Kun aloin lukemaan, olin varma että lause jatkuu:Minun pitäisi jossain 5...10-vuotissuunnitelman sisään.....
.....aloittaa pontikan keitto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun aloin lukemaan, olin varma että lause jatkuu:Minun pitäisi jossain 5...10-vuotissuunnitelman sisään.....
.....aloittaa pontikan keitto.
Veikkaan että toiminta kaikkea muuta kuin tehostuisi, ainakin kun itse heräsi klo 4...Eij ole tehokasta toimintaa tiedossa eij.
^ pirihän on jo keksitty :D
Nimim. taas tarvis vähän vahvempaa kahveeta.
Vieläköhän isäukon pontikkapannu on iskussa?aloittaa pontikan keitto.
Ja hampaitaTaitaa sekin pitkässä juoksussa hieman kovalevyä syövyttää. =D
Tohtorin ei kannata siihen ryhtyä kun voi kirjoitella spiritus fortista tarpeen mukaan.Vieläköhän isäukon pontikkapannu on iskussa?
Kun joskus linkkasit hyvän Tidalin tarjouksen, niin tässä toinen + vinkki.suomenmaallakin
Juutuupissa hienoja videoita aiheesta. Joskus myös jumitin kirjastoon lukemaan kirjaa hirren veistosta.Minun pitäisi jossain 5...10-vuotissuunnitelman sisään fiksata aitan päädystä laho hirsinen eläinsuojahuone. Jos haluaisi päästä helpolla niin korvaisi hirsiseinät vain rungolla, mutta mitä enemmän asiaa miettii, niin houkuttelee ajatus hommata jokin vanha kehikko tai kasa uusiohirttä ja kyhätä koko roska uusiksi siitä. Liitoksiahan kyllä tekee, kunhan varauksia ei tarvitse veistää itse.
Onneksi ei ole omaa metsää, koska muuten ei varmaan voisi vastustaa kiusausta alkaa opettelemaan veistohommia alusta saakka.
Unijaksolla aivoista huuhtoutuu kaikki shitti pois, siihen ei riitä pienet unijaksot vaikka piristäisi.Niin se noobeli tulis varmaankin siitä, että keksisi miten suorituskyky pysyisi normaalina ilman tuntikausien unijaksoja joka ikinen vuorokausi.
On se ihme juttu että tuntitolkulla pitää kovalevyä eheyttää joka yö. Puolen tunnin torkut vuorokaudessa pitäisi riittää?
Joskus minulle väitettiin että lentäjien selviytymispaketissa on nykyajan pervitiiniä.Taitaa sekin pitkässä juoksussa hieman kovalevyä syövyttää. =D
Mutta joo onhan toi ihan käytännöllinen aine. Kattelin jotain WW2 dokkaria, niin siinä laitettiin iso osa saksalaisten blitzkrieg taktiikan onnistumisesta amhvetamiinin ansioksi. Pystyisivät etenemään ihan erilaisia matkoja per vuorokausi, kuin vastustaja osasi odottaa. Laivastossa sanoivat ihan täällä meilläkin, että jos pitkä väijy tulee niin: on.
Juutuupissa hienoja videoita aiheesta. Joskus myös jumitin kirjastoon lukemaan kirjaa hirren veistosta.
Jos tuossa on noin monta vuotta pelivaraa, niin ehkä sitä voisi aloitella 5 vuoden kohdalla ja jos ei valmistu, niin jättää viimeiselle vuodelle sitten sen tylsän ja helpon ratkasun.
Pervitiini.^ pirihän on jo keksitty :D
Nimim. taas tarvis vähän vahvempaa kahveeta.
Eikös nämä modernitkin vaikuta hermoston eikä suoraan kurkun kautta yskään?Sekä heroiini ollu yskänlääkkeenä. Sillo o vielä osattu lääkitä kunnolla...
Tämä täysi tosi. Löytyy aineksia siihen, että juoksu onnistuu vaikka murskautuneella nilkalla ilman unta muutamaan päivään.Joskus minulle väitettiin että lentäjien selviytymispaketissa on nykyajan pervitiiniä.