Uusi kissa painaa 100 kg?Otin pakastepizzan ulos uunista jäähtymään ja menin hetkeksi sohvalle makaamaan. Uusi kissa tuli mahan päälle ja nukahti siihen. En pääse nyt hakemaan pizzaa. Nälkä on kova.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi kissa painaa 100 kg?Otin pakastepizzan ulos uunista jäähtymään ja menin hetkeksi sohvalle makaamaan. Uusi kissa tuli mahan päälle ja nukahti siihen. En pääse nyt hakemaan pizzaa. Nälkä on kova.![]()
Voidaan toki katsella myös sotilasajoneuvojen ominaisuuksia.
View: https://www.youtube.com/watch?v=Fksb9HXbIBY
Kuinka monta a-tuotetta ajattelit nauttia?
Juu, se on kyllä esteen, ojan tai muun kaivannon ylityksessä aika toimiva ratkaisu.Neljä akselia näyttää olevan aika optimimäärä pyöräajoneuvoon.
Ei oo tullu ajateltua, ku temunnu metsässä vain näien pari-kolme tonnisten kaksiakselisten kans. Ja kavereilla pari vajaa tonnista (SJ410/413).Juu, se on kyllä esteen, ojan tai muun kaivannon ylityksessä aika toimiva ratkaisu.
Koko ja paino noissa kyllä rajoittaa menoa, ei ihan joka paikasta mahdu ja kun maasto muuttuu kovin pehmeäksi niin upoksissa ollaan.Ei oo tullu ajateltua, ku temunnu metsässä vain näien pari-kolme tonnisten kaksiakselisten kans. Ja kavereilla pari vajaa tonnista (SJ410/413).
en suunnittele tuollaisia asioita etukäteen
kerkiarvo rokkenrollGAYkka iltana on 3-5 tuopppia (0,4l)
nyt tietysti,koska, aihetta olis juoda itsensä komeaksi&mukavaksi(ei onnistu) määrät tulisi olla merkittävästi suuremmat
mutta kun valomerkki saapuu klo 2200 niin rajoittaa aikalailla illanviettoa, tuon jälkeen kuitenkin ilta jatkuu yksi kotioloissa niin mitäs järkeä sitä on komea&mukava sielä olla?
jatkokysymys, mitä mieltä @vokot@vokot taitaa riipaista
Mitenköhän Irma+fåårdi olisivat selvinneet tuosta sotilasajoneuvoradasta?![]()
Tästä tulee mieleen että mun mies välillä pitää mun tissejä nyrkkeilysäkkinä.
Tästä tulee mieleen että mun mies välillä pitää mun tissejä nyrkkeilysäkkinä.

Lapissa paksun lumen aikaan näky PV:n pyörähärpäkkeet pääsevän 15m tieltä eikä sitäkään ilman pientä vauhtiaKoko ja paino noissa kyllä rajoittaa menoa, ei ihan joka paikasta mahdu ja kun maasto muuttuu kovin pehmeäksi niin upoksissa ollaan.
Näi o.Lapissa paksun lumen aikaan näky PV:n pyörähärpäkkeet pääsevän 15m tieltä eikä sitäkään ilman pientä vauhtia
Tä.Tästä tulee mieleen että mun mies välillä pitää mun tissejä nyrkkeilysäkkinä.
Vuoden Luontokuva valitaan taas ensi vuonna, kyllä tuossa palkintosijoille on mahdollisuus.katso liitettä 224663
Minäkin kuvasin tänään: herra ja rouva Sorsa Kuopionlahdella.
Arvelin ihan samaaVuoden Luontokuva valitaan taas ensi vuonna, kyllä tuossa palkintosijoille on mahdollisuus.
Ei ole silikoonit nuo.Laittakaa nyt edes kauniita rintoja eikä tuollaisia ällöttäviä silikoniroikkutissejä!