MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

Meta description: Katso, jaa ja keskustele kovimmista vapaaotteluvideoista. Otteluiden analyysit, highlight-koosteet ja treenivideot yhdessä paikassa.

Laitanpa tännekin nämä omat kotivideot, jos olisi enemmän kohdeyleisöä, kuin tuolla yleisessä treenivideot-ketjussa. Jos ei tänne ammatti MMA videoiden sekaan tällaisia kaivata, niin deletoikoon mode.

Olen kokoillut nätä pätkiä reilun vuoden ajan omista treeneistä, alkuun otin tekniikkakontrollivideoita kännyllä ja aloin sitten koostaa niistä huvin vuoksi "treenimontaaseja", lisäillä musiikkia ja efektejä. Videoilla on puhtaasti kuntoilumielessä tehtyä säkki/maissipallo/Bob-treeniä, lisäksi vähän mausteena punttitreenipätkiä.

Tässä uusin, vähän "taiteelisempi" tekele:

Ja vanhempi jossa brutaalimpi tyyli:

Loput löytyy tuolta minun Youtube-kanavalta:

Sen verran taustaa, että aikoinani treenasin karatea ja Taekwondoa, jossa kilpailin jonkin aikaa sm-tasolla ilman mainittavaa menestystä. Sitten keskityin 15+ vuotta pelkkään punttitreeniin ja nyt vanhana patuna (43v) palasin osin kampailujuttuihin painotuksen ollessa kuitenkin voimaharjoitelussa. Videoilla yhdistelen Taekwondo tekniikkaa nyrkkeilyyn ja Thainyrkkeilyyn, jotka olen "oppinut" Youtubesta. Yllätyin miten hyvin pitkän tauon ja iän huomioiden liikkuvuus ja tekniikat palautuivat, joskin nuoruuden räjähtävä nopeus ja potkuvolyymi ovat vain muisto menneestä.

Lajivideolinkki se tämäkin.

View: https://youtu.be/cW0WwNZioCo

Yhden komentin voisi heittää huumoriketjun puolelle:

1618055470111.webp

Kova record tosiaan Sandersonilla NCAA:ssa. Nelinkertainen NCAA mestari recordilla 159-0 ja tietenkin olympiakulta siihen päälle.

Tononilla ollut hyviä matseja ja olisi mielenkiintoista nähdä mies myös UFC:ssä, voisivat ottaa Kronin kanssa uusinnan vaparin puolella. Mikäli ottaa tästä matsista voiton ja saa mestaruusvyön niin on varmaan kiinnitettynä Oneen pidemmäksi aikaa.

Back
Ylös Bottom