Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
135kg nostettu vanhan mallin kahvalla.Juha kovassa iskussa. Onkohan rollarissa juuri ketään kovempaa maailmassa tällä hetkelläMark Felixin recordikin rupeaa lähestymään.
Onko RT kahva säilynyt samanlaisena aina vai onko siihen tullut jotain muutoksia että olisi tullut vaikeammaksi?
Euro pinchissä en tiedä maailman tasoa. Mikä on maailmanennätys 58mm euro pinchissä?
Luin läpi kaikki sivut mutta muutamiin kysymyksiin ei vastausta löytynyt. Mulla olisi tarkoitus ensi vuonna osallistua ensimmäistä kertaa otevoimakisoihin ja päätähtäin olisi Voimalajiliiton masters-kisat toukokuussa. Eli miten käytänössä toteutetaan tai kannattaisi toteuttaa treenaaminen kun niitä erilaisia otelajeja on niin monia? Treenataanko kaikkia otteita viikoittain vai jaksotetaanko niitä jotenkin? Entä minkä verran kannattaa käyttää aikaa ja/tai voimia muunlaiseen sormia,rannetta, kyynärvartta vahvistavaan treeniin (esim. rannekääntö, etunojapunnerrukset sormien varassa ym.)?
Taustaksi sen verran, että oon todella surkea maastavetäjä eli 50mm akselin nostossa rajoitavana tekijänä on saada nostettua se tanko ylös, ei otteen pitävyys. Yli 70kg pysyy hyvin näpeissä mutta kun maasta ei irtoa kuin vajaa 60kg. 3-4 kertaa viikossa on mahdollista treenata. Erilaisia oteblokeja löytyy 6mm-80mm ja hub sekä 50mm maastavetotanko (nämä siis replikoita). Reilu viikko sitten ostin aidon IronMind little big hornin ja siitä tulikin heti mun suosikkilaji. Ekalla kokeilulla nousi 30kg. Rolling tunderia mulla ei ole eikä yhtään gripperiä. Budjetti ei ainakaan nyt uusiin anna myöten, joten jos jollakulla sattuisi olemaan käytettyjä ylimääräisenä myydä niin oon kiinnostunut ostamaan (yhteyst. heli-heikkinen ät hotmail.com). Treenaamisesta on jotain tietoa, kun tossa leuanvedossa oon nyt jonkinlaisiin tuloksiin päässyt. Nyt siis panostus olisi tähän otevoimailuun ja leuanvedon olisi tarkoitus jäädä vähemmälle.
Tosi hyviä neuvoja ja vinkkejä täällä on jo ollutkin niin Juha Harjulta kuin myös Jesse Pynnöseltä. Kyseiset herrat kyllä omilla suorituksillaan inspiroivat meikäläistäkin.
Pieni treeniklippi eiliseltä
Juha kovassa iskussa. Onkohan rollarissa juuri ketään kovempaa maailmassa tällä hetkelläMark Felixin recordikin rupeaa lähestymään.
Onko RT kahva säilynyt samanlaisena aina vai onko siihen tullut jotain muutoksia että olisi tullut vaikeammaksi?
Euro pinchissä en tiedä maailman tasoa. Mikä on maailmanennätys 58mm euro pinchissä?
Ittelle jääny vähän epäselväksi tää aikajana näissä matseissa koulupojalla Larrya ja Khaledia vastaan?
Kieltämättä vähän sekavasti leikattu ja samoista matseista videot myös ArmwrestlingTV kanavalla. Ensimmäisellä kerralla taisi olla siis vasemman käden matsit Larrya vastaan. Larryn jälkeen Khaledia vastaan, missä ilmeisesti kummatkin venäytti paikat. Ja lopuksi Larry kävi vielä ottamassa voitot oikealla kädellä.Ittelle jääny vähän epäselväksi tää aikajana näissä matseissa koulupojalla Larrya ja Khaledia vastaan?
Jännä miten koulupoika hävii eka pystyyn Larrylle, ja seuraavana päivänä voittaaKieltämättä vähän sekavasti leikattu ja samoista matseista videot myös ArmwrestlingTV kanavalla. Ensimmäisellä kerralla taisi olla siis vasemman käden matsit Larrya vastaan. Larryn jälkeen Khaledia vastaan, missä ilmeisesti kummatkin venäytti paikat. Ja lopuksi Larry kävi vielä ottamassa voitot oikealla kädellä.
Seuraavina päivinä SB otti sitten revanssia Larrya vastaan oikealla kädellä, voitti 3-0. Ja Khaledia vastaan vasemmalla kädellä.
Tosi huonoo tuomarointia tossa vieläKauheen näköstä toi Khaledin vasurilla matsaaminen. Mitä se yrittää. Kings Movea kait mutta ei hyvänen aika.
Tosi huonoo tuomarointia tossa vieläKäsi täysin suorana samantien startin jälkeen.
Joo noissa hauikset helposti katkeilee tollasissa tekniikoissaKatoin että on aika otollinen paikka loukkaantua.