Kuli
VIP
Spammaa sitä sun viestiäsi siihen poliitiikka ketjuun ihan huolella,kaveris lukee sitä innoissaan.Sähän voi vaikka postata sen tuhat kertaa.Mene muualle ulisemaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spammaa sitä sun viestiäsi siihen poliitiikka ketjuun ihan huolella,kaveris lukee sitä innoissaan.Sähän voi vaikka postata sen tuhat kertaa.Mene muualle ulisemaa
Monta poliittista viestiä löydät viimeisimmiltä kymmeneltä sivulta? Ei täältä niin montaa poliittiikkaa käsittelevää viestiä nouse.Miksköhän noi alueet on tehty?Tämäkin ketju menee ihan paskaksi ku noi poliittiset ja kohta myös muut hihhuli viestit muuttuu hyväksytyiksi.Kohta tä on täynnä Trump presidentiksi viestejä.
Vittu mikä meininki
Tykkään sekä munkeista että Lontoon rakeista, mutta IMO suorastaan hervottoman sairaan mielen tuotetta on yhdistää ne samaan herkkuunIte en tykännyt. Jotennin platku. Lontoon rae sen sijaan maistui, joskin inan ehkä äklö![]()

Pitänee laittaa kokeiluun!Suosittelen, pala taivasta.
![]()
Fazer Leipurit Fazer Uuniomenamunkki kg - Fazer
Iloisen punainen munkki, jonka sisällä herkullinen uuniomenatäyte.www.fazer.fi
Meinasin kysyä että ajettiinko koneita suoraan kahvasta mutta sitä lienee turha etes kysyä.Olen ollut tuollaisen vähän isomman tasapohjalotjan kyydissä. Siinä oli 2kpl 200hv Yamahan 2-tahtimoottoria. Täristi ja möykkyytti niin perskeleesti aallokosssa, ei mitään rotia. Sai miettiä pysyykö läppäri repussa ehjänä ja tippuuko hampaat suusta. Kokoajan sai pelätä, milloin tulee uppotukki läpi pohjasta tai jyrkässä joen mutkassa joku yhtä kaheli kuski vastaan keskellä jokea.
Nyt noi panikoijat ottaa niitä ihan hulluna, aiemmin jäänyt satoja tuhansia yli mutta nyt varmaan loppuu kesken kun riskiryhmät piikitetään ensin.Koskakohan saa influenssarokotteen, ei saa työterveydestä eikä omalta terveysasemalta.
Jos on satunnainen viesti niin ok. mutta jos jatkuvasti niin olen samaa mieletä sun kanssa että omaan osioon, politiikka etenkin aiheuttaa niin paljon pahaa verta että sotkee tämän osion hyvän fiiliksen.Miksköhän noi alueet on tehty?Tämäkin ketju menee ihan paskaksi ku noi poliittiset ja kohta myös muut hihhuli viestit muuttuu hyväksytyiksi.Kohta tä on täynnä Trump presidentiksi viestejä.
Olen pahoillani romuttaessani maailmankuvaasi, mutta edelleenkään dikpikit ei kiinnostaJa jos sylvi alkaa finkun kanssa postailla jokaperjantaisen megalerssin, niin vokotin sanoin, pahaa verta.

Olen pahoillani romuttaessani maailmankuvaasi, mutta edelleenkään dikpikit ei kiinnosta
Sen sijaan miestissit, kädet, leuka, pakarat sekä alavatsa ovat esteettisiä ja saavat aikaan kihelmöintiä
Eli aika lailla kaikki muu, paitsi se jortikka
Se on enemmän maku- ja tuntoaistimus.
Ei, et turhaan! Muut ovat nauttineet niistä kylläÄlä nyt sano että turhaan lähettelen dikpikei?