Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ollut tänään vähän sellainen määrittelemätön vitutus, ostin kyllä leivonta-ainekset. Ne kyllä sotii hieman tätä mun vhh-linjaa vastaan mutta elämä on.
1604598041154.webp

@Xtreme ootko tehny noita pilvitoimijoiden sertifiointeja? Tuumasin, että vois loppuvuodella vielä suorittaa ton AWS Certified Cloud Practitioner -sertifioinnin. Ehkä jatkossa vielä Architect Associate, mutta se varmaan vaatii vähän enemmän jo paneutumista, niin ei jouda ainakaan tälle vuotta enää.

Jonkun päivän peruskoulutuksen istuin noista tohon alimpaan sertifikaattiin liittyvistä, niin pitäs varmaan mennä suht kevyesti, kun kertailee vähän matskuja. Päivättäinhän AWS-kilkkeiden kanssa muutenkin puuhaa.
Juu, yleistason associate sertit on Azuren ja AWS:n puolelta. Azure developer ja AWS architect polusta. Muistaakseni.

Uskosin, että jos duunia tekee ja vähän kertaa koulutusmatskuja, associatekin menee melko helposti. Siellä tosin ainakin itellä muistaakseni myös sellaista "miten myisit tätä" tyylistä konsulttikyssäriä, eli ei ihan puhdasta tekniikkaa. Nekin tosin varmaan muuttuu, tosta jo tovi. Mutta koulutusmatskut kannattaa lukea kunnolla.

Ei ne silti tosiaan mitään läpihuutojuttuja ole omasta mielestä. Toki jos kattavasti tekee kaiken parissa, on hyvät lähdöt.

Elämä antaa aina sipulia ja sitruunaa suoraan silmään.

Pakastin alkoi pitämään semmoista ääntä, että taitaa sanoa kaput. Eikä lähikaupoista löytynyt hätäapulaitetta, toivottavasti ei sula kamat yön aikana.

Tossa kattelin ylen uutislähetyksen,pakko oli pikakelata yli usan pressavaali osio,mä en halua enää kuulla sanaakaan niistä!

@Laardi koita vanhaa konstia,potkase sitä!

Kotivakuutus maksaa pakastimen sisällön?
Tosin mun pakastimen sisältö:
- jokunen pussi pakastevihanneksia
- pinaattikeitto
- 2x kalapuikkopaketti
- pussi ranskalaisia
- pipari ja kaurataikina
- 1kg paketti torttutaikinalevyä

Noista ei taida montaa kymppiä tulla? Lihaa en tykkää pakastaa ollenkaan, en tiijä mikä siinä on mutta ainoat mitkä menee pakasteesta on poron käristys ja kalapuikot.

mun pakastimen sisältö:

noin -22 asteista ilmaa täynnä

etellisessä jääkaapissa oli eri kompurat jää ja pakastinpuolelle niin ei tarvinnu pitää pakastinta päällä lainkaan, selvää sähkön säästöä

t.tuoreen ruuan ystävä & pahaa verta herättävät nuo tommoset zillin giffit

Back
Ylös Bottom