin ja jossain on enempikin rautaa paitsi vedossa jossa voi tulla ikÀ vastaan ennen kun 300 tangossa. Kuitenkin aika "kehno" toi lÀhtötaso nÀihin nÀppijuttuihin oli itellÀ poislukien myötÀmave. Varsinkin toi RT on semmonen mikÀ on ihan myrkkyÀ meikÀlle. Kuitenkin uskon ettÀ voimanostopohja parempi tÀhÀnkin juttuun kuin sohvaperunailu.

Juu. Itse en nyt tarkoittanut vÀlttÀmÀttÀ mitÀÀn voimanostotasoa vaan nyt vaikka tuollaista noin 230kg vetoa joka on tehtÀvissÀ tÀysin vaikka lÀhikaupan evÀillÀ ja pelkÀllÀ nousujohteisella perustreenillÀ. Siihen kylkeen vahva keskikroppa ja sopivalla frekvensillÀ otereeniÀ niin luulisi ettei punnukset paina. PÀÀosassa lajeja kuitenkin nostetaan. Tuollaisia perusvahvoja ukkoja oli ainakin ennen ihan kunnallisilla liikuntahalleilla.

Ne jousethan ei suoraan korreloi niihin paksuihin kahvoihin. TÀÀllÀkin asiaa puitu muutama sivu sitten viimeksi.

En itsekÀÀn usko ainakaan jos MerkleÀ tarkoitat? Ei ole kÀsittÀÀkseni mikÀÀn perus "punttiukko"??? Siksi pysyn tuossa ylhÀÀllÀ kirjoittamassa kannassani.
Varmaan joo pÀÀasiassa reeneissĂ€ on nostot joissa kisataan. Nyt lĂ€ks juur vanha voimanostajakaveri nĂ€ppikisatouhuihin mukaan. Luulen ettĂ€ ens kisassa tulee sillĂ€ rumaa jĂ€lkee😈 En paljasta enempÀÀ.

Joo hĂ€ntĂ€ tarkoitin 🙂

Varmaan joo pÀÀasiassa reeneissĂ€ on nostot joissa kisataan. Nyt lĂ€ks juur vanha voimanostajakaveri nĂ€ppikisatouhuihin mukaan. Luulen ettĂ€ ens kisassa tulee sillĂ€ rumaa jĂ€lkee😈 En paljasta enempÀÀ.
Aina se lajinmukainen harjoittelu on hyvÀ lÀhtökohta. Nostelu mielestÀni kuuluu tuohon lajiin niin loogista ettÀ se on pidetÀÀn vahvalla tasolla.

Hieno kuulla. KyllĂ€ noihin porukoihin varmasti vielĂ€ uusia sekaan mahtuu👍

Onko kisa jo tiedossa vai onko se salaisuus?

Back
Ylös Bottom