Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun on tälläinen vähän yksinkertaisempi yksilö niin paljon helpompaa elää, viisaammat murehtii ihan liikaa.

db00d75b25cf9abfd1bc3c1938c90215.jpeg

Lueskellut tossa mun vanhaa blogia ja tässä yli 6 vuoden takaa aika uran alkuajoilta yksi miete sieltä:
"Sitten ne pakolliset harrasteasiat, tuli vaihdettua salia ja otin sitten yhden ohjatun tunnin kun puolet härveleistä aivan uppo-outoja, keskittynyt lähinnä vapaisiin painoihin aiemmin.
Oli muuten nuori, kaunis ja aivan helvetin upeakroppainen nainen joka minua ohjeisti, näytti ensin itse liikkeet ja minun katse oli koko ajan aivan väärässä paikassa, puolet taisi mennä asiasta aivan ohi."

Ensimmäisestä blogipostauksesta vuodelta 2012
"Viimeinen muutama vuosi on tullut katseltua parisuhteen viihdepuolta lähinnä sohvalta, alkanut ottaa normaalin avioelämän puute makuuhuoneessa niin paljon päähän että nukun mieluummin sohvalla vaikka olisi kuulemma kyllä tosi ihanaa jos nukkuisin vieressä.
Joskus tuli ihmeteltyä miksi pariskunnat nukkuu erihuoneissa mutta eipä tarvitse enää ihmetellä kun on ihan omakohtaista elämää päivittäin."

Näillä keleillä alkaa jo tulla eteen vaikea päätös, vaivautuako vielä lämmittämään pihasauna vai tuikata laiskasti tulille nopeammin lämpiävä sisäsauna:unsure:. Tavallaan on kyllä aika luksusta, että saa edes ongelmoida tällaisia.
Ai että, kun asuin yhden kesän mutsin mökillä niin olihan se sellainen meditatiivinen hetki aina lämmittää puusauna.
Ei tosin ollut edes vaihtoehtoa.

Ai että, kun asuin yhden kesän mutsin mökillä niin olihan se sellainen meditatiivinen hetki aina lämmittää puusauna.
Ei tosin ollut edes vaihtoehtoa.
Ei kai siihen mittään koipihommia liittynyt kun päädyit mökille koko kesäksi?

Back
Ylös Bottom