Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitkästä aika purkkipapuja naamariin, ei ollut yhtään hyvä olo masussa kun vääntäydyin myös pitkästä aikaa lenkille.

Toivottavasti pörinät illalla parantaa mieltä.

Se onkin ollut mukava mahdollisesti katsella, kun vehes siinä roihuaa metsässä.

Toivottavasti sai eväsrepun mukaan.

Minä paistia. Sisälämmöllä 55 astetta. Voi olla huushollin toisen asukkaan makuun vähän "veristä". Puolustaudun aina sillä, että se kypsyy mikrossa. Mikä onkin kyllä totta. Minä kun söisin vaikka raakana.

On myös pippurisoosit ja perunamuusit. Kohta on kupura.

30 min kotijuNppa tehty.
Päivään sisältynyt myös 1,5 h kävelyä kaverin kanssa. Pääsin lenkillä taluttamaan pystykorvaa. Lisäksi sain kunnian vastailla 2,5 v lapsen hankaliin kysymyksiin. Hyvä lenkki.

Tän viikon ollut tosi pienillä hiilareilla ja tänään janottanut (vettä) ihan hitosti.
Mihinhän se vesi menee kun tuntuu ettei kuitenkaan tartte pissalla ravata? Varmaan ens yö pissalla ranppaamista.

Olenkohan tärähtänyt. Odotan jo huomista koulupäivää, että saa C++ kotitehtävät. :unsure:

Edit, tuli mieleen että ne on yleensä julkaistu aiemmin. Kävin katsomaan ja jess, eli näpytteleen.

Rynnäkkökänneistä tuli mieleen, että hullua on maailman meno kun uutisia katselee. Sadat tuhannet marssii ulkona ja maailman kahdeksanneksi mahtavimman sotavoimien maa uhkaa kunnian vuoksi toimia, minkä, no vittu pilakuvan takia.

Taannoin vielä luulin, että Euroopan seuraava sota on geopoliittinen mutta viime vuodet on näyttäny sen olevan uskonsota. Luulen, että tältä tieltä ei voi enää kääntyä. Meidän eliniän aikana tapahtuu.

Mikä on hyvä asia! Oon palveluksen jälkeen kertaillut usean kerran vuodessa, eli pitkälti toistasataapäivää. Taito on yllä. Viides ylennyskin tulossa lippupäivänä. Kiva olis päästä tositoimiin.

Reconquista 2.0!!!!

Vielä on matkaa, mutta homma etenee:
1604011102197.png

Nyt voisi kyllä panna maata. Tosin, ensin pitää laittaa tulostin jauhaan yöksi.

Rynnäkkökänneistä tuli mieleen, että hullua on maailman meno kun uutisia katselee. Sadat tuhannet marssii ulkona ja maailman kahdeksanneksi mahtavimman sotavoimien maa uhkaa kunnian vuoksi toimia, minkä, no vittu pilakuvan takia.

Taannoin vielä luulin, että Euroopan seuraava sota on geopoliittinen mutta viime vuodet on näyttäny sen olevan uskonsota. Luulen, että tältä tieltä ei voi enää kääntyä. Meidän eliniän aikana tapahtuu.

Mikä on hyvä asia! Oon palveluksen jälkeen kertaillut usean kerran vuodessa, eli pitkälti toistasataapäivää. Taito on yllä. Viides ylennyskin tulossa lippupäivänä. Kiva olis päästä tositoimiin.

Reconquista 2.0!!!!
Vielä vähän aikaa sitten seuraava sota käydään vedestä mutta kuinka väärässä on oltu, kyllä se on vanha kunnon hihhulismi joka pistää hulinaksi.
En tajua kuinka tolloja ne siellä turkissa on kun yksi mies saa muutamilla piirroksilla kansan kiihotettua, siinä on suomalaisille syyttäjille malliesimerkki mitä on aikuisten oikeesti kiihottaminen.
Miksei ne voi piirtää jessee kenkä persreiässä? Koska kaikilla olisi vain hauskaa ja puolet eurooppalaisista vain tuumais että siistii!

Ei ole montaakaan vuotta kun ne tosissaan puuhasi turkkia eu maaksi, ensinkään se ei ole edes maantieteellisesti eurooppaa ja nyt viimeinen vuosikymmen on näyttänyt ettei myöskään kulttuurillisesti.

UGH!

Perjantain memet :barefoot:

dQODJGh.png

jad7SJ1.png

Ensimmäinen lomautuspäivä. Leimaudunko laiskaksi paskaksi, ihan sama, mutta kyl tä 1 päivä viikossa lomautus tuntuu ideana hyvältä, harmi vaan et extra fyrkka kiinnostais... Pitäiskö selvitellä voiko viikonloppuisin tehdä jossain duunia. Ei siinä vaan niin hirveesti ole järkeä vs että sais omalla työpaikalla painettua ylityö+vkloppu korvauksilla, mut sitä ei tule tapahtumaan =D

Back
Ylös Bottom