WSM 2020

Kuka vie?

• Boudreault

Votes: 0 0,0%
  • Caron

Votes: 3 7,9%
  • Shaw

Votes: 19 50,0%
  • Richardson

Votes: 1 2,6%
  • Bishop

Votes: 1 2,6%
  • Novikov

Votes: 5 13,2%
  • L. Stoltman

Votes: 3 7,9%
  • T. Stoltman

Votes: 6 15,8%

• Total voters
    38
Mitä mieltä porukka tosta tynnyrin heitosta lajina? Omasta mielestäni ei mikään paras laji voimamieskisoihin.
Mun mielestä siisti ja erikoinen laji. Ens kerralla kun menet salille ja otat 20 kilon hanttelin käteen, niin mietippä kun se pitäs heittää monen metrin korkeudelle 😄

Mun mielestä siisti ja erikoinen laji. Ens kerralla kun menet salille ja otat 20 kilon hanttelin käteen, niin mietippä kun se pitäs heittää monen metrin korkeudelle 😄

Ite tykkäsin enemmän Arnoldissa olleesta versiosta Bag over bar, missä katsottiin kuka saa raskaimman säkin yli.

Onhan niitä korkeusheittoja ollut vaikka kuinka pitkään, erilaisia painoja ja välillä yhden käden versioita. Kyllä niillä mun mielestä paikkansa kisoissa on.

Tynnyrit loistava laji. Eipä juuri parempaa lajia löydy testaamaan nopeusvoimaominaisuuksia kauttaaltaan kuin tuo, eikä teknisestikään sieltä helpommasta päästä.

Jos on mahdollisuus, niin kannattaa kokeilla miltä se tuntuu heittää tuollainen +20kg tynnyri korkean riman yli. Eikä yhtä tai kahta, vaan heti useampi. Ne alkaa kummasti painamaan muutaman jälkeen ihan eri tavoin. Kokonaisuutenaan huomattavasti haastavampaa noin, kuin esim. tuollainen yksittäisen esineen maksimi korkeuteen heitto.

Kirjoitin sen finaali jutun siksi, ettei kukaan yritä etsiä turhaan sitä Youtubesta. Se tulee Channel 5 kanavalta, joka on Britti kanava. Voi näkyä satelliitilla. Kuulemma ainakin Bulgariassa näkyy.

EDIT:

Taitaa olla Englannin aikaa.

NEW YEARS DAY 7:30 TO 9PM

world's strongest man final

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom