Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ton on pakko olla joku julkisuustemppu koska kunnallisvaalit tulossa.![]()
Julkkismiljonääri maksoi uimahallissa mielensä pahoittaneelle valtuutetulle 500 euroa ”yhteiskunnan puolesta” – salolaisvaltuutettu ottaa rahat vastaan ja aikoo uida jatkossakin
Julkkismiljonääri on maksanut "puhuttelun" uimavalvojalta saaneelle kaupunginvaltuutetulle 500 euroa, jota tämä on vaatinut korvaukseksi huonosta asiakaspalvelusta. Valtuutettu toivoo nyt, että kuntoilijat eivät jäisi kilpaurheilijoiden jalkoihin varsinkaan kunnan liikuntatiloissa.www.mtvuutiset.fi
Mikähän homma? Onkohan tässä joku syvempi somevaikuttaminen taustallal? Oon pitäny kirjaoppineita jokseenkin fiksuina. Toki jossain kohtaa mennään rajasta yli.
Tokaisi vielä rahat ottaessaa, että "ehkä näin saadaan tasattua tuloja". Kuitenkin mimmi psygologian tohtori, dosentti, kirjoja julkaissun. Mutulla niin vähintään 70ke vuoteen pitäis napata verollista. Onhan se toki paljon vähemmän mitä monimiljonäärin tulot.
vasuri![]()
Julkkismiljonääri maksoi uimahallissa mielensä pahoittaneelle valtuutetulle 500 euroa ”yhteiskunnan puolesta” – salolaisvaltuutettu ottaa rahat vastaan ja aikoo uida jatkossakin
Julkkismiljonääri on maksanut "puhuttelun" uimavalvojalta saaneelle kaupunginvaltuutetulle 500 euroa, jota tämä on vaatinut korvaukseksi huonosta asiakaspalvelusta. Valtuutettu toivoo nyt, että kuntoilijat eivät jäisi kilpaurheilijoiden jalkoihin varsinkaan kunnan liikuntatiloissa.www.mtvuutiset.fi
Mikähän homma? Onkohan tässä joku syvempi somevaikuttaminen taustallal? Oon pitäny kirjaoppineita jokseenkin fiksuina. Toki jossain kohtaa mennään rajasta yli.
Tokaisi vielä rahat ottaessaa, että "ehkä näin saadaan tasattua tuloja". Kuitenkin mimmi psygologian tohtori, dosentti, kirjoja julkaissun. Mutulla niin vähintään 70ke vuoteen pitäis napata verollista. Onhan se toki paljon vähemmän mitä monimiljonäärin tulot.
Joo taitaa olla, toki eihän se pili olis mahan alta näkyny mihinkään.Eikun tää on se minkä lähetit, rajasin vaan dikin pois kun niitä ei kuulema haluta
Voi siivooja parkoja siellä, limavanaa lapioivat lattialta.Palomiesasiakas. Yläosattomana.
![]()
Itsehän aion olla ensimmäisten joukossaKai sinäkin olet maanantaina lähdössä Tampereen keskustorille pistämään nimeä alle?
Sitten kun saat @Joxuz sen turpiinin hommattua niin näkisin kyllä että kannattaa rakentaa tommonen thaityylinen vene jota ajetaan kahvasta.
Moottori sopis siihen hienosti.
View: https://www.youtube.com/watch?v=z5QXE8H3WgA
Lihaksikkaampi kuin 95 % pakkislaisista.
Minä sain taas tänään todeta olevani aivan paska ja osaamaton.Ongelma onkin, että olen liian hyvä ja osaava tyyppi.
Mutta eipä ole sitä saman veivaamista, pysyy mielenkiinto yllä kun oppii uusia asioita.Minä sain taas tänään todeta olevani aivan paska ja osaamaton.
Nyt kun päivitän osaamistani korkeammalle asteelle niin menee monen monta vuotta, että voin sanoa osaavani yhtään mitään.
Vanhassa työssäni osasin paljon, opetin ja opastin muita, olin projekteissa ja kehitin toimintaa.
Nykyään olen vaan aivan pihalla kaikesta enkä osaa mitään.
Melkein jäi enään jalat sanomati, muu onkin sitten finkusta kuumaa kamaa.Sen sijaan miestissit, kädet, leuka, pakarat sekä alavatsa ovat esteettisiä ja saavat aikaan kihelmöintiä![]()
Kakella ollu kyllä ryijy from day one.Alastomana meistä kaikki on syntyneet, että sikäli alastomuudessa itsessään ei ole mitään ihmeellistä.
Kakella ollu kyllä ryijy from day one.
Ainahan uudet jutut on haasteellisia mutta ne pitävät mielen virkeänä. Minusta olisi todella tylsää, jos ei olisi minkäänlaisia haasteita (=kehittymismahdollisuuksia). Vaikka olisin tehtävässä kuinka hyvä tahansa niin ennen pitkää leipääntyisin, jollei tulisi uusia virikkeitä. En minä olisi lähtenyt kaiken maailman juttuihin mukaan, jos oma työ itsessään olisi ollut riittävän haastavaa ja palkitsevaa. Ei se ole.Nykyään olen vaan aivan pihalla kaikesta enkä osaa mitään.
Itsestä on kiehtovaa olla osaavien ihmisten ympärillä.Ainahan uudet jutut on haasteellisia mutta ne pitävät mielen virkeänä. Minusta olisi todella tylsää, jos ei olisi minkäänlaisia haasteita (=kehittymismahdollisuuksia). Vaikka olisin tehtävässä kuinka hyvä tahansa niin ennen pitkää leipääntyisin, jollei tulisi uusia virikkeitä. En minä olisi lähtenyt kaiken maailman juttuihin mukaan, jos oma työ itsessään olisi ollut riittävän haastavaa ja palkitsevaa. Ei se ole.
Ja vaikka nyt en oikein jaksaisi ylimääräisiä juttuja, niin ei se oma työ ole mitenkään taianomaisesti kiinnostavammaksi muuttunut. Nyt vain varaan tietoisesti omia resursseja muihin juttuihini.
On sulla sentäs pillu=iso plussa.Minä sain taas tänään todeta olevani aivan paska ja osaamaton.
Nyt kun päivitän osaamistani korkeammalle asteelle niin menee monen monta vuotta, että voin sanoa osaavani yhtään mitään.
Vanhassa työssäni osasin paljon, opetin ja opastin muita, olin projekteissa ja kehitin toimintaa.
Nykyään olen vaan aivan pihalla kaikesta enkä osaa mitään.