Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotain tällästä meinasin, toi setti valmiina rakennussarjana joku vähän vajaa 5k mihin täytyy kotelot ite väsää, on vaan vähän liikaa mulle ja on ihan susiruma ulkonäkö :D onhan se varmaan järjetöntä näissä jutuissa mennä ulkonäkö edellä. Joku kolme puol tonnii olis kajareihin max mitä haluaisin laittaa.

Screenshot_20201031-154303.webp

Kylläpäs kihahti kaks lonkeroo hattuun kivasti ku tyhjään mahaan ne imas.

Jotain tällästä meinasin, toi setti valmiina rakennussarjana joku vähän vajaa 5k mihin täytyy kotelot ite väsää, on vaan vähän liikaa mulle ja on ihan susiruma ulkonäkö :D onhan se varmaan järjetöntä näissä jutuissa mennä ulkonäkö edellä. Joku kolme puol tonnii olis kajareihin max mitä haluaisin laittaa.

katso liitettä 224682

Kylläpäs kihahti kaks lonkeroo hattuun kivasti ku tyhjään mahaan ne imas.
Tyylikkäät banaanit.

Kaj minäkin sitten kehtaan, jos V:kin. Ei taida koko kanavasta tietää kuin kotoväki.

On kyllä julkisia pari viteooni, mutta ajatus enemmänkin se, että kun hajen töitä, voi näyttää vähän mitä harrastaa. Päärojekti edelleen kesken, joka oikeastaan sai ajatuksiini dokumentoida se videoimalla.

Mutta, jos vaikka nyt vähän C++, ajankuluksi.

Kaj minäkin sitten kehtaan, jos V:kin. Ei taida koko kanavasta tietää kuin kotoväki.

On kyllä julkisia pari viteooni, mutta ajatus enemmänkin se, että kun hajen töitä, voi näyttää vähän mitä harrastaa. Päärojekti edelleen kesken, joka oikeastaan sai ajatuksiini dokumentoida se videoimalla.

Mutta, jos vaikka nyt vähän C++, ajankuluksi.

hyviä videoita, en kuullut ensimmäistäkään turhanpäiväiseksi löpinäksi laskettavaa sanaa
pelkkää asiaa, siitä Minä pidän

Back
Ylös Bottom