Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No vittu näillä puheilla sitte.

Kissat on 10+ mutta eivät nuo perkeleet näytä kuolevan vielä vuosiin. Koiriakin on niin helevetisti. Tää hiekan, pölyn, karvan, kissanhiekan määrä on niin infernaalinen ettei riitä kerta päivässä imurointi. Robottihan vois rullata tossa ainakun ei ite touhua kämpässä.

On. Erinomainen laitos.

Valmistella kotia pitää hieman, mutta vie aikaa minuutin omassa huushollissa. Kengät ylös, laturinpiuha sängylle, vilkasta sängyn alle, että ei oo sukkaa jemmassa ja vastaavaa.

Ei oo iso vaiva. Kunhan et halvinta osta. Keskitaso hyvä. Mapping yes ja huonerajaus tosi yes.

Black week ostokset tehty, ostin prodigyn mysteryboxin, salikengät ja lisäravinteita.

Huomenna voisi ostaa vielä jotain koska on älä osta mitään päivä.

Onko anatomisesti korrektia robot maid humanoidia saatu vielä valmiiksi? Japanilaisilla pervoilla on salettiin tollasia. Hoituis kaikki kodin hommat!

Tämä oli hyvä palaute. Ei kannatakkaan ostaa.
Rehellinen ainakin.

Juttuu räsymattoihin (lasta joka meillä olleessa mallissa pieksutti lattiaa), hämmentyi peileistä (peiliovia lattiaan asti), jäi jumiin johonkin nurkkiin, jumitti portaiden alle, vaarassa tippua toisista portaista..

Toki meillä oli vuosia vanha malli ja uudet osaa varmasti paremmin ja on kartoista ohjattavia, mutta eij. Nopeampi imuroida omin voimin ja lopputulos on parempi, eikä tarvi valoa että mihinkähän se nyt jää jumiin.

Tässä huushollissa ei imuroida edes joka kuukausi käsipelillä. Syy käsipelillä imurointii on se, että kuulemma pitää välillä imuroida tv-tason ja sohvan takaakin.

Jumiin jää kyllä hyvin harvoin oma kampe. Uusissa vehkeissä on myös porrastunnistus. Vois myös veikata että ei hämäänny peileistä. Imurin päällä onely vastaanotin, en usko että skannaa sillä yhtään mitään, eli ei tuu peileistä heijastuksia.

Yleensä imuri rullaan ja vaikka itse salille tai kauppaan. Kotiin tullessa on imuri telakassaan ja koti siisti.

Kuuntelispa! Jos joku ymmärtäis millasta on kuunnella 32v naisen ja 5v skidin nassutusta ja vittuilua aamusta iltaan. Iltatähti ei luojan kiitos osaa nassuttaa vielä. Eikä vittuillakkaan.
Kiinalaiset vakoojat pistäisi lopulta yhteydet poikki, mutta ajatelkaa somalitaloutta mikä meteli siellä olisi robotit varmaan tuhoisivat itse itsensä.

Salilla oli eräs somali ja kun tulin salille kaveri puhui taukoamatta puhelimeen jopa vessassa. Lopulta olin itse suorittanut oman treenin ja lähdin salilta niin kaveri edelleen höpisi puhelimeen ja samalla veti leukoja.

Imurointi on ulkoistettu jälkikasvulle jo vuosia sitten ja se suoritetaan silloin kun olen töissä tai kaupassa tjsp. ettei tartte kuunnella sitä mökää.
Kesälomilla kun imurointi-ikäiset on äitinsä luona pidempää niin joudun sitä tekemään ja ei ole ihmisten hommaa kyllä mitenkään, siks lapset saa suorittaa sen.
Robotti-imuri ei varmaan toimis tällaisessa talossa kun on kaiken maailman majoja ja keppihevos esteratoja jne kummallisuuksia ties missä kokoajan, joku vartti on varmaan maksimi että kämpässä on tavarat järjestyksessä siivouksen jälkeen.

Tässä huushollissa ei imuroida edes joka kuukausi käsipelillä. Syy käsipelillä imurointii on se, että kuulemma pitää välillä imuroida tv-tason ja sohvan takaakin.

Jumiin jää kyllä hyvin harvoin oma kampe. Uusissa vehkeissä on myös porrastunnistus. Vois myös veikata että ei hämäänny peileistä. Imurin päällä onely vastaanotin, en usko että skannaa sillä yhtään mitään, eli ei tuu peileistä heijastuksia.

Yleensä imuri rullaan ja vaikka itse salille tai kauppaan. Kotiin tullessa on imuri telakassaan ja koti siisti.
Kuten sanottu, vehkeet on varmasti kehittynyt. Toivottavasti. Uskon kyllä että portaissa tippumisen se osaa jo välttää, mutta meidänkin vehje jäi kiinni alta avoimien portaiden alle, kun siellä se vanha skannausvehkeen säde oletettavasti meni portaiden ali ja vehje ajatteli siitä mahtuvansa. Mutta se saatanan skanneritornin yläosa jäi portaisiin jumiin. Lisäksi tosiaan nuo matot, ohuet matot ei ollu mikään ongelma, mutta ne tupsut mattojen päässä, ne piti rullata maton alle ettei värkki ime niitä kitusiinsa ja jää siitä kiinni. Sitten vähän paksumpimatto mikä yhdessä huoneessa on, ei se jaksanu oikein sen yli edes rullata.

Että avariin, yksinkertaisiin tiloihin joo. Meille, kun kämppää on kolmessakin eri tasossa ja mattoja ym. Eij.

Back
Ylös Bottom