Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun vettä satoi niin olin armollinen ja vein autolla marsipaanista muotoillun jälkikasvun kouluun jonka jälkeen kurvasin samaa vauhtia markettiin.
Sattui olemaan karjalanpaistilihoissa -30% lappu niin nyt on uunissa muhimassa lounaaksi.
Tänäänkin aamu pelkän kahvin voimalla vauhtiin, junnu veti aamupalaksi lettuja eikä ees tehnyt ite mieli.

Kun vettä satoi niin olin armollinen ja vein autolla marsipaanista muotoillun jälkikasvun kouluun jonka jälkeen kurvasin samaa vauhtia markettiin.
Sattui olemaan karjalanpaistilihoissa -30% lappu niin nyt on uunissa muhimassa lounaaksi.
Tänäänkin aamu pelkän kahvin voimalla vauhtiin, junnu veti aamupalaksi lettuja eikä ees tehnyt ite mieli.

Ai että, täytyypi itekkin vissiin laitella pitkästä aikaa.
illalla uuniin niin on syömäkelpoista sitten huomenna lounaalla kun on muhinut tarpeeksi ;)

Joko saa tulla syömään?

Aamu alkoi hyvin, lemppari takista meni vetoketju, pääsin duuniin niin ihmettelin kun housut ei meinaa pysyä jalassa wittu vyö poikki ja samassa yks työntekijä ovesta sisään, olivat hajottaneet vahingossa ikkunan :cautious:

Kohta pitäisi taas sparrata Teamsissa. Heitellä ideoita ja näkökulmia. Innokkaasti.

Minä haluaisin vain maata lämmin kauratyyny sylissä, syödä pizzan ja sen jälkeen n. 300 g suklaata, mahdollisilla pähkinäsattumilla että on mukava purutuntuma.

Annat niiden muiden heitellä ideoita ekan tunnin ja sitten lopuksi kerrot miten hommat pitää hoitaa 👊 😎
Tosityypit tekee näin, kirjaa parhaat ideat ylös ja ihan viimeisenä kertoo ne koska viimeisen kertomana jää jotenkin muiden mieleen ja häntä pidetään hyvänä tyyppinä.

Tosityypit tekee näin, kirjaa parhaat ideat ylös ja ihan viimeisenä kertoo ne koska viimeisen kertomana jää jotenkin muiden mieleen ja häntä pidetään hyvänä tyyppinä.
Ongelma onkin, että olen liian hyvä ja osaava tyyppi. Verkostot ja "näytöt" on sillä tavalla kunnossa, että minut halutaan usein kaiken maailman prokkiksiin. Joutuu jo valitsemaan, että mihin lähtee mukaan ja mihin ei.

Ongelma onkin, että olen liian hyvä ja osaava tyyppi. Verkostot ja "näytöt" on sillä tavalla kunnossa, että minut halutaan usein kaiken maailman prokkiksiin. Joutuu jo valitsemaan, että mihin lähtee mukaan ja mihin ei.
Osaatko kuitenkin sanoa EI tarvittaessa? Yksi naispuolinen tuttu on myös pirusteen pätevä työssään mutta ei osaa sanoa EI!

Mikähän homma? Onkohan tässä joku syvempi somevaikuttaminen taustallal? Oon pitäny kirjaoppineita jokseenkin fiksuina. Toki jossain kohtaa mennään rajasta yli.
Tokaisi vielä rahat ottaessaa, että "ehkä näin saadaan tasattua tuloja". Kuitenkin mimmi psygologian tohtori, dosentti, kirjoja julkaissun. Mutulla niin vähintään 70ke vuoteen pitäis napata verollista. Onhan se toki paljon vähemmän mitä monimiljonäärin tulot.

Osaatko kuitenkin sanoa EI tarvittaessa? Yksi naispuolinen tuttu on myös pirusteen pätevä työssään mutta ei osaa sanoa EI!
Kyllä. Viimeksi tänään kieltäydyin yhdestä hommasta. Osaan sanoa ei ja toisaalta, osaan myös olla aktiivinen ja kertoa mihin haluan mukaan (vs. mitä tiedän monen naisen tekevän; odotellaan, että tullaan jotenkin mystisesti huomatuksi).
Nyt vain on jo jonkin aikaa ollut sellainen fiilis, että haluaisin vain tehdä oman perusduunin ilman ylimääräisiä juttuja.

Back
Ylös Bottom