Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mansiklahillo ja maksalaatikko on kyllä kokeilematta, olen itse tutun ja turvallisen puolukkahillon ja voisilmän ystävä.

Kaurakeksit leivän päällä on oma outo mieltymykseni.

purkki raejuustoa kylkeen.
tenor.gif

Doownek voisi alkaa kertomaan naisseikailuistaan videoille. Kyllä siinä maineen saisi kohdalleen.

Voisi vaikuttaa saantiin positiivisesti, jopa.

Doownek voisi alkaa kertomaan naisseikailuistaan videoille. Kyllä siinä maineen saisi kohdalleen.

Voisi vaikuttaa saantiin positiivisesti, jopa.
Noi on niin henkilöstä ja karismasta sekä skenestä kiinni.
Minä jos tekisin jonkun sellaisen pätkän niin ensinnäkin se olisi oikeasti armottoman tylsä ja toisekseen maine olisi samaa kuin Olavilla sen jälkeen :)
Minähän tein sitä blogia 7 vuotta ja ajatus olikin ihan päiväkirjana ja vitutuksen purkuna itselle, oli ihan julkinen mutta eipä ketään oikein kiinnostanut.

Mutta onhan näitä erilaisia juutube juttuja kuten joku hirsimökin duunaus tai hydraulik channel jne. mitkä on tiukasti erikoistunut johonkin yhteen juttuun ja saa huimasti katsojia.

Back
Ylös Bottom